Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Visst är AC och PW som medverkar i den där podden inne på att det är SE som är gärningsmannen. Men på vilket sätt menar du att det här skulle göra dem mindre "trovärdiga"? Blir det inte samma sak åt andra hållet då, att t.ex. Gunnar Wall, Lars Borgnäs och du själv blir mindre trovärdiga eftersom ni har er uppfattning om att SE inte är gärningsmannen. För det där om att SE inte skulle vara gärningsmannen är väl också bara en teori, eller hur?
Har inget intresse av att diskutera med dig, men kan tillägga eftersom du alltid läser in saker som jag inte skrivit!
Jag försvarar varken Borgnäs, Wall, Stocklassa, LGWP, Aaro eller Lampers!! Tramspelle!
Men förstår att jag än en gång råkar peka mot din baby och teori!
Jag skrev att jag instämmer i en del av den kritiken som ovan nämnda personer fick och kan till skillnad från dig uppenbarligen, se att flertalet argument även stämmer och kan appliceras på TP och inte minst Göransson.
I avsnitt 2 av Granskarna granskar.
Stocklassa fick, med all rätt, kritik för att han gör "ekonomisk vinning på att försöka sätta dit en oskyldig person" (Syftandes på DF)
Så har vi Filter/MG/TP som också pekar ut och profiterar på en oskyldig person.
Till detta andra argument och kritik tilläggas som gäller för "oantastliga".
Bespara mig gärna ditt trams om att SE är död och att det inte alls är samma sak o.s.v.
Detta är grader i helvetet.