2022-05-05, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
KIK är även ganska vanligt gällande sexköp och liknande aktiviteter.
Kan stämma. En lurade mig att skaffa kik för att vi skulle kunna chatta och dejta. Ett fnask kom. Stämmer. Det var en rörig app att ha på datorn (på den tiden).
Citera
2022-05-05, 18:32
Medlem
En intressant grej mina damer och herrar är att Dumpen inte samarbetat med eller uppmärksammat Jonasolbrännan …
Citera
2022-05-05, 18:35
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Nja, här finns viss bredd dock, men fattar vad du menar.

Dom flesta är ok men är lite hård ton inget för känsliga. Tycker ändå den här tråden är trevlig.
Citera
Medlem
tuggishs avatar
Alltså hur fan kan dem vara skrivna på samma adress?

Han har ju barn peddot?

Jäkligt skumt allt
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Ni fattar väll att han inte bor med journalisten?
Förmodligen hyr han i andra hand eller så har inte journalisten flyttat ut.
Vad jag kan se är det en bostadsrätt, mycket möjligt att journalisten äger lägenheten och hyr ut i 2a hand olovligt och därför fortfarande är skriven där då "inneboende" är tillåtet.
Citera
2022-05-05, 18:39
Medlem
Citat:
En intressant grej mina damer och herrar är att Dumpen inte samarbetat med eller uppmärksammat Jonasolbrännan …
Kan bero på att det mesta runt honom och organisationen är tveksam. Var ju de som turnerade runt i diverse frikyrkor och hade med sig unga kvinnor som på scen fick berätta hur de tvingats prostituerade sig.
Något som är minst lika obehagligt är allt kramade med barn som levt hela sina liv i ett litet rum i slummen där mammor sålt sex.Tror knappast att dessa barn har en positiv bild av män och vill nog helst inte sitta i knät på en man förrän de fått hjälp att bearbeta vad de varit med om
Citera
2022-05-05, 18:42
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Här är jag helt enig med dig!

Känner dock att jag har chockats tillräckligt idag och hoppas verkligen att det inte är en kapten klänning.
Citera
2022-05-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Detta har säkerligen sagts förr men jag börjar bli mer och mer trött på Sjöberg och Sara. Inte för att dom fiskar efter gäddor och konfronterar dom, utan för att jag är helt övertygad om att dom gör detta av egen vinning genom klick, profitering och att synas så mycket som möjligt. Felet med att hänga ut människor som pedofiler är att man sätter anhöriga i en otrolig jävla sits som jag inte tror nån av er ens kan föreställa sig. Inte nog med att ens make/pappa/bror eller vad det än må vara visade sig vara pedofil, utan nu kan hela Sverige ta del av det faktumet och alla strålkastarljus slängs över anhöriga som också får utstå hat och hot i väldigt många fall.

Hade dom på riktigt brytt som om att sätta dit pedofiler samtidigt som dom vill skydda anhöriga så hade dom konfronterat pedofilen, krävt att denne söker vård samt ringt socialtjänst och polis UTAN att hänga ut dom. Men det är klart, det tjänar man inga pengar på.

Fräscht att bli "trött på" pedofiljägare. Och du. Dom gör detta för att rädda barns liv, inte för att få uppmärksamhet. Idiot!
Citera
2022-05-05, 18:45
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ni fattar väll att han inte bor med journalisten?
Förmodligen hyr han i andra hand eller så har inte journalisten flyttat ut.
Vad jag kan se är det en bostadsrätt, mycket möjligt att journalisten äger lägenheten och hyr ut i 2a hand olovligt och därför fortfarande är skriven där då "inneboende" är tillåtet.

Vi får hoppas det är så
Citera
Medlem
krigfOrings avatar
Börjar lukta lite "Kapten Klänning" om detta tycker jag. Men hoppas jag har fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan bero på att det mesta runt honom och organisationen är tveksam. Var ju de som turnerade runt i diverse frikyrkor och hade med sig unga kvinnor som på scen fick berätta hur de tvingats prostituerade sig.
Något som är minst lika obehagligt är allt kramade med barn som levt hela sina liv i ett litet rum i slummen där mammor sålt sex.Tror knappast att dessa barn har en positiv bild av män och vill nog helst inte sitta i knät på en man förrän de fått hjälp att bearbeta vad de varit med om

De är med på bild utan att någon frågar om lov också. Offer används som reklampelare. Jag får dåliga vibes av honom.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-05 kl. 18:50.
Citera
2022-05-05, 18:46
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Fräscht att bli "trött på" pedofiljägare. Och du. Dom gör detta för att rädda barns liv, inte för att få uppmärksamhet. Idiot!
Vet inte om du är ny här i tråden men 50% av alla som skriver här är dumpen kritiker som tycker pedofiler och kostymnissar som gillar barn ska få härja fritt! Ignorera dom istället det går inte att argumentera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in