2022-05-05, 18:48
Medlem
Citat:
Resten av ditt jävla svammel orkar jag inte ens kommentera. Dock är det intressant att hon fortfarande väljer att benämna peddot som ”min make” och ”mina barns far”. Det väcker ju funderingar…

ändå rimligt att han fortfarande är far till hennes barn...
Citera
2022-05-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Här är jag helt enig med dig!

Känner dock att jag har chockats tillräckligt idag och hoppas verkligen att det inte är en kapten klänning.

Dumpen är jag kritisk till men de använder fan inte offer på det oblyga och förslagna sätt som han uppenbart gör. Nåt är jävligt skumt med den killen.
Citera
2022-05-05, 18:50
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Detta har säkerligen sagts förr men jag börjar bli mer och mer trött på Sjöberg och Sara. Inte för att dom fiskar efter gäddor och konfronterar dom, utan för att jag är helt övertygad om att dom gör detta av egen vinning genom klick, profitering och att synas så mycket som möjligt. Felet med att hänga ut människor som pedofiler är att man sätter anhöriga i en otrolig jävla sits som jag inte tror nån av er ens kan föreställa sig. Inte nog med att ens make/pappa/bror eller vad det än må vara visade sig vara pedofil, utan nu kan hela Sverige ta del av det faktumet och alla strålkastarljus slängs över anhöriga som också får utstå hat och hot i väldigt många fall.

Hade dom på riktigt brytt som om att sätta dit pedofiler samtidigt som dom vill skydda anhöriga så hade dom konfronterat pedofilen, krävt att denne söker vård samt ringt socialtjänst och polis UTAN att hänga ut dom. Men det är klart, det tjänar man inga pengar på.

Du måste ju ha något fel i huvudet alternativt vara en av horungarna på hemsidan som tänker så. Äckliga pissluffare som vill skydda dessa idioter, barnen som blir utsatta är prio ett oavsett va fan du tycker.
Citera
2022-05-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Undrar om dom skulle hänga ut en 19-årig man som vill dejta en 14-årig flicka, känns som så.

Skulle du bli störd av det ?
Citera
2022-05-05, 18:52
Medlem
Alltså, fråga er själva här: Skulle ni använda offer på samma sätt som Jonasolbrännan? Skulle inte det kännas märkligt?
Citera
2022-05-05, 18:53
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigfOring
Börjar lukta lite "Kapten Klänning" om detta tycker jag. Men hoppas jag har fel.

Om Jonasol är oskyldig i det här ska han ju inte bli anklagad. Men att det spekuleras är ju oundvikligt. En pedofil och en antipedofil skrivna under samma tak, klart det blir en story som verkligen behöver undersökas.
Citera
2022-05-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Om Jonasol är oskyldig i det här ska han ju inte bli anklagad. Men att det spekuleras är ju oundvikligt. En pedofil och en antipedofil skrivna under samma tak, klart det blir en story som verkligen behöver undersökas.
Å andra sidan är den ena kanske oftast utomlands där organisationens barnhem finns men skriven i Sverige
Citera
2022-05-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Visst hade hon profilbild på henne och JJ fram tills igår?

Han kostymnissen stängde ner sina sociala medier och fick sparken ifrån sitt välbetalda chefsjobb.

Okej, jag hamnade på hennes FB för sent tyvärr. Hur vet du att han fått sparken? Min AW-öl smakade genast mkt bättre nu.
Citera
2022-05-05, 19:00
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ni fattar väll att han inte bor med journalisten?
Förmodligen hyr han i andra hand eller så har inte journalisten flyttat ut.
Vad jag kan se är det en bostadsrätt, mycket möjligt att journalisten äger lägenheten och hyr ut i 2a hand olovligt och därför fortfarande är skriven där då "inneboende" är tillåtet.

Ja dem säger i klippet ”vi vet vem du hyr av”

Tog en till vända med klippet
Citera
2022-05-05, 19:00
Medlem
Tråknicks avatar
Nån som har screen shots från BCkontot "Västra hamnen"?
Citera
2022-05-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Det är egentligen nästan helt osannolikt att det kan slumpa sig så
Senast redigerad av Konrad 2022-05-05 kl. 19:03.
Citera
2022-05-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen har väl antagligen klippt det för att det är lika med förtal då mannen inte är dömd för att ha haft sex med ett barn eller att bevisning för att något faktiskt har inträffat med ett barn saknas.

Undrar hur detta skulle se ut om hon skulle anmälas för förtal? Knäppt att hon inte tänker sig för innan hon öppnar munnen, något sånt här hade ju kunnat förstöra för Dumpen totalt.

Det går ju att polisanmäla hur mycket som helst, MEN förtal är inget brott som en åklagare driver under allmänt åtal. Enda sättet skulle vara för gäddan att driva det i tingsrätten som ett FT-mål dvs ett förenklat tvistemål. Men gäddan skulle ju bli ännu mera känd då i en rättegång och alla dumpen supportrar skulle vara där i rätten / gäddans namn skulle komma ut i domen + Sara skulle lämna in personens chattloggar som bevis för allmän beskådan vad gäddan skrivit.

Chansen är 0% att en uthängd Gädda anmäler för förtal då det kommer sluta med en dom fylld med personens chattloggar som hamnar i domen. Sen på lexbase kommer Gäddans loggar ligga där i domen i 5 år 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in