2022-05-05, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Syftet är att skydda våra barn antar jag. Men dessa gubbar skulle väl knappast få tag på ett barn på chatten som ville ha sex?

Finns det 13-åringar som säger att de är kåta och vill träffa en gubbe för att ha sex? Tveksamt. Någon enstaka möjligtvis.
Finns missbrukande 13-åringar som tänker sig att de på detta vis kan få in pengar antingen genom att se till att få betalt eller hota med att anmäla . Finns 13-åringsr som självskadar genom att utsätta sig för allt möjligt varav en är att ha sex de inte vill ha .
Citera
2022-05-05, 11:49
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Någon som har konto på BC och som Dumpen försökt fiska på? Någon som kanske rent av stött på dem på Tinder eller match.com?
Om det är pedofiler som letar barn borde det väl vara barnspel där man kan chatta eller tikok, något sådant. Pedofiler letar nog inte efter barn på Tinder.
Citera
2022-05-05, 11:51
Medlem
Citat:
Om det är pedofiler som letar barn borde det väl vara barnspel där man kan chatta eller tikok, något sådant. Pedofiler letar nog inte efter barn på Tinder.

Uppenbarligen letar dock Dumpen pedofiler på BC. BC är för vuxna. Skulle därför inte förvåna om Dumpen letar pedofiler även på Tinder, krogen eller finlandsfärjan.
Citera
2022-05-05, 11:53
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns missbrukande 13-åringar som tänker sig att de på detta vis kan få in pengar antingen genom att se till att få betalt eller hota med att anmäla . Finns 13-åringsr som självskadar genom att utsätta sig för allt möjligt varav en är att ha sex de inte vill ha .
Okej, det tror jag i och för sig att varken du eller jag har någon koll på. Hur skulle du kunna veta det liksom? Jag tror att om en gubbe går ut på internet och försöker hitta ett barn som vill knulla, då är hans chanser minimala. Riktiga pedofiler, som är de farligaste typerna, flummar inte runt på internet och hoppas.
Citera
2022-05-05, 11:53
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det sunda förnuftet kan vara bedrägligt.
Har fått intrycket att Sara är en person med gott omdöme. Att hon skulle riskera Dumpen med en sådan uppenbar risk finner jag högst osannolikt.
Citera
2022-05-05, 11:55
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Uppenbarligen letar dock Dumpen pedofiler på BC. BC är för vuxna. Skulle därför inte förvåna om Dumpen letar pedofiler även på Tinder, krogen eller finlandsfärjan.
Kan tänka mig det också. Det verkar helt oseriöst och enbart för att sätta dit män, inte för att skydda barn. Men jag vet inte. Det är min uppfattning.
Citera
2022-05-05, 11:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Hur skulle en sådan man bemötas tror du om han kom och sa "Titta här, hon sa att hon var äldre först."

Om han valde att träffa en 13-åring så framstår det bara som att han skyller ifrån sig.
Han kunde ju tagit screenshot på chatten som bevis. Då hade han gått fri i allas ögon.
Citera
2022-05-05, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har fått intrycket att Sara är en person med gott omdöme. Att hon skulle riskera Dumpen med en sådan uppenbar risk finner jag högst osannolikt.

Människor har ofta gott omdöme till motsatsen gör sig gällande. Många uppfattar mig som rena svärmorsdrömmen men bakom masken döljer sig år av alkoholism och könssjukdomar.
Citera
2022-05-05, 11:58
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Han kunde ju tagit screenshot på chatten som bevis. Då hade han gått fri i allas ögon.
I det läget vet han ju inte att han är lurad. Så varför ta screenshot? Och vem skulle han anklaga? Skulle han förstå att det var Dumpen?
Citera
2022-05-05, 11:59
Medlem
Dumpen frågar ofta vad fan gäddorna gör på sidor där det bara hänger barn. Vad fan gör Dumpen på sidor där det bara hänger vuxna? Vad är nästa steg, loggdansbanan?
Citera
2022-05-05, 11:59
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Människor har ofta gott omdöme till motsatsen gör sig gällande. Många uppfattar mig som rena svärmorsdrömmen men bakom masken döljer sig år av alkoholism och könssjukdomar.
Men så är det för alla mänskor. Alla har vi våra skelett i garderoben men vi kan ju har bra omdöme ändå. Missbruk är speciellt och kan drabba alla. Men jag tycker inte man är en sämre person för det.
Citera
2022-05-05, 12:03
Medlem
Citat:
Gå in och läs första meddelandet fiskaren skriver till gäddan på BC så förstår du att det inter komemr fungera. Du kommer även förstå att ingenstans på fiskarens profil står det att denna är under 18 utan något gäddan får reda på i första meddelandet från fiskaren. Här hade en normal människa slutat snacka och anmält profilen som fakeprofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in