Citat:
Ursprungligen postat av
george-nada
Så kvinnor får ta ansvar och se till att dem inte har oskyddat sex. Kvinnor vill inte ta ansvar för någonting. Dom vill helst fortsätta vara sperma-påsar och blir dom gravida, ja då är det bara göra abort.
Min kropp säger dom när dom tar livet av bebisar. Bebisens kropp då?
Visst bör det finnas undantag som för våldtäktsoffer men hur vanligt är det att bli gravid vid våldtäkt?
Dessutom är det babbar som våldtar, och vi vet ju att dom flesta kvinnorna älskar invandring.
Det bör finnas en gräns för när man får göra abort, alltså hur långt graviditeten gått. Dock finns det risk för mammans liv eller om bebisen dör ska man tillåta abort oavsett. Allt detta pro-life tramset kommer från kristna fundemantalister. Som dessutom vill förbjuda vissa böcker och ditten och datten. De har inte ens koll på att deras egen bok innehåller intruktioner för hur en abort ska gå till, incest, mord och diverse andra saker de säger sig vara emot och som en synd. Det mest komiska är att bibeln specifikt säger att liv inte uppstår förrän man tar andetag. Gud blåste liv i Adam och Eva t.ex. Så alla religiösa fundamentalister som vill styra andras liv utifrån vad dom tror och tycker kan dra åt helvete och leva efter bibeln eller koranen eller vad fan dom nu tror bäst fan dom vill men de ska inte pracka på lagstiftningar utifrån deras skeva världssyn på oss andra.
Dessutom tycker jag om kvinnor som vill vara spermapåsar. Det betyder att jag får fylla dessa påsar och eftersom jag är en heterosexuell man så gillar jag det. Vet inte vad du gillar göra men knulla kvinnor kan det inte vara i alla fall.