2022-05-05, 10:57
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, och det är ju just det, att de allra flesta säger nog nej tack. Dessa stackars jävlar har Dumpen slösat bort sin egna men framförallt andras tid på. Äckligt! Vad är det för jävla människosyn man har om man i månader sitter och lurar män att man är myndig. Helt oskyldiga som kanske fattar tycke på grund av deras manipulation men sen drar sig ur när de säger att de är fjortis. Du hade gärna gjort det själv, va? Eller bli utsatt för det?

Kan du ge ett exempel på när dumpen har gjort så? Lurat män i månader att vederbörande är 18? Jag har aldrig sett det nämligen, men har heller inte läst alla chattar.
Citera
2022-05-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Nu har jag inte läst alla dessa chattar men i de jag har läst har det framkommit tidigt att "flickan" är 13-14 år. Jag har aldrig läst någon som påstått sig vara 18 och sedan ändrat sig just innan de ska träffas som någon användare påstod.

Tror Mineralvatten ljuger, men man vet fan aldrig. Det kanske gått svårare med fisket och så har de ändrat taktik. Vidrigt om det stämmer.
Citera
2022-05-05, 10:59
Medlem
Citat:
Kan du ge ett exempel på när dumpen har gjort så? Lurat män i månader att vederbörande är 18? Jag har aldrig sett det nämligen, men har heller inte läst alla chattar.

Nej, jag kan inte ge exempel, men utesluter det inte heller.
Citera
2022-05-05, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Om de skulle visa bilder på en tjej som är 18 och mannen blir tänd, och sedan säger att de är 14, är han pedofil då Skulle gärna höra vad Patrik sa om det.

Först och främst.
Dumpens Barnkonton söker aldrig upp.
Det är vuxna som söker upp barnkonton.
Barnkontot börjar ALLTID med att understryka sin ålder.
Oftast flera ggr.
Barnkonton säger aldrig en ålder och sen ändrar på åldern.
Citera
2022-05-05, 11:01
Avstängd
granny-pantiess avatar
Jag har läst alla chattar och ingenstans i dessa har de låtit någon tro att de varit myndiga för att precis innan träffen haspla ur sig att de skulle vara blott 13-14 år.

Citat:
Citera
2022-05-05, 11:03
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Först och främst.
Dumpens Barnkonton söker aldrig upp.
Det är vuxna som söker upp barnkonton.
Barnkontot börjar ALLTID med att understryka sin ålder.
Oftast flera ggr.
Barnkonton säger aldrig en ålder och sen ändrar på åldern.
Lite olika information om den saken så jag säger varken bu eller bä för jag har ingen aning.
Citera
2022-05-05, 11:04
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jag har läst alla chattar och ingenstans i dessa har de låtit någon tro att de varit myndiga för att precis innan träffen haspla ur sig att de skulle vara blott 13-14 år.
Alla chattar? Måste väl vara flera hundra?
Citera
2022-05-05, 11:04
Medlem
Om någon blivit lurad i månader att tro att fiskaren är myndig men sedan verkligen tackat nej när fiskaren försöker lura att hon är 14 kan jag tänka att de känner skam ändå. Skam över att ha blivit lurad i månader. Skam över att ha fattat tycke i någon myndig som inte finns. Har du råkat ut för det finns ändå Flashback att anonymt tala ut i. Stämmer det är det sista spiken i kistan för Daddy Sjöberg och Snusk-Sara.
Citera
2022-05-05, 11:06
Avstängd
granny-pantiess avatar
Det har inte inträffat!

Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Om någon blivit lurad i månader att tro att fiskaren är myndig men sedan verkligen tackat nej när fiskaren försöker lura att hon är 14 kan jag tänka att de känner skam ändå. Skam över att ha blivit lurad i månader. Skam över att ha fattat tycke i någon myndig som inte finns. Har du råkat ut för det finns ändå Flashback att anonymt tala ut i. Stämmer det är det sista spiken i kistan för Daddy Sjöberg och Snusk-Sara.
Citera
2022-05-05, 11:06
Medlem
Citat:
Alla chattar? Måste väl vara flera hundra?

Ja, och de klipper och klistrar och anger sällan över hur lång tid fiskandet skett.
Citera
2022-05-05, 11:07
Avslutad
Citat:
Lite olika information om den saken så jag säger varken bu eller bä för jag har ingen aning.

Som sagt.
Fiskarna som utger sig för att vara tonåringar på Dumpen ändrar inte ålder under konversationen.
Citera
2022-05-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det har inte inträffat!

Som sagt, utesluter det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto