2022-05-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brodermark
Varje steg de tar gör de för att maximera smärtan i sina offer. De skriker våldtäktsmän, ståfrä etc, lägger ut de mest integritetskänsliga nakenbilderna, video, deras hem, arbetsgivare, pedofiler/gäddor, för- och efternamn, bostadsort, fru, barn osv.
Vilken menar du att den journalistiska meningen är? Vad mer än så tror du hade behövts för fällande domar? Är du inte riktigt klok?

Ja, jag skriver just att jag inte tycker de ska ha utgivningsbevis.
Citera
2022-05-05, 09:48
Medlem
Sobrilbils avatar
Vad är det som lockar folk att gå in och kolla på den där sidan? "Mmm nu ska vi se om nån ny gubbe gått i fällan hehe."
Citera
2022-05-05, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, jag skriver just att jag inte tycker de ska ha utgivningsbevis.
Men jag skriver inte att utgivningsbevis fråntar dem ansvar.
Citera
2022-05-05, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Vad är det som lockar folk gå in och kolla på den där sidan? "Mmm nu ska vi se om nån ny gubbe gått i fällan hehe."

Ja, det är knappast bara av allmänintresse folk kikar in där utan Dumpen är underhållning och skadeglädje. Sara och Patrik vet inte riktigt själva vilket ben de står på. Det är allt ifrån för att skydda de små till ”hej alla barn!” nu är Patrik kuktomten här med ny skön runkvideo.
Citera
2022-05-05, 09:53
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, det är knappast bara av allmänintresse folk kikar in där utan Dumpen är underhållning och skadeglädje. Sara och Patrik vet inte riktigt själva vilket ben de står på. Det är allt ifrån för att skydda de små till ”hej alla barn!” nu är Patrik kuktomten här med ny skön runkvideo.
Haha vad menar du med det sista?
Citera
2022-05-05, 09:54
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Vad är det som lockar folk att gå in och kolla på den där sidan? "Mmm nu ska vi se om nån ny gubbe gått i fällan hehe."

Delvis av samma anledning folk går och ser snett på fullgubbar på stan, vanligt folk känner sig lite bättre ja ja jag är ialla fall inte utslagen eller pedofil.
Citera
2022-05-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brodermark
Men jag skriver inte att utgivningsbevis fråntar dem ansvar.

Det gör det ju inte heller. De kan ju bli av med det, men vem ska se över det?
Citera
2022-05-05, 09:55
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:

Jag gillar att se pedofilers värld falla sönder framförs deras ögon. Att se någon som tror sig vara i en maktposition över en 14åring från ett LVU-hem, plötsligt inse att dom inte har den makten. Det ger mig lugn och ro. Rättvisa skipas.
Citera
2022-05-05, 09:57
Medlem
Citat:
Haha vad menar du med det sista?

Vet du inte att Patrik ”Bolibompa” Sjöberg lockar barn på TikTok att gå in på Dumpen?
Citera
2022-05-05, 09:58
Medlem
Sommargays avatar
Citat:

Svårt att hitta något mer underhållande än när en extremt osympatisk kostymsnubbe springer i full galopp rakt mot sin undergång en solig veckodag i maj genom malmös finare kvarter.

Det är 90 sekunder REN NJUTNING. Att man sen kan lägga några minuter på att fördjupa sig i misären genom att kolla upp personen på facebook, linkedin eller arbetsgivarens hemsida och följa förfallet i realtid är verkligen grädden på moset.
Citera
2022-05-05, 09:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Jag gillar att se pedofilers värld falla sönder framförs deras ögon. Att se någon som tror sig vara i en maktposition över en 14åring från ett LVU-hem, plötsligt inse att dom inte har den makten. Det ger mig lugn och ro. Rättvisa skipas.
Absolut en skön känsla. Jag gillar speciellt gäddor ssom kostymmannen och liknande typer hängas ut. Tyvärr korta konfrontationer på desssa, betydligt roligare då det blir diskussion..
Citera
2022-05-05, 10:00
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Om man vet vem personen är förstår jag att det kan väcka ett visst intresse, men du tycker det är tillfredsställande att se en bild på okänd gubbe och veta att hans värld fallit samman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in