2022-05-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Du tror att Dumpen lär barn något om ondska i världen? Dumpen är underhållning. Två pundare som åker flera mil för att konfrontera en efterbliven gubbe ute i nåt rövhål nånstans är inte att visa ondskan i världen. Även få vuxna vet vad ondska verkligen är och Dumpen lär inte lära barnen ett skit om det.
Skriver under på den
Citera
2022-05-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Vi kan väl börja med att du förklarar vad det är du vill?

Komma åt hyckleriet. Även om jag inte känner mycket själv så rent intellektuellt anser jag Dumpen är ett verk av klåpare på alla nivåer.

De har inte koll på sitt eget snusk, såna människor är farliga och trista. Hade haft mer till övers för någon som jagade barnknullare för att utöva utpressning.

Vad vill du själv? Bygga ett altare åt Dumpen? Mer kukbilder åt barnen?
Citera
2022-05-02, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Samma mekanismer som finns bakom polariseringen när det gäller invandringsdebatten.
Antingen är man för invandringen och ser inga som helst problem med den. Tvärtom, det är bra för landet och det finns plats för ännu fler.
Tycker man inte så är man rasist och dödsknarkarnazist.
Eller så är man emot invandringen och påstår att landet bryts ner till ett sjunkande skepp.
De flesta med utländsk härkomst är kriminella och borde kastas ut. Tycker man inte så är man landsförädare och får förklara sej för barnbarnen i framtiden.
Sanningen ligger väl nånstans mittemellan och så även när det gäller Dumpen.
Ja polarisering är ordet. Det förväntas också man ska ha samma politiska åsikter som man tycker.
I stort sett hela skillnaden mellan t ex nazister, liberalister, kommunister, judar och muslimer är att de växt isär och successivt tagit parti för sina respektive ståndpunkter.

Många nazister blev nazister för att de kände vrede mot medias åsiktspolis. Kommunister och antirasister blev i många fall kommunister bara som svar på det. Många hatar bögar och pedofiler eftersom Pride tvingas på en.
Detsamma gäller i högsta grad dumpen. Man måste tycka som det förväntas. Man måste tycka att barn och vuxna inte ska ha sex varandra. Man kan dock ha vilka åsikter som helst skilda från läggning/störning.

Man behöver inte vara bög för att vara för bögar. Man kanske är trött på att andra bestämmer vad man bör tycka och att allting för de allra flesta oavsett åsikter handlar om just det. Frihet att få tycka. Låt folk vara nazister, kommunister och pedofiler om de vill.
På vilket jävla sätt är det min sak om någon är homosexuell eller muslim. Vad har nazister, muslimer och kommunister med saken att göra.
Citera
2022-05-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Finns ju en risk i det där...att de måste bli mer och mer extrema. Men det här juridiska vacum som är nu tror jag inte kommer att kunna fortsätta.

Tror de kommer mer och mer lyssna på kritikerna som de säger sig stå upp emot. Ett exempel är att sätta varning och åldersgräns, det var på inrådan utifrån. Ett tag jagade de till och med trosorna av sig för att fånga en mellanösterngädda åt Gypsy-Tears. De vill vara bad ass men gör ändå vad kritikerna säger i slutändan. Till slut kommer inget av deras originalidé med Dumpen finnas kvar. Hej då alla barn typ, ni får klara er utan oss och vi är kränkta och inga mer kukbilder åt folket.
Citera
2022-05-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Blir inte lätt att prata med föräldrarna om dessa är förövarna. Polisen kanske uppfattas som dramatisk. Då kan någon annan vara ett bra alternativ.

Nu snackar vi om övergrepp av människor barnen träffar på nätet. Om det är föräldrarna som är förrövarna håller jag med om att Dumpen skulle vara prima att höra av sig till. Herregud, där tror till och med jag att de kan göra en insats faktiskt.
Citera
2022-05-02, 20:28
Avslutad
Citat:
Komma åt hyckleriet. Även om jag inte känner mycket själv så rent intellektuellt anser jag Dumpen är ett verk av klåpare på alla nivåer.

De har inte koll på sitt eget snusk, såna människor är farliga och trista. Hade haft mer till övers för någon som jagade barnknullare för att utöva utpressning.

Vad vill du själv? Bygga ett altare åt Dumpen? Mer kukbilder åt barnen?

Jag har riktat kritik mot Dumpen flera ggr i tråden, så knappast ett altare. Det övriga har jag redan kommenterat.
Citera
2022-05-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Jag har riktat kritik mot Dumpen flera ggr i tråden, så knappast ett altare. Det övriga har jag redan kommenterat.

Alltså heja Dumpen ut och gör reklam för barn så att de besöker Dumpen fastän Dumpen själva samtidigt inte tycker barn ska exponeras för kukbilder i tid och otid?
Citera
2022-05-02, 20:46
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Alltså heja Dumpen ut och gör reklam för barn så att de besöker Dumpen fastän Dumpen själva samtidigt inte tycker barn ska exponeras för kukbilder i tid och otid?

Det var ett jävla tjat på dig om samma sak.
Citera
2022-05-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det var ett jävla tjat på dig om samma sak.

Grejen är att tjat biter på Dumpen. Har du inte märkt det?
Citera
2022-05-02, 20:56
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Grejen är att tjat biter på Dumpen. Har du inte märkt det?

Inget biter på Dumpen. Pedofiler kommer fortsätta att hängas ut vare sig du vill eller inte.
Citera
2022-05-02, 21:02
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Det enda jag irriterar mig över angående upplägget är att Sara låter så jävla hånfull när hon konfronterar pedofilerna. Patrik låter aldrig hånfull. Man kan konfrontera utan att låta som en 12-årig tjej (no pun intended).

Ja, detta hånfulla beteende möter barnen som omdirigeras av Dumpen från tik tok. Sälja sex, droganvändning och mobbarskola ackompanjeras av kukbilder och män som onanerar. Det är precis detta som åttaåringar är i stort behov av, vuxna förbilder.
Citera
2022-05-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Inget biter på Dumpen. Pedofiler kommer fortsätta att hängas ut vare sig du vill eller inte.

Ja, man får hoppas att de åtminstone får hålla på tills vulkanen är uppfiskad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in