Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Okej. Vilka fler psykiska åkommor och neuropsykiatriska funktionsnedsättningar existerar inte?
Allt är egentligen symptom på skador eller beteende och tankemönster.
Det är ur balans och kan försvinna om man gör rätt vilket majoriteten inte gör.
Jag läkte mig från insomnia, depression, autism, adhd, bipolär sjukdom, OCD. Eftersom jag och många andra har lyckats bli helt friska och fria så rasar ju egentligen all typ av ”vetenskap” kring detta ihop fullständigt. Man kan ju inte ha en permanent diagnos och sedan har man den inte eller hur?
Gör man rätt svarar kroppens celler och gener och återställer sig.
Jag använde mig av Joe dispenzas tekniker och forskningsunderlag och blev helt frisk. Med andra ord rasar som sagt hela psykiatrin ihop och allt vi känner till om den har ingen funktion egentligen. Möjligtvis som akut medicinsk hjälp tillfälligt om man är riktigt illa däran. Det gäller att inte hamna där från början och det är det som är problemet. Vi gör oss själva sjuka i onödan.