2022-05-05, 00:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Ojdå, hade helt missat... Konstigt med tanke på att jag kollar in hennes profil nu som då och att det bokstavligen finns en höjdpunkt som det står "J*ni" på.

Med det sagt, J*ni nu 38 år ska alltså ha påståtts börjat dejta en tjej som då varit 16,5 år... (han var alltså minst 35 år vid tidpunkten dejtandet ska ha påståtts börja). Det är inte okej. Jag ogillar starkt uthängningar och att man bidrar till ett negativt klimat på sociala medier på det sättet. Dock håller jag med henne om att det inte är OK ifall det stämmer. Jävligt weird.

Varför är det inte ok? 1,5 år ifrån myndig. Vad är grejen?
2022-05-05, 00:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Tack för den spoilern..

Ingen tvingade dig att klicka.
2022-05-05, 00:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ok, så man är en radikalfeminist om man vill slippa oönskade sexuella angrepp och påhopp? För det är just det du faktiskt säger. Inskränkta åsikter finns verkligen inte bara hos vänsterfeministerna... Suck.

På vilket sätt fick Hanna mottaga sexuella påhopp och angrepp?
2022-05-05, 00:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Intrigerna, paktandet, twisterna i all ära men när ska vi diskutera säsongens största fråga - Vem brottades Öfvergård med på avslutningsfesten?

Det känns som att bitarna börjar falla på plats lite? Hur många fingrar hade Hanna Bergwall med i spelet när Anders blev sparkad av tv4? Med tanke på reaktionen till Tommies "mamma"-motivering, me-too-historian med gymnasieläraren, outandet av Jani's alldeles för unga ex.flickvän, hur tror ni att hon då reagerar på att se Anders skrika och brottas med en kvinna på stranden? Eller var det rentav hon själv - som försökte stoppa Anders på fyrhjulingen

"Det var i samband med att produktionsgänget bakom ”Robinson” hade avslutningsfest som programledaren hamnade i bråk med en ung kvinna.

Hon hade försökt stoppa honom från att köra en fyrhjulig terrängmotorcykel varpå han grep tag i hennes handleder och en brottningsmatch inleddes.

En ångerfull Anders Öfvergård bad sedermera kvinnan om ursäkt men det hjälpte inte – kanalen sparkade den profilerade stjärnan."

https://stoppapressarna.se/svenskt/arga-snickaren-i-brak-efter-valdsamt-polisingripande

Är de inte tillsammans längre?
2022-05-05, 01:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Hanna föll som en sten i mina ögon idag. Varför haka upp sig på små formuleringar? Löjligt!

Varför är Angela så hatisk mot Linn?
Man har ju aldrig sett Linn tala illa om Angela, bara tvärtom.

Angela tycker ju att Linn vet bäst hela tiden. Grejen är ju att Angela är exakt likadan och pratar hela tiden om allt hon gör är självklart.
Jag gillade Angela förut men hon har helt tappat mitt gillande då hon hela tiden tjatar och pratar skit om Linn.
2022-05-05, 01:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är svensk medborgare och kan prata svenska.

Gör henne fortfarande inte till svensk.
2022-05-05, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Tack för den spoilern..
Lmao varför klicka på "spoiler"?! Vad trodde du knappen är till för?
2022-05-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Fy fan vad mycket hat och äckliga kommenterar det är här på Flashback.

Snacka om att folkets botten hänger här. Att kommentera att Hayes inte är svensk är den största lögnen som skrivits. Väx upp.
Så du tillhör folkets botten också?
Om du inte kan se skillnad från en ursprungs svensks beteende och Hayes är du dum i huvudet. Jag är själv inte ens svensk men mitt hem kommer alltid vara Sverige där jag är född. Jag ser ut som en svensk. Jag har däremot inget problem med att inte se mig som svensk. Vem fan vill förknippas med jantelagen. Du kanske ska fråga Hayes vad han känner. Det enda vi sagt är att Hayes inte ser svensk ut och beter sig inte som en svensk.
Senast redigerad av david-taxi 2022-05-05 kl. 02:23.
2022-05-05, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur tror du han menade det då?
Kan man mena det på något annat sätt än det?
Han pratade om Angela INTE om alla kvinnor.

Varför gick inte Hanna och frågade Angela hur hon tolkade det?
Varför inte fråga om Angela tog illa upp?
Blev Hanna kränkt för att Tommie sa något till Angela?

Hon bryr sig inte om Angela! Hon bryr sig bara om att låtsas vara en "fin" och "stark" kvinna som står upp för kvinnors rättigheter när det inte ens handlade om det. Tommie sa det han sa för att det STÄMMER på Angela. Hon är duktig på att ta hand om sig själv och andra. Hon gillar det. Hon kan stå upp för sig själv ditt mongo. Om hon inte gillar det så säger hon det. Hon är en stark kvinna som kan tala för sig själv. Bara för du är en bitterfitta så är inte alla kvinnor det.

Peter sa till och med att Angela insisterade på att göra allt trots att han försökte hjälpa till.
2022-05-05, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är svensk medborgare och kan prata svenska.
Angela kan knappt prata svenska. Skulle inte ens säga att hon pratar flytande.
2022-05-05, 03:01
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Är inte meningen med Robinson att den starkaste vinner?
Om någon är sjuk och svag och mår dåligt, eventuellt behöver dropp eller hjälp på sjukhus, ska den va med och tävla då? Någon som verkar klara sig extremt bra ensam på en öde ö - en riktig robinson - är Filip.

Alla har väl sin anledning till att just den behöver mat och mer energi. Nån som sällan klagar på mat eller själva situationen är Linn. Har någon sett Peter äta allt som krälar och kryper?

Den tiden är long gone…

Numera är det en tävling om vem som kan gnälla mest till produktionen/personalen om vitaminer/mediciner och vätskeersättning.

Filip klarar sig bra och framställs lite som en genomsnäll Robinson Cruise.

Förra gången Linn var med, så åt hon ju några larver/maskar, så hon är väl inte så kräsen och brydd av sig.
2022-05-05, 03:02
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Angela kan knappt prata svenska. Skulle inte ens säga att hon pratar flytande.
Nej hon pratar mycket dålig svenska är ju bara att konstatera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in