2022-05-04, 22:51
Medlem
Sydsvenskan i dag, ”Dumpa Dumpen”, bakom betalvägg dock: https://www.sydsvenskan.se/2022-05-04/dumpa-dumpen

Detta är nog början på ett medialt korståg mot Dumpen.
Citera
2022-05-04, 22:53
Medlem
Sommargays avatar
Nu när det var en gata med ordentligt med folk för en gångs skull hade det varit hysteriskt kul om Sara rev av klassikern "har du ståfräs? Har du ståfräs? Vi ringer din arbetsgivare!". Jag tycker den gick lite förlorad i den där tomma kulverten.
Citera
2022-05-04, 22:56
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Sydsvenskan i dag, ”Dumpa Dumpen”, bakom betalvägg dock: https://www.sydsvenskan.se/2022-05-04/dumpa-dumpen

Tänk om dumpens arbete läggs ner men webbsidan ligger kvar. Fyfan vad surt för den som blir sista gäddan. Inte nog med att personen nästan klarade sig helt. Den kommer ligga högst upp på förstasidan längre än någon annan varit i närheten av 😅
Citera
2022-05-04, 22:57
Avslutad
Citat:

He det kanske vore intressant att se vad där står men sånt är bara för att fiska prenumeranter. Om det inte vore i enbart det syftet hade den inte varit bakom betalvägg.
Detsamma gäller övrig media. Så fort någonting är bakom betalvägg är det oftast mer eller mindre fiction.
Citera
2022-05-04, 22:59
Medlem
Kollar den där kostymgäddan nu några gånger. Fattar fortfarande inte hur Sara gör för att lyckas ta sig framåt med den löptekniken.
Citera
2022-05-04, 23:02
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Vilken tok. Slår vad om att han trär en av sina färgsprakande strumpor över k#ken då han tillfredställer sig själv
Inte alls omöjligt. Det som är intressant då Dumpen får tag i mer sofistikerade gäddor så finns det ofta mer udda perversiteter inblandat tror jag, hos överklassen förekommer alltmöjligt. Skulle inte förvåna mig om han onanerar med strumpor som du säger, han tänder säkert på tåbira också. Det kan vara ganska gränslöst med sådana där narcissister
Citera
2022-05-04, 23:07
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kollar den där kostymgäddan nu några gånger. Fattar fortfarande inte hur Sara gör för att lyckas ta sig framåt med den löptekniken.
Det är en blandning mellan att springa och simma - ty en gädda hon jaga.
Citera
2022-05-04, 23:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Dumpen borde absolut satsa på det.

Jag förundras över hur många desperata män det finns, ofattbart. Är själv 55 år och har aldrig haft några problem att få tag på brudar (vuxna alltså) och då är jag inte ens snygg.

Dom som har svårt/aldrig lyckas få tag på brudar tror att dom inte är tillräckligt snygga, roliga, har för lite pengar osv. Men det är oftast helt andra saker som ligger bakom svårigheten.
Citera
2022-05-04, 23:14
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Dumpen borde absolut satsa på det.

Jag förundras över hur många desperata män det finns, ofattbart. Är själv 55 år och har aldrig haft några problem att få tag på brudar (vuxna alltså) och då är jag inte ens snygg.

För en gångs skull tror jag på dig. Att du inte är snygg.

Nä, är inte med på bc längre. Men har träffat 5st tjejer som jag minns därifrån. Kan vara fler. Som utdelning ganska dålig givet att jag då fått skicka en del brev.

Men det är en jäkligt svårraggad sida, helt klart.

Finns killar där som är så jävla desperata att de har sex med andra killar bara för att få uppleva något.

Helt omöjligt för dumpen att misslyckas där. Såg att den senaste bastu-gäddan också va därifrån. Men de kommer förmodligen sluta snart. Blir du bannad måste du hala fram nytt kreditkort eller telefonnummer. Dumpen verkar ju bli bannade fort eftersom de påstår att de inte är 18.

Men inte fan räddar Dumpen några barn där inte. De här killarna är sjukt kåtan och desperata men de söker inte barn där inne.
Citera
2022-05-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Det är en blandning mellan att springa och simma - ty en gädda hon jaga.
Tanten som går där måste fundera endel på vad hon är med om. Först kommer en kostymsnubbe springandes, efter honom en tokig kvinna med tveksam löpteknik skrikandes barnvåldtäktsman för att sen se att någon står och filmar allt ihopa.
Citera
2022-05-04, 23:27
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Är det därför som han vid varje konfrontation skickar fram Sara som kanonmat?

Kanonmat är ett bra ord. Jag är faktiskt orolig att det ska hända Sara något så mycket dårar som de jagar framför kameran.
Citera
2022-05-04, 23:34
Medlem
LightFandangos avatar
Undrar om landets psykakuter har den här tråden på auto-refresh? Det vore rätt smidigt för deras del.

Kostym-gäddan, eller hur? Det är bara att gå in. Ert patientarmband är redan utskrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in