Alltså gjorde Peter bort sig på sin livesändning på Instagram? Han får en fråga angående Hayes och Mattias situationen, han sa att väl ungefär att han inte har hela bilden eftersom han inte var där men att han förstår Hayes frustration. Sen la han till att han inte vet hur Mattias uppfattade situationen då han har aldrig träffat honom. Betyder det att Mattias inte kommer komma tillbaka?
Joel, Linn, Jessica och Henrik håller jag på nu. Kanske Filip också.
Angela - backstabbar Linn och pratar skit om henne.
Tommie - sviker sin egen pakt och sina löften till den.
Peter - Gnällspik och en lömsk orm som är kär i
- Shevin, som i sin tur är en person med dålig attityd och noll självinsikt.
Hanna - Orkar inte med henne, patriarkat och feminism och bla bla bla. Har hon ens uträttat någonting under sin tid förutom att lyfta sitt eget ego i alla synkar?
Desiree - Så vältränad att hon liknar en forbollsspelande P12 i stringbikini som som gått till gymmet innan han fick gå dit egentligen, jobbig av samma anledningar som Hanna.
I Gränslandet vill jag också få bort:
Hayes - En manlig kärring som är skrikig och galen, hade varit inlåst på instutition om han betedde sig så som han gör i Robinson på en arbetsplats. Labil, skrikig, lättkränkt, ska man vara med och leka är det på hans villkor.
"Jani storyn" som Hanna lagt ut på Instagram måste hon väl som jurist själv fatta är förtal va?
Men det är väl ok tycker hon för att hon "gör något gott".
Hela det Instagram-kontot var ju en total röra av virriga vänsteridéer som dessutom många gånger inte grundar sig i den lag vi har. Och allt är vi mäns fel såklart.
Senast redigerad av kalleboool 2022-05-04 kl. 23:40.
Att Mattias lämnar gränslandet "på grund utav sin axel" är ungefär som när jag lämnade tyskan och började plugga franska för "jag inte tyckte om tyska längre", utan att nämna de 4 mobbarna som gjorde tyskan outhärdlig.
Hemskt. Fy fan alltså. Att Mattias som endå var en ganska schysst spelare (bjöd in Angela, gav bort sin immunitet, försökte göra bästa för laget, räddade Joel välkomna honom som en son, skämtade försökte få sitt lag att känna sig tryggt under hans armar) lämnar pga utfrysning, hård mobbning, hot, osv. Sånt här ska inte hända i tv 2022. Varför är människan så jävla hemsk? Hade det här varit en arbetsplats hade Hayes, och kanske Shevin, varit sparkade och portade för länge sen. Trakasserier som dessa är INTE OKEJ vare sig i skola, kontor, hemma eller på robinson ö. Så jävla fult.
Hur kontarkar man tv4? Tyckte Wrenkler var hårt men fyfan, Mattias avslut på robinsonresan är FÖRNEDRANDE.
Att ta fram rasistkortet när det egentligen handlar om något helt annat är förkastligt tycker jag. Det är att skylla ifrån sig helt enkelt och tar bort fokus ifrån det som det verkligen handlar om: dysfunktionellt beteende och inget annat. Ja vi har alla sett samma saker som har sänts i avsnitten men sedan tolkas det olika av samtliga som ser det. Personligen tycker jag att att både Shevin och Hayes skulle ha lyfts ur Robinson för sina beteenden och det för länge sedan.
Att Mattias lämnar gränslandet "på grund utav sin axel" är ungefär som när jag lämnade tyskan och började plugga franska för "jag inte tyckte om tyska längre", utan att nämna de 4 mobbarna som gjorde tyskan outhärdlig.
Hemskt. Fy fan alltså. Att Mattias som endå var en ganska schysst spelare (bjöd in Angela, gav bort sin immunitet, försökte göra bästa för laget, räddade Joel välkomna honom som en son, skämtade försökte få sitt lag att känna sig tryggt under hans armar) lämnar pga utfrysning, hård mobbning, hot, osv. Sånt här ska inte hända i tv 2022. Varför är människan så jävla hemsk? Hade det här varit en arbetsplats hade Hayes, och kanske Shevin, varit sparkade och portade för länge sen. Trakasserier som dessa är INTE OKEJ vare sig i skola, kontor, hemma eller på robinson ö. Så jävla fult.
Hur kontarkar man tv4? Tyckte Wrenkler var hårt men fyfan, Mattias avslut på robinsonresan är FÖRNEDRANDE.