En del som skriver där(och troligtvis även här) är nog överlevare som kanske inte har haft en rak väg framåt i livet.
Forum som 242 och Dumpen drar nog till sej människor som blivit utsatta för övergrepp.
I just den här tråden tror jag det är blandat med överlevare, förövare och annat folk.
Ja det tror jag med, menade inget illa med min kommentar bara vad jag reflekterade
Sicken gök att springa gatlopp i mitten av en trafikerad gata. Borde han inte stannat och sagt något i stil med ich förstee nihct. ich weisst nicht ob die polizei. sprechen sie deutsch. ich weisst nicht ob is das daft. tut me leit. aufweiserseen. eller bara hållit käften utan att skämma ut sig inför hela Malmö.
Han skriver även att han bor och jobbar i västra hamnen, på andra sidan vid stora parken vid TT (antar att det betyder Turning Torso), om detta nu är sant.
parken är varvsparken. jag tolkar det som att han bor på östra sidan. det är också där coop ligger. här finns gator som einar hansens esplanad och östra varvsgatan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!