]
Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Men jeg tror at hvis RU var involvert, samme hvor dypt han hadde hatt fingrene sine i kryptoopplegget, innen nå burde ha skjønt hva han var med på, og med mindre han drepte dama selv så ville han forstått at han måtte legge alle kortene på bordet.
Jeg ser bare ikke for meg at han skal være involvert på noe vis, uten å ha kollapset totalt for lenge siden.
Enig. Tror ikke RU er kald nok eller taktiker nok til å holde i flere politiavhør.
Han kan ha trodd han var med på et hvitvaskingsprosjekt, som kunne bli enda større.
RU undersøkte det med Monero fordi TH ville vite mer om det.
Jeg tror fremdeles at RU misforstod uttrykket ransomware, og derfor trodde Monero var vanlig å bruke i kidnappinger. Jeg har mine tvil om den høye IQen til RU.
TH kan derfor ha fått en ide ang Monero.
Nå er det en gang slik at det var TH som viste svært stor interesse for den usporbare Monero. Virker som det blir helt glemt av enkelte her.
Hvis det er slik at RU ikke forteller hele sannheten, kan det være at frykten for å forsvinne er større enn frykten for rettsforfølgelse. Det er ingen garanti at TH får mange år i fengsel, selv om RU snakker.