2022-05-04, 15:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är också både för och emot Dumpen. Jag sponsrar Dumpen ekonomiskt för det viktiga arbetat dom trots allt gör men man måste få kritisera deras lågvattenmärken också t ex det inspelade samtalet. Sara bara viftar bort konstruktiv kritik som gnäll. Dumpen är endast intresserade av positiv feedback.

Det är nog ingen bra strategi om man vill komma in i värmen och få föreläsa på skolor. Antar att rektorer/lärare vill gå igenom materialet innan det offentliggörs i aulan inför skolbarnen. En filmsekvens av en pedofil som onanerar kanske inte är lämpligt i skolmiljö. Får Dumpen godkänt efter en föreläsning så kommer det rulla på galant och stålarna hamnar på kontot.

Kanske kan använda Lamotte som dragplåster eftersom att han är rumsren. Han var kameraman vid en konfrontation men har tyvärr inte setts till sen dess.

Okej så du är också för-och emot? Kul med fler som har samma ambivalenta inställning till Dumpen.
Jag gillar dig, du verkar cool och vettig, du är inte lika obstinat och enögd som så många andra här. Och ditt drömprojekt i förorten är en spännande tanke.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Nä precis!

Kanske ett bra raggningsknep på krogen "Hej heter Rulle, jag är helt oduglig men jag är i alla fall inte pedofil"
Lite den känslan jag får då man kollar deras kommentarer. Men det är såklart en gemenskap som Dumpen skapar, även vi här på Flashback möts ju kring Dumpen i gemenskap på både gott och ont.

Skön kommentar.
Citera
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Snart kommer det en bastugubbe också litet smakprov här på Rumble:

https://rumble.com/v13hmlt-bastumannen.html
Citera
2022-05-04, 16:03
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
AHA, kostymnisse igen... Ganska mesig chatt, inget speciellt.

Men jag har nu sett flera ggr att gäddorna skriver typ "Du ska kunna känna dig trygg med mig" vad kan det stå för?
Kanske en frånvaro av manlighet att inte kunna/klara leva upp till med en vuxen kvinna?
Dom uppdaterar och lägger till fler chattloggar allteftersom ser jag, om en stund är nog alla på plats.

Ja det är väl även en slags manipulativ strategi gissar jag.
Citera
2022-05-04, 16:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Dom uppdaterar och lägger till fler chattloggar allteftersom ser jag, om en stund är nog alla på plats.

Ja det är väl även en slags manipulativ strategi gissar jag.

Jag ser fram emot fler, smaskiga loggar såklart..

Kanske detta är vulkanen???
Citera
2022-05-04, 16:06
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Helvete vad jag skrattade när jag såg Sara springa och ropa jävla barnvåldtäcksman. Sara om du läser detta. Hör av dig så skall du och jag ut och löpträna. Du behöver träna på din löpstil.
Haha ja det var kul, skrattade jag också..,.
Citera
2022-05-04, 16:07
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Jag ser fram emot fler, smaskiga loggar såklart..

Kanske detta är vulkanen???
Haha, vet inte, en jäkla sprintlöpare iallafall! Vilken action det blev.
Citera
2022-05-04, 16:09
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Haha, vet inte, en jäkla sprintlöpare iallafall! Vilken action det blev.

Det här känns lite intressant. En bra hint om hur det kan bli med mer förortsreportage i framtiden i samarbete med Joakim Lamotte. Sara var snyggt klädd men inte ultimat för gäddlöpning, men kul var det i alla fall.
Citera
2022-05-04, 16:10
Avslutad
Undrar om dom skulle hänga ut en 19-årig man som vill dejta en 14-årig flicka, känns som så.
Citera
2022-05-04, 16:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Haha ja det var kul, skrattade jag också..,.
Sara är så härlig. Så spontan och öppen med sina känslor. Det är skönt med sådana personer. Men löpningen och konditionen behöver du bättra på Sara. Låt mig träna dig en gång i veckan så lovar jag dig bra resultat. Så du kan hänga med gäddorna när dom springer iväg.
Citera
2022-05-04, 16:12
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Undrar om dom skulle hänga ut en 19-årig man som vill dejta en 14-årig flicka, känns som så.
Det är inte omöjligt att det kan bli. Och det skulle inte vara fel av dem att göra det, eftersom de håller sin linje, dvs tittar man på allt under 15 då är det en pedofil.
Citera
2022-05-04, 16:14
Medlem
Senaste gäddan. Heter han Jakob?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här