2022-05-04, 15:33
Avslutad
T ex, Frys ut gäddan. Whatever.
Hur vem man att kläderna inte sys av barnarbetare. Nån gång kanske dom kan få ihop till ett riktiga Jan Josefsson reportage från något ställe.

Trevligt för husspekulanter att gäddorna flyttar.
Citera
2022-05-04, 15:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ernst Rohms hus är också ite till salu.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10165877077270018&id=70204501 7

Det verkar också som att hans snygga bystiga fru är ledig nu. Hon har postat en dumpen-vänlig kommentar häromdagen. Så har man lite pengar över så finns det bra läge att få ett fint hus och ett par goa pattar.
Har sett det också. Men 5 milj för ett hus i Trelleborg det lär dom nog aldrig få.
Citera
2022-05-04, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Följt av ett gäng totalt lojala intellektuellt-lågnivåkommentarer. Vem är snubben som gjort inlägget?

Jag ogillar såklart pedofiler, men jag skulle aldrig gå runt med sådana kläder, det är nästan lika illa som att gå runt med varselkläder på fritiden. WT-varning på hela rubbet

Har man låg status och är en förlorare så kan man iaf få gemenskap genom Dumpen. Dom må ha hoppat av högskolestudierna och saknar fast jobb, men dom är inte pedofiler åtminstone.
Citera
2022-05-04, 15:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Har man låg status och är en förlorare så kan man iaf få gemenskap genom Dumpen. Dom må ha hoppat av högskolestudierna och saknar fast jobb, men dom är inte pedofiler åtminstone.

Nä precis!

Kanske ett bra raggningsknep på krogen "Hej heter Rulle, jag är helt oduglig men jag är i alla fall inte pedofil"
Lite den känslan jag får då man kollar deras kommentarer. Men det är såklart en gemenskap som Dumpen skapar, även vi här på Flashback möts ju kring Dumpen i gemenskap på både gott och ont.
Citera
2022-05-04, 15:42
Medlem
BeachBobs avatar
Dumpen står för en bra sak. Men dom måste tänka flera gånger på det som händer runt dom och i vilket sammanhang dom syns och verkar. Dom balanserar redan idag på gränsen så minsta lilla felbedömning kan få katastrofala negativa effekter på Dumpen. Och det vore verkligen tråkigt.
Citera
2022-05-04, 15:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Dumpen står för en bra sak. Men dom måste tänka flera gånger på det som händer runt dom och i vilket sammanhang dom syns och verkar. Dom balanserar redan idag på gränsen så minsta lilla felbedömning kan få katastrofala negativa effekter på Dumpen. Och det vore verkligen tråkigt.

Absolut Beach Bob, jag håller med dig.

Som jag sagt tusen ggr snart i denna tråd- Dumpen måste ändra om och istället agera professionellt. Den här bonnläppsmentaliteten håller inte i längden.
Citera
2022-05-04, 15:48
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Absolut Beach Bob, jag håller med dig.

Som jag sagt tusen ggr snart i denna tråd- Dumpen måste ändra om och istället agera professionellt. Den här bonnläppsmentaliteten håller inte i längden.
Förstår precis vad du menar och håller med. Lite mer professionellt. Kanske hitta någon med dokumenterat bra omdöme som styr upp det lite och ger dom sakliga råd och inte bara ja-sägare.
Citera
2022-05-04, 15:50
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Ny gädda!

https://dumpen.se/2022/05/04/10511/
Citera
2022-05-04, 15:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Förstår precis vad du menar och håller med. Lite mer professionellt. Kanske hitta någon med dokumenterat bra omdöme som styr upp det lite och ger dom sakliga råd och inte bara ja-sägare.
Och framförallt rikta in arbetet till mer riktigt pedofilfiske. Ja Dumpen har hittat en del intressant, främst med hjälp av pedofilmamman, men den del andra uthängningar är inte mycket att hänga i gran tycker jag. I den här takten är det väl bara att se fram emot att möta Kenta gång 3...
Citera
2022-05-04, 15:55
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ny gädda!

https://dumpen.se/2022/05/04/10511/

AHA, kostymnisse igen... Ganska mesig chatt, inget speciellt.

Men jag har nu sett flera ggr att gäddorna skriver typ "Du ska kunna känna dig trygg med mig" vad kan det stå för?
Kanske en frånvaro av manlighet att inte kunna/klara leva upp till med en vuxen kvinna?
Citera
2022-05-04, 15:56
Medlem
Citat:
Själv är jag både för- och emot Dumpen, så följaktligen är jag med den logiken både pedofil och inte-pedofil. 😂

Är också både för och emot Dumpen. Jag sponsrar Dumpen ekonomiskt för det viktiga arbetat dom trots allt gör men man måste få kritisera deras lågvattenmärken också t ex det inspelade samtalet. Sara bara viftar bort konstruktiv kritik som gnäll. Dumpen är endast intresserade av positiv feedback.

Det är nog ingen bra strategi om man vill komma in i värmen och få föreläsa på skolor. Antar att rektorer/lärare vill gå igenom materialet innan det offentliggörs i aulan inför skolbarnen. En filmsekvens av en pedofil som onanerar kanske inte är lämpligt i skolmiljö. Får Dumpen godkänt efter en föreläsning så kommer det rulla på galant och stålarna hamnar på kontot.

Kanske kan använda Lamotte som dragplåster eftersom att han är rumsren. Han var kameraman vid en konfrontation men har tyvärr inte setts till sen dess.
Citera
2022-05-04, 15:57
Medlem
BeachBobs avatar
Helvete vad jag skrattade när jag såg Sara springa och ropa jävla barnvåldtäcksman. Sara om du läser detta. Hör av dig så skall du och jag ut och löpträna. Du behöver träna på din löpstil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in