2022-04-25, 14:24
Medlem
Är det någon som nyligen fått napp norr om hudik? Eller måste jag köra ännu längre söderut för att få garanterat napp?!
Citera
2022-04-25, 18:05
Bannlyst
Gefle Dagblad har haft en artikelserie om försäljningen av sexuella tjänster på thaimassagesalongerna i Gävle. Tidningens reporter besökte sex salonger och fick erbjudande om extra på samtliga. I en av artiklarna säger en representant för Gävlepolisen att de inte har resurser till att spana och göra tillslag på salonger. De enda tillslag de gjort är i samarbete med Gränspolisen och Skatteverket.

Så vad GD har gjort är att berätta att man kan köpa sexuella tjänster i Gävle - vilket i och för sig inte torde komma som någon överraskning - och att det är riskfritt att göra det (såvida det Polisen säger är sant). Bra jobbat!
Citera
2022-04-25, 18:17
Moderator
BlueSwedes avatar
Ni får gärna hålla på att tjafsa med varandra, men gör det via PM, så vi andra slipper se.
Skärpning!
/Mod
Citera
2022-04-28, 17:34
Medlem
Ett ställe i gbg har visst haft besök av nåt blått
Citera
2022-05-04, 14:58
Medlem
Finns det något ställe på Norra sida i Sthlm som ni vet som är bra?? Typ pendellinjen Märsta??
Citera
2022-05-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsthmm
Finns det något ställe på Norra sida i Sthlm som ni vet som är bra?? Typ pendellinjen Märsta??
Högst troligt. Prova och tala om för oss sen...
Citera
2022-05-07, 11:16
Medlem
Är det vanligt att de har både professionell massage och extratjänster? Eller är det mest oljekladd på ställen som erbjuder extratjänster?
Citera
2022-05-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Är det vanligt att de har både professionell massage och extratjänster? Eller är det mest oljekladd på ställen som erbjuder extratjänster?

Oftast är det svårt att hitta både bra massage och bra extra. Ärligen så är det svårt att hitta bra massage överhuvudtaget. Fanns ett ställe i Stockholm med både ock men det stängde polisen.
Citera
2022-05-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Oftast är det svårt att hitta både bra massage och bra extra. Ärligen så är det svårt att hitta bra massage överhuvudtaget. Fanns ett ställe i Stockholm med både ock men det stängde polisen.
Om man är ute efter bra massage, ska man söka efter ställen som INTE erbjuder extra.
Citera
2022-05-08, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Om man är ute efter bra massage, ska man söka efter ställen som INTE erbjuder extra.

Någon här som mött på farbror blå?
Citera
2022-05-09, 02:02
Medlem
Rekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dettalivendag
Någon här som mött på farbror blå?

Nej. Intressant fråga dock.
Men jag tror att det är extremt liten risk, så länge man inte erkänner själv. Jag menar polisen måste väl i stort sätt ta en på bar gärning i samband med själva avtalsförhandlingen. Så skulle någon stöta på patrull, neka in i det sista, eller rent av spela dum...
Citera
2022-05-09, 07:32
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reko
Nej. Intressant fråga dock.
Men jag tror att det är extremt liten risk, så länge man inte erkänner själv. Jag menar polisen måste väl i stort sätt ta en på bar gärning i samband med själva avtalsförhandlingen. Så skulle någon stöta på patrull, neka in i det sista, eller rent av spela dum...
"Risken" är helt beroende av vad tjejen säger vid förhöret. Det gäller sexköpslagen generellt tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in