Citat:
Jag tror vi nu kan slå fast att du inte har någon källa utan har fått höra om detta av ert gäng massöser på en annan salong. Koppleri är ett brott som kan ge upp till fyra års fängel och om det bedöms som grovt upp till tio års fängelse. I de flesta liknande fall har domen under de senaste åren hamnat på 3-4 års fängelse. Därför är det inte riktigt trovärdigt att tanten fick villkorligt. Ice (thailändsk metamfetamin) är inte ovanligt på thaimassagesalongerna. Brudar tycker dagen går fortare och en del kunder gillar det för att det ger stark sexdrift. Har svårt att tro att brudarna skulle beställa ut en dom från tingsrätten. Dels för att de redan vet allt genom skvallerkanaler och dels för att de typiskt inte är särskilt digitala. Din story haltar men det spelar ingen roll. Du är inte den ende som snackar skit på FB.
Lata idiot. Sluta anta och kolla/gör följande 2 saker.
1. Om det finns någon verksamhet skriven på det namn du fått.
2. Maila Solna tingsrätt och beställ den dom du fick nummer på och som också lär vara den som ligger på Krimfup.
Du har chansen att totalt sänka mig genom att t ex beställa hem den som jag skrev om och då se att det är en dom mot etta rattfyllo. Men du väljer att anta och leva vidare ditt liv i en "fakta är inget för mig för jag vet hur det funkar".
Som sagt, underbetalda idiot.
P.S. Hur den som lät mig läsa hade fått tag i domen har jag noll aning om. Den kanske ligger och skräpar på FB. Men som sagt, du är ett mail från att ha rätt. Eller fel.