2024-09-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Jag tror vi nu kan slå fast att du inte har någon källa utan har fått höra om detta av ert gäng massöser på en annan salong. Koppleri är ett brott som kan ge upp till fyra års fängel och om det bedöms som grovt upp till tio års fängelse. I de flesta liknande fall har domen under de senaste åren hamnat på 3-4 års fängelse. Därför är det inte riktigt trovärdigt att tanten fick villkorligt. Ice (thailändsk metamfetamin) är inte ovanligt på thaimassagesalongerna. Brudar tycker dagen går fortare och en del kunder gillar det för att det ger stark sexdrift. Har svårt att tro att brudarna skulle beställa ut en dom från tingsrätten. Dels för att de redan vet allt genom skvallerkanaler och dels för att de typiskt inte är särskilt digitala. Din story haltar men det spelar ingen roll. Du är inte den ende som snackar skit på FB.

Lata idiot. Sluta anta och kolla/gör följande 2 saker.

1. Om det finns någon verksamhet skriven på det namn du fått.
2. Maila Solna tingsrätt och beställ den dom du fick nummer på och som också lär vara den som ligger på Krimfup.

Du har chansen att totalt sänka mig genom att t ex beställa hem den som jag skrev om och då se att det är en dom mot etta rattfyllo. Men du väljer att anta och leva vidare ditt liv i en "fakta är inget för mig för jag vet hur det funkar".

Som sagt, underbetalda idiot.

P.S. Hur den som lät mig läsa hade fått tag i domen har jag noll aning om. Den kanske ligger och skräpar på FB. Men som sagt, du är ett mail från att ha rätt. Eller fel.
Citera
2024-09-05, 20:18
Medlem
Citat:
Jag tror vi nu kan slå fast att du inte har någon källa utan har fått höra om detta av ert gäng massöser på en annan salong. Koppleri är ett brott som kan ge upp till fyra års fängel och om det bedöms som grovt upp till tio års fängelse. I de flesta liknande fall har domen under de senaste åren hamnat på 3-4 års fängelse. Därför är det inte riktigt trovärdigt att tanten fick villkorligt. Ice (thailändsk metamfetamin) är inte ovanligt på thaimassagesalongerna. Brudar tycker dagen går fortare och en del kunder gillar det för att det ger stark sexdrift. Har svårt att tro att brudarna skulle beställa ut en dom från tingsrätten. Dels för att de redan vet allt genom skvallerkanaler och dels för att de typiskt inte är särskilt digitala. Din story haltar men det spelar ingen roll. Du är inte den ende som snackar skit på FB.

https://gofile.io/d/T2sQ22

Det här är allt jag bjuder på. Ett mail och nu har jag hela domen på min dator och skulle gärna bjuda Flashback på den men en lat och dryg typ som tror han vet saker och ting vill jag inte gärna bjuda på något.

Och ja givetvis har jag fotoshopat den (nej jag använde paint för att maska hennes namn som jag ju redan outat),
Citera
2024-09-05, 22:30
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
. . . . . Dock med en fråga. Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?
Har du inte fattat att ca 98% av alla salongen för Thaimassage i själva verket är regelrätta bordeller?
Citera
2024-09-06, 00:49
Medlem
Citat:
Du har alltså inte domen men har "läst den i detalj" 😂😂😂

Jag har och har dessutom pratat med involverade personer. Informationen stämmer och är glad för den att det blev det utfall som det blev. Vill du ha exakt varje ord så är ett mail till tingsrätten inte allt för svårt med informationen ovan.
Citera
2024-09-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
https://gofile.io/d/T2sQ22

Det här är allt jag bjuder på.

Höjden av lathet när andra får göra jobbet. Det var alldeles för snällt.

(Undrar om vi mötts när andan fallit på.)
Citera
2024-09-06, 01:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har nu fått bekräftat att det var pga polisen som jag inte erbjöds något extra. Ägarinnan satt häktad i princip hela juni och juli och dömdes för en vecka sedan till villkorlig dom och samhällstjänst. ringa narkotikabrott, två fall av brott mot utlänningslagen samt koppleri. Helt otroligt om andra ställen sköts som hennes. Det måste ju då vara dels mer pengar ut än in varje månad som redovisas. Samt löner på under tiotusen, för de som inte får vara här inga vita löner alls.

Tydligen skickade man in tvenne poliser för en samhällsbetald massage med teasing

(Det fetade)

Det kan stämma att villkorlig dom kan bli straffpåföljd för koppleri, här var det dessutom ett par åtalspunkter till som ägarinnan fälldes för men villkorligt blev det ändå.

Finns det någon sammanställning hur mycket pengar sexhandeln på thaimassagesalongerna omsätter varje år?
Citera
2024-09-06, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av short-and-slack
Höjden av lathet när andra får göra jobbet. Det var alldeles för snällt.

(Undrar om vi mötts när andan fallit på.)

Vem vet. Den som satt på just den där salongen vid mitt enda besök där, var ägarens kille som jag förstår det. :-)
Citera
2024-09-06, 09:20
Medlem
Gissningsvis SEK 1-2 miljarder i oredovisade inkomster.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(Det fetade)

Det kan stämma att villkorlig dom kan bli straffpåföljd för koppleri, här var det dessutom ett par åtalspunkter till som ägarinnan fälldes för men villkorligt blev det ändå.

Finns det någon sammanställning hur mycket pengar sexhandeln på thaimassagesalongerna omsätter varje år?
Citera
2024-09-11, 14:13
Medlem
Citat:
Gissningsvis SEK 1-2 miljarder i oredovisade inkomster.

Källa på det? 😎
Citera
2024-09-12, 04:02
Medlem
Finns det fortfarande något bra på Odenplan/st eriksplan? Fanns ett gäng fina damer där förut. Några år sedan man var i svängen 😎
Citera
2024-09-12, 21:48
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvarrautio
Finns det fortfarande något bra på Odenplan/st eriksplan? Fanns ett gäng fina damer där förut. Några år sedan man var i svängen 😎

Jajamensan.
Citera
2024-09-17, 16:49
Medlem
Läste för en tid sen om en snubbe (tror det var i Stockholm) som under 4 år knullat bort mer än en mille på thaimassagesalonger. Frun kände sig lite besviken😅. Det kan man nog förstå och det är inte det jag funderar över. Det som jag har lite svårt att få ihop är något annat. Anta att en FS i Stockholm kostar 1000 kr. Det innebär då att han under 4 års tid knullade på salong 4-5 ggr per vecka. Sommar som vinter, höst som vår. Snacka om att vara drabbad av gula febern. Kommer inte ihåg om det framgick vilken ålder han hade, men fick för mig att han var i 40-års åldern. Jag kan förstå om en 60-plusare rätt ofta går på salong (dock inte 4-5 ggr i veckan) då inte mycket annat erbjuds, men för en 40-åring eller till och med 50-åring känns det väl lite torftigt när den första nyfikenheten har lagt sig. Hur kan någon finna det attraktivt och kul att 4-5ggr i veckan under 4 år sätta på dessa, i många fall, rätt oattraktiva och oengagerade kvinnor? Om man nu inte får det man ville hemma, vill man inte ha lite mer än ett 15min knull i en mögligt cykelkällare? Kan någon förstå det????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in