2022-05-03, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag kollade oxå på unga mammor när det släpptes.. retade upp mig på henne hår redan då.. oj då Ush då.
Bråkade Linn och gabbe Öppet i medier? 🤣🤣

Alltså jag tror aldrig dom gick in på vad de bråkade om utan det var mer ”vi bråkade innan Gabbe åkte till jobbet” och klagande på att han inte städade om jag inte minns fel.
Citera
2022-05-03, 15:56
Medlem
Och DÄR var dom i fotostudion med bebisen 😪
Citera
2022-05-03, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Kan inte Linn o Simon klä ut sig och lägga sig i en sån där korg och fotas 😂😂
Citera
2022-05-03, 18:31
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Kan inte Linn o Simon klä ut sig och lägga sig i en sån där korg och fotas 😂😂
Ge dem inga idéer. Jag kan tyvärr se det hända...
Citera
2022-05-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag kollade oxå på unga mammor när det släpptes.. retade upp mig på henne hår redan då.. oj då Ush då.
Bråkade Linn och gabbe Öppet i medier? 🤣🤣

Hennes löshår är av riktigt billig kvalitet ser ut som dockhår dvs väldigt syntetiskt
Citera
2022-05-03, 20:05
Medlem
Linn skriver att Simme är 190 cm. Enligt hans profil hos Lindlöven är han 186 cm

Han verkligen vuxit under tiden med Linn både på längden och som människa

https://www.lindloven.com/lindlovenalag/profil/2559355/simon-brannvall
Citera
2022-05-03, 20:15
Medlem
På de 50 senaste bilderna så blundar hon på 21 av dem.

Det blir 42% blundande. Hon blundar alltså inte bara för verkligheten, öppna ögonen nu Linnsan😂
Citera
2022-05-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627

Det mest sinnessjuka i allt detta kring Linn är ju att hennes liv är som en öppen bok 😳
Att VI - massa hela okända människor som egentligen inte vet så mkt om Linn - kan förutspå precis exakt vad som kommer gärna / vad kommer bli nästa steg för Linn etc etc ….😳

SÅ FÖRUTSÄGBAR och PATETISK är denna människa så en massa helt okända människor kan förutspå mkt av hennes liv…

Det är fan sjukt på allvar 😳
Citera
2022-05-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Det mest sinnessjuka i allt detta kring Linn är ju att hennes liv är som en öppen bok 😳
Att VI - massa hela okända människor som egentligen inte vet så mkt om Linn - kan förutspå precis exakt vad som kommer gärna / vad kommer bli nästa steg för Linn etc etc ….😳

SÅ FÖRUTSÄGBAR och PATETISK är denna människa så en massa helt okända människor kan förutspå mkt av hennes liv…

Det är fan sjukt på allvar 😳

Läskigt om inget annat. Lite sjukt att främmande människor på Flashback känner henne så väl att dom kan förutspå vad som ska hände. Var nån som skrev att det blir en tredje pappa och barn och det blev det med.
Citera
2022-05-03, 21:54
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Läskigt om inget annat. Lite sjukt att främmande människor på Flashback känner henne så väl att dom kan förutspå vad som ska hände. Var nån som skrev att det blir en tredje pappa och barn och det blev det med.
Frågan är ju nu om hon kommer skaffa ett fjärde barn med en fjärde farsa. Eller endast för att motbevisa Flashback skita ur sig ett fjärde barn illa kvickt med samhall-Simme. Vad tror ni?
Citera
2022-05-03, 21:58
Medlem
Haha normalt allt lägga ut en duett från Aladdin med sin kompis när man är vuxen.. Hon är verkligen mentalt 10 år.
Senast redigerad av K3tch 2022-05-03 kl. 22:00.
Citera
2022-05-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Haha normalt allt lägga ut en duett från Aladdin med sin kompis när man är vuxen.. Hon är verkligen mentalt 13 år.
Hon tror verkligen hon kan sjunga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in