Citat:
Ursprungligen postat av
Leg.Talgoxe
En bra frågeställning. Risken är ju att det blir kontraproduktivt när en arbetslös gädda får ännu mer tid över till att runka och chatta.
Edit: Med ett viktigt tillägg - när det gäller anställningar bland barn och ungdomar så är det naturligtvis av högsta prioritet att gäddan elimineras från arbetet med omedelbar verkan.
Tar tillbaka en tredjedel av alla förolämpningar jag gett dig... Det är rätt mycket!
Nu tror jag de flesta gäddor är vanliga män som bara mår dåligt av saken. Blir deprimerade. Kanske kommer de tillbaka. Men inte alla Gäddor fungerar så.
Jag har inte våldtagit några barn, men andra tjejer (preskiberat). Jag fantiserar fortfarande om den saken. Det som primärt hindrar mig nu är inte dåligt samvete. Utan att jag har något att förlora.
Är inte säker på att att bästa approachen på sådant är att ta bort spärren och gå därifrån.
Men det är ju vad Dumpen gör. I några fall tror jag att det varit ganska korkat. Kent och militärkillen är två fall där jag tror Dumpens agerande riskerar att få motsatt effekt som den avsedda.