Citat:
Visserligen är mitt argument delvis känslomässigt förutom dina rena faktafel (finns forskning kring intelligens och kön, motbevisa mig gärna att det inte finns) - men vad bygger relationer på? Känslor. Så ifall män helt enkelt är dryga är det klart marknaden blir svårare för dem.
Finns inga faktafel. Kolla på de bästa människorna inom vilken disciplin som helst och de kommer vara män.
Kvinnor är bra på andra slags saker, komma ihåg födelsedagar och liknande sociala ting, ta hand om sjuka, hålla ordning i ett hem, vara mamma, de har en bättre naturlig intuition samt social instinkt för hur saker ligger till mellan människor medan män ofta måste resonera sig fram till samma slutsatser.
Det som är dåligt i dagens samhälle är att folk uppfostras till att män och kvinnor är jämlikar som sedan ska tävla mot varandra på arbetsplatser och liknande.
Då tror kvinnor att de måste vara bra på sådant som män är bra på för att vara en bra människa och självkänslan tar stryk.
Samma sak med män som tror att det räcker med att vilja ha det mysigt för att det räcker för en kvinna.
Dryga män har det ofta enklare är toffelmän. Kvinnor tycker det är spännande med lite motstånd. Det visar också att det finns något där och att mannen inte bara är en oformlig massa som tar vilken form man än häller honom i.
Citat:
Som sagt, det enda kvinnor har som hävstång är deras fitta och att hota med att man inte får tillgång till den om man agerar felaktigt.
Jag har aldrig haft problem med kvinnor och har varit tillsammans med min nuvarande i 11 år.
har ni något tips? på annat litteratur som hade pot kunnat gjort Märtha våtare den där natten