2022-05-03, 15:42
Avslutad
Någonstans ligger mystik i varför Kent inte kunde ta bilen in till Säffle och varför han mötte upp i reflexkläder. Varför hade han litet barn som profil på omslagsbilden. Skulle vi kunna räkna ut om syftet vore annat än det uppenbara? Skulle det gå?
Vilka metoder skulle vi i så fall använda. Skulle han ge förklaring om man hade frågat.
Jag leker med tanken att han hela tiden vet vem han chattar men utan att dumpen förstår det.

Intressant vore om han en dag är spårlöst försvunnen och aldrig hittas trots stora efterspaningar. Saga blir det men tänk så stort det vore om de sista ledtrådarna polis kan hitta är en utbränd rostig moped vid Vänern över en snötäckt otrampad is. Vad skulle vi då tro och vem skulle misstänkas? Skulle det betyda att han var död?
Senast redigerad av brodermark 2022-05-03 kl. 16:26.
Citera
2022-05-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Vore intressant med en uppföljning på alla gäddor. Där dumpen går igenom vad som hänt i deras liv sedan deras uthängning.

Ja, de brukar ju posta uppföljningar ibland. Dock var det längesedan nu. Hade varit kul med ett nytt uppföljningsinlägg på dumpen.
Citera
2022-05-03, 16:32
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ny gädda!

https://dumpen.se/2022/05/02/10448/
Hur långt har vi kommit på honom?

Kallar sig M N. Säger att han är 55 och bor i Malmö. Jobbar i Hörby.
Citera
2022-05-03, 16:42
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Vad svamlar du om? Tog du fel medicin imorse?
Det framgår ju direkt,
"Gillar du en mogen man?"
- "jag är 14"
Varpå han fortsätter....

Skaffa apodospåse så det inte blir fel i fortsättningen.
Fast så står det ju inte. Istället är det den mer kryptiska:
Citat:
Mmm Hej bor du? Söker någon äldre för orgasm äldsta jag varit med var 25 men ingen lyckats är 14 och verkligen sugen att få en

Nu tror jag väl inte killen i detta fallet missuppfattar, men då man ändå fått kritik för exakt samma mening två gånger tidigare så kunde man ju besvära sig med att ändra den. Det hade räckt med att splitta den i två meddelanden. Finns knappast nån anledning att inte vara tydligt när man väldigt enkelt kan.
Senast redigerad av LightFandango 2022-05-03 kl. 16:44.
Citera
2022-05-03, 16:45
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Hur långt har vi kommit på honom?

Kallar sig M N. Säger att han är 55 och bor i Malmö. Jobbar i Hörby.

Läste bara en del av konversationen men hjälp vilken korkad jävla människa, hur kunde han gå på den. Han lär inte har något avancerat jobb iaf.
Citera
2022-05-03, 16:52
Medlem
Den senaste gäddan känns sådär faktiskt. Det verkar inte som dumpens alla fiskare håller samma klass, den här driver på och är vag om åldern. Samma sak med konfrontationen, det börjar med att Patrik hävdar att gäddan ska träffa en 13-åring vilket inte stämmer sen börjar det där tjafsandet som bara är tröttsamt.
Nä bättre kan ni Dumpen.
Citera
2022-05-03, 17:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Ja, han fick vända hem när hans mamma tog honom till en träning.

Vad kan fotbollsledaren ha sagt tro?
Det borde tas upp med någon över ledaren.
Eller är det hans "egna" lag.
Men det borde gå att anmäla honom på något sätt. Det är ju någon form av diskriminering.
Citera
2022-05-03, 17:09
Medlem
Citat:
Jag spelar inte dum, du hittar på saker om mig som inte stämmer och saker som jag aldrig har skrivit. Det är på samma usla nivå som att jag ska skriva att du i tidigare inlägg har kallat dig själv för pedofil men att inlägget inte finns kvar längre. Det är nonsens. Jag har aldrig kallat någon i den här tråden för pedofil och notera att jag inte i detta inlägget kallar dig för pedofil, utan att ditt beteende och skitsnack är som att någon ska kasta ur sig något om dig som du inte har skrivit. Sluta vara så jävla oärlig.

Att du skriver ett löjligt "din story håller inte" när du uppenbarligen inte är kapabel till att läsa och förstå vad jag faktiskt har skrivit säger mer om dig själv än något annat. Det är klart som fan att jag reagerar och "bråkar" när du ni skriver helt sjuka saker och sedan blir upprörda när det inte går hem. Du har ju uppenbarligen svårt att förstå innebörden av texter och då bör du rimligtvis inte ge dig på andra i anklagande inlägg.

Du har ingen som helst rätt att försöka tysta mig och det har inte resten av Dumpens anhängare i tråden heller. Det skaver uppenbarligen med tanke på hur ihärdiga ni är i att be mig att sluta skriva inlägg.

Och jag har gång på gång tagit avstånd från det min bror har gjort och jag har gång på gång skrivit att jag finner dessa män att vara äckliga och klandervärda människor. Det du gör däremot är att skriva anklagande texter om mig och min familj som inte har med detta att göra och medvetet felciterar (eller så kan du inte läsa vidare bra) bara för att skydda Dumpen.

Jag har till och med skrivit att jag inte är emot mot Dumpen som koncept utan att det är deras utföranden som är destruktiva i situationer när männen har prekära familjeförhållanden och barn och i dessa fall bör man tänka ett steg längre. Resten av ditt skitsnack som du skriver ovanför den här texten är bara dina vilda fantasier och skräpteorier. Skaffa dig ett liv och sluta trakassera oskyldiga människor.

Så vad är det du vill? Få medhåll?

Blir allt ok då? Hjälper det din brorson?

Övertygar det dig så pass med medhåll här (fast det redan är ristat i sten) för att ta fighten till den nivå där den hör hemma?

Eller innehar du bara ett uppdämpt behov av käbbel?

Du är i sak inte emot Dumpen men lägger 110% energi på fel plats, fattar noll men ändå allt och dras med vanföreställningar när somliga ger en hint om varför du är ute och cyklar och creepy-förklarar sedan varenda jävel som inte håller med dig eller har en invändning.

Självklart får det konsekvenser för omgivande familj vid varje antydan till grövre brott som uppdagas.

Självklart är det i grund o botten roten till det onda som bär den huvudsakliga skulden.

Och självklart - om någon oskyldig därvidlag drabbas eller utsätts för oegentligheter måste det angripas på rätt sätt, på rätt ställe, med berörda och/eller andra med auktoritet över dem som missbrukar en situation till den grad att helt oskyldiga far illa.

Finns det överhuvudtaget något oklart med det?
Senast redigerad av Xbaser 2022-05-03 kl. 17:11.
Citera
2022-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Så vad är det du vill? Få medhåll?

Blir allt ok då? Hjälper det din brorson?

Övertygar det dig så pass med medhåll här (fast det redan är ristat i sten) för att ta fighten till den nivå där den hör hemma?

Eller innehar du bara ett uppdämpt behov av käbbel?

Du är i sak inte emot Dumpen men lägger 110% energi på fel plats, fattar noll men ändå allt och dras med vanföreställningar när somliga ger en hint om varför du är ute och cyklar och creepy-förklarar sedan varenda jävel som inte håller med dig eller har en invändning.

Självklart får det konsekvenser för omgivande familj vid varje antydan till grövre brott som uppdagas.

Självklart är det i grund o botten roten till det onda som bär den huvudsakliga skulden.

Och självklart - om någon oskyldig därvidlag drabbas eller utsätts för oegentligheter måste det angripas på rätt sätt, på rätt ställe, med berörda och/eller andra med auktoritet över dem som missbrukar en situation till den grad att helt oskyldiga far illa.

Finns det överhuvudtaget något oklart med det?

Helt fel, jag motsätter mig folkdomstolen som utsätter oskyldiga anhöriga för hot och hat.
Jag är inte emot Dumpens idé utan hur dem utför det hela och utsätter oskyldiga anhöriga i skottelden. Jag har inga vanföreställningar, det är snarare ni som köper allt rakt av som har problem.
Citera
2022-05-03, 17:17
Medlem
Citat:
En folkdomstol leder till ett väldigt stort lidande för oskyldiga människor men du verkar inte få in det i ditt huvud.

Folkdomstol är det vi skall ha, tills det finns effektiva lagar!

Tv3 Efterlyst har hängt ut personer i TV i 30år, många har fru och barn, alla deras anhöriga har fått konsekvenser. Detta är helt normalt. Dumpen hänger ut, men gäddan är den som skapar konsekvenser för anhöriga. För 30år sedan hade Efterlyst både anhöriga och uthängda som klagade lika mycket som Du, din golvmopp. Idag bryr sig ingen. Efterlyst fortsätter hänga ut folk. Har du problem? kontakta regeringen eller JO, se till att lagarna ändras? tills dess kommer dumpen att fortsätta hänga ut de skyldiga, vilket är helt i sin ordning. Loggarna talar sitt tydliga språk, alla uthängda förtjänar sin platts på Skampåle Dumpen, haha

Bästa sättet att värna om sin familj och anhöriga är Konsekvenstänk innan man agerar! Det har de uthängda inte gjort,
därav får anhöriga ta konsekvenser, bra att DU och de yngre får lär sig vad konsekvens är och vad det kan ge. Livets hårda skola

Det är helt underbart att se hur gäddornas liv raseras på 5 minuter, jag njuter varenda gång, skriker av lycka, haha
Gäddorna skiter i dig och i anhöriga, dem är egotrippade små kåta svin som bara ger anhöriga problem? Skampåle Dumpen är räddningen, hehe

I Afrika bränns folk levande i bildäck även idag, när dem har "försökt" träffat yngre.
vissa länder hugger dem av händer, andra stenas ihjäl när dem 'försökt' eller har gjort enklare brott som otrohet.
Förr pålade man personer i Röven. Pålen är tre meter lång, spetsig. Fördes in i Röven och kom ut i munnen, haha

@Torleifsdottir din golvmopp, se länkarna här under och fråga dig själv om deras anhöriga fick konsekvenser? ja, självklart fick dem det!
Uthängning och de konsekvenser dumpen medför för anhöriga är mycket bättre, lindrigare än stening? Livslång uthängning är jättebra, haha

Man Gets Stoned To Death For Adultery In Afghanistan
https://vidmax.com/video/198495-shock-warning-man-gets-stoned-to-death-for-adultery-in-afghanistan

Burning man alive
https://thumbsnap.com/wED2Kwi9
https://thumbsnap.com/4SnAQ5B9
https://www84.zippyshare.com/v/YtTS5Ldd/file.html
https://download.gg/en/file-13498149_bb082cfa20baace5

@Torleifsdottir, din golvmopp. Framför dina åsikter till följande,
var vänlig att återkoppla, vi vill veta hur det går för dig och din svåra ångest? förlåt menade de nya lagarna, snart val
https://www.domstol.se/hogsta-domstolen/
https://www.kungahuset.se/english
https://www.aklagare.se/kontakt/
https://www.regeringen.se
https://www.jo.se
Citera
2022-05-03, 17:24
Medlem
Citat:
Helt fel, jag motsätter mig folkdomstolen som utsätter oskyldiga anhöriga för hot och hat.
Jag är inte emot Dumpens idé utan hur dem utför det hela och utsätter oskyldiga anhöriga i skottelden. Jag har inga vanföreställningar, det är snarare ni som köper allt rakt av som har problem.

Vad exakt är fel? Utveckla.

Vilken folkdomstol pratar du om? Var det inte tränaren, klubben, andra elever etc som betett sig illa?

Hur ska Dumpen göra istället för att uppnå den avskräckningseffekt som ändå är själva essensen?

Att någon talar om för dig hur enkelt det är att sammanlänka personer i det öppna samhälle vi faktiskt (ännu) lever i och att du sedan målar upp denne som ett av de värre väsena i tråden, gränsar till vanföreställning. Du kallade det t o m för ett hot om jag inte missminner mig.
Citera
2022-05-03, 17:25
Avslutad
Tänk om mycket i media och allt med Dumpen är ett mirage där inte ens Patrik och Sara har en aning om vem de är i pysslet. Vissa kommentarer är själlöst skrivna. De enda som bryr sig är pöbeln.
Kriget i Ukraina bestämdes av Biden, Putin och enstaka ledare i Nato tillsammans innan det bröt ut osv. När media och soldater drar sig undan skojar de med varandra.

Först bestämde ett fåtal personer att Dumpen kunde passa. Därefter kom Sara (hon och många andra likt henne fanns redan i vakuumet) och trodde att det var hon. Utan att det märks vaggar händer både Patriark och Sara likt reglage som exakt avgör om de ska vilja fortsätta eller inte.
Ansökningar till banken går genom förutbestämda filter och når inte ens tjänstemännen mer än på ytan. Besluten avgjordes för flera år sedan...

De som hängs ut är utsedda av staten för att luras. Gräver man lite där finns ingenting. När Patrik kommer med kamera är det han som är lurad.
Än hur mycket man gräver så kommer man aldrig till svaret. Nästa dag sitter Kent på topphemligt uppdrag i militären eller lika gärna att han inte själv vet att även han bara agerade som bricka i bländverket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in