2022-05-03, 10:06
Medlem
Ryggsäcken senaste gädda bär, är det en kameraväska?
Citera
2022-05-03, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Polisens arbete. Inte denna hittapågrupp.

Putte självutnämnd sheriff. Tänk om man skulle kolla hens skatteaffärer på 80-talet. Hen har definitivt inte sopat framför egen dörr.
Citera
2022-05-03, 10:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Putte självutnämnd sheriff. Tänk om man skulle kolla hens skatteaffärer på 80-talet. Hen har definitivt inte sopat framför egen dörr.

Tror inte du behöver backa så långt. 2Forty2 bedriver momspliktig försäljning utan att vara momsregistrerade. De har väl gjort så ett år nu ungefär?

Sen klagar de på att de inte får öppna bankkonto.

Pengarna har väl gått in på någons privatkonto.... Vilket fick mig att minnas en sak... Får återkomma om den.
Citera
2022-05-03, 10:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tror inte du behöver backa så långt. 2Forty2 bedriver momspliktig försäljning utan att vara momsregistrerade. De har väl gjort så ett år nu ungefär?

Pengarna har väl gått in på någons privatkonto.... Vilket fick mig att minnas en sak... Får återkomma om den.

Låt mig gissa, de har båda skulder till kronofogden?
Citera
2022-05-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ryggsäcken senaste gädda bär, är det en kameraväska?

Det kan absolut vara en fodrad kameraväska!

Jag har försökt förstora märket i hörnet på ryggväskan utan större framgång.

Äcklet kanske ville dokumentera hela sexmötet med kraftfull kamera? En mer utstuderad gädda än vi anat?

Eller möjligen yrke som fotograf…
Citera
2022-05-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det kan absolut vara en fodrad kameraväska!

Jag har försökt förstora märket i hörnet på ryggväskan utan större framgång.

Äcklet kanske ville dokumentera hela sexmötet med kraftfull kamera? En mer utstuderad gädda än vi anat?

Eller möjligen yrke som fotograf…

Ryggan är rätt lik den här: https://www.kamda.se/caden-kameraryggsack-for-1st-dslr-2-5st-objektiv-1st-blixt-svart?dfw_tracker=113044-35920&gclid=EAIaIQobChMIlu37mYPD9wIVm4ODBx0WUArcEA QYBSABEgKdl_D_BwE
Citera
2022-05-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Jag stöttar Dumpens arbete men tycker så fruktansvärt synd om de anhöriga som drabbas, som inte vet något om vad personen som man ska vara trygg med, är för något svin egentligen. Sorgligt att din brorson och hans mor har drabbats så hårt för att din bror inte kan kontrollera sina sjuka begär.

Det kommer att bli bättre för dem men det kommer att ta tid tyvärr.

Fridens liljor,
G_T

Tack snälla för omtanken.
Jag har inte heller något emot Dumpens letande efter män som söker barn, jag tycker det beteendet är fruktansvärt och jag själv har tagit totalt avstånd från min bror.

Jag tycker dock att Dumpen gör helt fel när dem uppger många detaljer så att männen kan hittas av i princip vem som helst på nätet, det skapar en rejäl otrygghet för anhöriga som även dem är offer i detta och speciellt bland dem män som har barn. Det krävs bara en människa som inte är klar i huvudet som ger sig på familjen för att detta ska få katastrofala följder. Folkdomstolar är farliga och jag har uppriktigt talat varit rädd för konsekvenserna för mor och barn i vårt fall.
Citera
2022-05-03, 12:17
Medlem
https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/

Får känslan utav att denna man har nått intellektuellt handikapp. Här kan vi tala om vibbar utav daglig verksamhet. Det kanske är det som åsyftas med hans arbete?
Citera
2022-05-03, 12:22
Medlem
Den senaste känns ju tveksam. Ingenstans i chatten får dom bekräftat att han tycker det är okej med en 14åring.
Citera
2022-05-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Skumrask? Nån som vet hur mötet med Handelsbanken gick? Att inte få öppna konto måste man jobba rätt hårt för. Brukar vara typ terrorverksamhet mm som nekas.

Man kan ju åtminstone gissa att det inte är helt rent. Fan jag som har swishat en hel del.
Citera
2022-05-03, 12:28
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Den senaste känns ju tveksam. Ingenstans i chatten får dom bekräftat att han tycker det är okej med en 14åring.

Vad svamlar du om? Tog du fel medicin imorse?
Det framgår ju direkt,
"Gillar du en mogen man?"
- "jag är 14"
Varpå han fortsätter....

Skaffa apodospåse så det inte blir fel i fortsättningen.
Citera
2022-05-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Vad svamlar du om? Tog du fel medicin imorse?
Det framgår ju direkt,
"Gillar du en mogen man?"
- "jag är 14"
Varpå han fortsätter....

Skaffa apodospåse så det inte blir fel i fortsättningen.
Exakt. Blir mycket bättre konfrontationer om dom frågar "är du okej med att jag är 14?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in