2022-05-03, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Flera konton med snarlika namn som skriver på exakt samma sätt. Fint att ta sig tid att logga ur ett konto och sedan logga in på nästa för att häva ur sig samma skit. Måste ta mycket tid om dagarna.
Är detta din försvarsmekanism? Är Mattias din gud?
2022-05-03, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Är detta din försvarsmekanism? Är Mattias din gud?

Han verkar retat upp dig iaf
2022-05-03, 10:38
Medlem
Citat:
Han verkar retat upp dig iaf
Hayes gjorde ett bra jobb med dig åtminstone
2022-05-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Hayes gjorde ett bra jobb med dig åtminstone

Kunta-Kinte Kingkong har retat upp ganska många ja.. hoppas han blir av med jobbet för stå som någon form av vakt om det så är på krog eller flygplats ska han inte med det psyket.
2022-05-03, 12:17
Medlem
Citat:
Mattias har ju spelat precis som vilken annan deltagare som helst. Att Hayes åkte ut är en del av spelet, han åkte ut på ett normalt sätt dessutom till skillnad mot det uppgjorda skit när Mattias åkte ut. Kan inte förstå varför man måste bli så hatiskt och hotfull som Hayes blir så fort nått går emot honom. För att nästa sekund givetvis sitta i synken och säga att han egentligen är så snäll och nallebjörnig.. för att återigen råka bli sådär arg igen. "hoppsan". Snacka om att ha problem med sitt humör. Tänk om Mattias satt upp skylt som det stod "skithuset Hayes" på.. oj oj oj.. King kong är lös.

Jag håller inte helt med, han är väl en av de som paktat absolut hårdast, "är du inte med oss så är du mot oss" och så vidare.
Det som verkligen fick mig att ogilla honom var när han fick välja utmanare i gränslandet och ställde ultimatumet till först Anna och sedan Hayes att de inte fick välja tävlingen att hänga. Jag tycker att Hayes gjorde helt rätt i att säga "Ja absolut" och sedan inte gå med på det. Självklart ska inte Mattias få sätta upp en massa regler så att han ska få vinna. Men han drog fram offerkoftan, gnällde och fick Hayes att må så dåligt över sitt beslut till den grad att han la sig i tävlingen. Och Hayes valde tillochmed att bli utröstad senare. Mattias verkar fruktansvärt manipulativ.
2022-05-03, 12:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shorkulag
Jag håller inte helt med, han är väl en av de som paktat absolut hårdast, "är du inte med oss så är du mot oss" och så vidare.
Det som verkligen fick mig att ogilla honom var när han fick välja utmanare i gränslandet och ställde ultimatumet till först Anna och sedan Hayes att de inte fick välja tävlingen att hänga. Jag tycker att Hayes gjorde helt rätt i att säga "Ja absolut" och sedan inte gå med på det. Självklart ska inte Mattias få sätta upp en massa regler så att han ska få vinna. Men han drog fram offerkoftan, gnällde och fick Hayes att må så dåligt över sitt beslut till den grad att han la sig i tävlingen. Och Hayes valde tillochmed att bli utröstad senare. Mattias verkar fruktansvärt manipulativ.
Du har nog missat lag nords pakt mot Joel.
2022-05-03, 12:34
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Mattias har ju spelat precis som vilken annan deltagare som helst. Att Hayes åkte ut är en del av spelet, han åkte ut på ett normalt sätt dessutom till skillnad mot det uppgjorda skit när Mattias åkte ut. Kan inte förstå varför man måste bli så hatiskt och hotfull som Hayes blir så fort nått går emot honom. För att nästa sekund givetvis sitta i synken och säga att han egentligen är så snäll och nallebjörnig.. för att återigen råka bli sådär arg igen. "hoppsan". Snacka om att ha problem med sitt humör. Tänk om Mattias satt upp skylt som det stod "skithuset Hayes" på.. oj oj oj.. King kong är lös.
Varför är ens Hayes kvar? Han började ju grina på örådet och sa "rösta på mig, jag vill hem" sen fick han som han ville men istället för att åka hem så drog han tillbaka till gränslandet och försöker kämpa sig tillbaka till Robinson. Han måste ångra att han var en sån bebis i det ögonblicket nu
2022-05-03, 12:45
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shorkulag
Jag tyckte Hayes var ganska smart och cool då han först blåste Mattias med val av tävling. Men sen börjar han först bete sig som ett jävla svin med att skrika och hota, sen lägger han sig i tävlingen och bölar om att han är barns förebild.
Han skulle passat på att vinna den där tävlingen utan hot, skrik och gråt och tagit sig fram med list och utnyttjat sin storlek och list. Istället visar han sin rätta sida som en korkad apa utan impulskontroll och tankeförmåga.
När han var själv med Gorm kunde jan inte heller kontrollera sig. Gorm räddade honom den gången.
Sparka ut den störda apan ur tävlingen och sätt han i fängelse.
Senast redigerad av Inkommer 2022-05-03 kl. 12:50.
2022-05-03, 12:49
Medlem
Buttson69s avatar
Nu är det dags för den årliga knullistan över årets kvarvarande deltagare.

Som ohotad etta så sätter jag helst på Elin.
Som lika ohotad tvåa så är det Desirée som gäller.
Jessica given trea.

På fjärde plats en dubbelmacka tillsammans med Mattias med hadjes som slynan.

Och så på en hedrande femteplats en trekant med Joel och Shevin.
2022-05-03, 12:51
Medlem
Hayes din falska jävel. Du är så jävla dum i huvudet och använder dig av hot och din storlek för att vinna mark. Du ska stängas av från allt som har med Robinson att göra. Totalt ovärdig.

Tänk på Hayes och sen tänker du på hur du vill att Robinson ska vara. Den finaste och bästa realityserien som finns efter Mästarnas Mästare. Hans namn ska aldrig mer förknippas med Robinson.
Sen blir han en annan person när Anders inte är där.
100% på att han kommer att snacka skit och hota igen när Anders lämnat stranden.
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-03 kl. 12:53.
2022-05-03, 12:52
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Nu är det dags för den årliga knullistan över årets kvarvarande deltagare.

Som ohotad etta så sätter jag helst på Elin.
Som lika ohotad tvåa så är det Desirée som gäller.
Jessica given trea.

På fjärde plats en dubbelmacka tillsammans med Mattias med hadjes som slynan.

Och så på en hedrande femteplats en trekant med Joel och Shevin.
Elin ligger helt klart i topp men Desirée skulle jag nog inte peta på.

1 Elin
2 Jessica
3 Angela
2022-05-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Elin ligger helt klart i topp men Desirée skulle jag nog inte peta på.

1 Elin
2 Jessica
3 Angela
Désirée getto jallajalla bror wannabe fastän hon är toksvensk. Har noll hjärna och svag i sinnet, LSS nivå.

Elin 🤍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in