2022-05-02, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Svårfångad gädda alltså. Vilken samhällsklass tillhör Vulkanen?

Typ medelklass.. utåt sett 🙄
Citera
2022-05-02, 23:55
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nu finns videon till #93 på Dumpen
Hahaha, vilken jävla slingrande gubbgädda! Bra tryck med frågorna på slutet av Patrik.
PS: Du var också bra, Sara. 👍
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-05-03 kl. 00:11.
Citera
2022-05-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Donationerna eller kärvänliga ryggdunkningarna? När får vi se er i utsatta områden?

Jag lyssnar på er podcast och där dribblades det rejält med sk skitområden . Att jag hade fel innan det visste jag så klart.

Vad du gnäller.. morgondagens kan bli Söderkulla i Malmö om inget annat kommer före.
Citera
2022-05-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Typ medelklass.. utåt sett 🙄

Utåt sett, det låter mystiskt. Har ju hört talas om människor som fejkar att de är arbetarklass eller överklass för att få cred, men vem fan är så tråkig så de fejkar att de är medelklass?

Ja, ja. Vet Vulkanen att Dumpens finns? Har Vulkanen nån gång fattat misstankar?
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-03 kl. 00:16.
Citera
2022-05-03, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Utåt sett, det låter mystiskt. Har ju hört talas om människor som fejkar att de är arbetarklass eller överklass för att gå cred, men vem fan är så tråkig så de fejkar att de är medelklass?

Ja, ja. Vet Vulkanen att Dumpens finns? Har Vulkanen nån gång fattat misstankar?

Nope.. Vulkanen har inte fattat misstankar, då hade personens konto varit bortplockat men det kan vara så att man har mycket att förlora på att vissa saker skulle kunna komma ut, därmed är man försiktig.
Citera
2022-05-03, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Nope.. Vulkanen har inte fattat misstankar, då hade personens konto varit bortplockat men det kan vara så att man har mycket att förlora på att vissa saker skulle kunna komma ut, därmed är man försiktig.

Vulkanen är gift alltså?
Citera
2022-05-03, 01:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Bild av t-shirten som nämndes här (Raise the dead) och:

"Funderar förresten på att köpa en ny T-Shirt men undrar om jag riskerar att bli anmäld för brott mot griftefriden om jag använder den 😁"

Var som avslutning på ett inlägg

Kan det vara min T-shirt med Alice Cooper och den texten på bilden?
Jag såg aldrig bilden på Facebook.
Citera
2022-05-03, 04:54
Medlem
goofers avatar
Sista gäddan va tråkig, stå och försöka förklara om han läst 14 år eller inte.

Vill ha mer kött på kroken dumpen,
Vill kunna lägga på lite bennyhill anthem så man får skratta lite.

Den här var helt intetsägande.

Jag tror ärligt att gubben inte bryr sig om 14, 16 eller 25.
Han va bara sugen på ett sugjobb.
Citera
2022-05-03, 07:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Sista gäddan va tråkig, stå och försöka förklara om han läst 14 år eller inte.

Vill ha mer kött på kroken dumpen,
Vill kunna lägga på lite bennyhill anthem så man får skratta lite.

Den här var helt intetsägande.

Jag tror ärligt att gubben inte bryr sig om 14, 16 eller 25.
Han va bara sugen på ett sugjobb.
Såg ut som en liten Ipren-man, grå som fan. Han lär få det lite jobbigt med frugan och undra vad han hade i sin stora ryggsäck på svaj?
Citera
2022-05-03, 07:49
Medlem
Den senaste grå ryggsäcksmannen var annorlunda. Bäst i början av konfrontationen när han försökte försvinna genom att gå upp i rök bakom en pelare i köpcentret.

Tänk om detta är den mystiska vulkanen?

Den grå profilen spricker sakta upp i en gnistrande lavaström när det visar sig att ”grå kuk med avstängd hjärna” till exempel är:

- Talskrivare till politisk höjdare eller något annat okänt smaskigt? Personen är nästan för grå för att vara på riktigt.
Citera
2022-05-03, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Kan det vara min T-shirt med Alice Cooper och den texten på bilden?
Jag såg aldrig bilden på Facebook.
Inte omöjligt alls och skulle inte förvåna mig.
Citera
2022-05-03, 08:05
Medlem
Deras drift måste ju vara starkare än allt annat. Tekake Kent är ju bara vrickad och helt verklighetsfrånvänd. Är ytterst förvånad att han har ett arbete!?

Men den sista gäddan, och alla andra till synes ”vanliga” Svenssons. Hur fan är det ställt?!
De riskerar ALLT de har för snabbsex (våldtäkt) på en offentlig toalett eller i en bil. En del verkar bara vara ute efter sex och bryr sig mindre om den de träffar är 14 eller 30. Men driften måste ju vara extrem och helt slagit ut varenda fungerande konsekvenstänkande cell i hjärnan. Att de riskerar bli av med i princip allt de byggt upp under sitt vuxna liv. Arbete, anseende, frun, barnens respekt, vänner, hus, bil…..
Sanslöst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in