2022-05-02, 22:44
Medlem
Aaa för trovärdighet är vad man söker när man hänger på Flashback
Citera
2022-05-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Japp!!
Citera
2022-05-02, 22:45
Medlem
Det här är en jävla skvallertråd, om du vill avslöja Linns lögner så kan ju inte Flashback vara källan din dumbom 😂😂
Citera
2022-05-02, 22:45
Medlem
Dessutom jävligt elakt att skriva att Simon ser efterbliven ut, alltså mår ni inte dåligt av att skriva sånt??
Citera
2022-05-02, 22:47
Medlem
Jag tror att jag skrev att han ser trasig ut, men vad ska jag säga? Han ser ju trasig ut, att gå från bekymmerslös hockeykille till trebarnsfar på 9 månader är väl slitsamt 🤷🏼‍♂️
Citera
2022-05-02, 22:48
Medlem
Citat:
Jag tror att jag skrev att han ser trasig ut, men vad ska jag säga? Han ser ju trasig ut, att gå från bekymmerslös hockeykille till trebarnsfar på 9 månader är väl slitsamt 🤷🏼‍♂️
Ja då var det väl inte du som skrev det.
Citera
2022-05-02, 22:49
Medlem
Asså ni är fett gulliga, starta Linns trovärdighetstråd istället för att sitta här och gråta 😂
Citera
2022-05-02, 22:54
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Det strålar om Simon han ser genuint lycklig ut med sin lilla bebis. Han har inte haft en bra barndom. Äntligen har han fått en familj som han alltid önskat sig.

Finns aspekter på det hela.
Simon ser verkligen ut att älska sin dotter. Ingen tvivel.
Simon vet också att som kärlekfull far, kan man på egen hand ta hand om, fostra ett barn, som ensamstående.
Citera
2022-05-02, 22:59
Medlem
Citat:
Asså ni är fett gulliga, starta Linns trovärdighetstråd istället för att sitta här och gråta 😂

Nu tillbaka till LIFE OF LINN….! ….

Simon ja - VA FAN HAR HÄNT PÅ SÅ KORT TID !?😑😳

Minns första korten när de precis träffats - jag tyckte han var SNYGG !- MEN NU???????????? 😳‼️

På ngt vis får jag för mig att Linn vill ha honom som en ”myspappa deluxe”.. i mysbyxor , myshår och de där JÄVLA hemska glasögonen - på ngt sätt vill han få honom Att se ÄLDRE UT🤔…. För att i nästa sekund komma på att Linnsan ju faktiskt själv vill uppfattas som Max 15 år🤔…. Wierd är förnamnet här……..

Han blev 20 år äldre efter 1 Månad med Linn …… hon bara yngre och yngre ..

Och Simon sa det ju själv .. han var ju ute med sina ”3 FLICKOR”…

…..
Citera
2022-05-02, 23:22
Medlem
Har hon ett hår i salladen?
Citera
2022-05-02, 23:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Har hon ett hår i salladen?
Vars i salladen ser du hårstrået?
Citera
2022-05-02, 23:31
Medlem
Citat:

Orsaken till att jag hamnade i denna tråd är att det är enda stället man slipper Linns censur gällande allt som inte faller henne i smaken. Och helt ärligt, denna tråd har spårat ur till att mer och mer bara komma med löst ryckta påståenden som inte all stämmer.
Man kan skvallra bäst man vill. Men det kan då vara smart att faktiskt hålla sig till just skvaller, och inte påstå totala felaktigheter (såsom Linns längd på graviditet) som motbevisas på fem sekunder.

Man kan absolut hamna här om man precis som jag stör sig på Linn pga hennes lögner och sjuka beteende, utan att för den sakens skull uppskatta att folk häver ur sig saker som om de vore en sanning när de uppenbart inte är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in