Citat:
Tycker jättesynd om din brorson om han blivit drabbad. Men dig har jag inte mycket över för efter hur du hanterar detta istället för att göra något vettigt som faktiskt kan hjälpa din brorson!
Och du, är det något Jasmine inte gör så är det nog fan att vifta bort barn som far illa.
Så du kan lägga ner det du håller på med nu. Det är dig det är fel på. Inte din brorson eller något annat barn.
Hoppas han har någon vettig familj som stöttar han i livet.
Som sagt, den där poletten.
Och du, är det något Jasmine inte gör så är det nog fan att vifta bort barn som far illa.
Så du kan lägga ner det du håller på med nu. Det är dig det är fel på. Inte din brorson eller något annat barn.
Hoppas han har någon vettig familj som stöttar han i livet.
Som sagt, den där poletten.
Den där poletten saknar du uppenbarligen själv, du misstänkliggör folk så fort det inte passar dig. Du har kallat mig för pedofil vilket du så klart inte vill stå för längre och gällande min brorsons situation så har du förminskat situation ifråga gång på gång för att du inte klarar av att Dumpen får kritik för sina metoder. Jag är dessutom inte ensam, alltifrån poliser, jurister och personer med expertis tar avstånd från Dumpen och deras arbetsmetoder. Enligt dig är dessa människor säker också "pedofiler", liksom det fungerar inte att håna och förlöjliga och misstänkliggöra människor för hemska brott bara för att du inte behärskar att diskutera som en vuxen människa.
Sluta påstå att jag inte ställer upp för min brorson, jag är den som har fått röja upp efter misären min bror har orsakat sin familj. Jag har även bekostat deras tillvaro då min brorsons mor inte klarar av att jobba och det är jag som på egen hand både försöker lösa så att bägge får flytta till en ny stad och ett nytt boende och där han kan hitta en ny skola att gå på. Dina anklagelser är både grymma och mycket fula.
Det jag menar är att det måste finnas vuxna i dessa barns närhet som kan agera. Vilken fotbollstränare låter laget mobba en kille pga vad hans pappa har gjort?