2022-05-01, 21:21
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
du gör ju samma sak nu...inte så smart
Det är ju du som vägrar se vad som händer. Eller är du en av dem. Du framstår som pinsam
2022-05-01, 21:23
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunturken
Vilka strategier tycker/tror ni är vinnande i ett sådant här program egentligen? Superpaktande? Kameleont? Vända kappan efter vinden? Mygla i ett starkt lag? Rösta ut starka vs svaga? Fuska med att äta mer mat/sno? Hit me!

Ska lätt söka nästa år och använda era bästa resonemang för att vinna. 😄

Jag tror att det bästa är att inte mobbas. Då kommer man längst i programmet.
2022-05-01, 21:25
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det är ju du som vägrar se vad som händer. Eller är du en av dem. Du framstår som pinsam
Som sagt, du ska nog läsa vad du skriver....
2022-05-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollemolle
Om du går in på Hannas Instagram och bland höjdpunkter finns det en som heter näthat/mobbing och där tar hon upp det med att Shevin är kvinna och det hade varit annorlunda om hon varit en man. Vill även minnas att hon tagit upp det också på storyn. Jag tycker Hanna ska fokusera på hur Shevin bemöter andra människor istället för vad hon har mellan benen.
Såg nu, helt otroligt att hon nekar mobbingen totalt. Kan hon inte se att "hård" och "ärlig" kan vara mobbing när det endast är riktat till en person i laget? Samt är utfrysning också en form av mobbing.

Det enda felet jag kan se hos tittare är om de endast tyckt illa om Jessica och Shevin. För Peter var lika delaktig som Jessica. Men det kan bero på att just i det avsnittet där Joel grät så fick inte Peter någon ensam scen. Det var bara Jessicas Jag är trött på att höra på Joel och sen något från Shevin. Dock var ju även Peter delaktig, men han fick inte chansen att säga något taskigt inför kameran så därför slapp han väl just den gången. Nu är han ju ganska ogillad. Mer ogillad än Jessica.

Sen tar Hanna med ett klipp från en podd där någon säger att tittarna är dumma i huvudet för att personerna blir castade så att det ska bli drama. Det vet nog de flesta, men man blir ju irriterad på att mobbare får chansen i programmet. Och om mobbing är med ska det inte sippra förbi, det är något som bör diskuteras. Shevin är den största mobbaren i gänget och därför får hon mest skit, hon borde inte få hat, men ifrågasättas är bara bra.
2022-05-01, 21:27
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Som sagt, du ska nog läsa vad du skriver....
Känns inte som du är så smart. Räcker läsa vad du försvarar. Usch
2022-05-01, 21:28
Medlem
Citat:
vadå känner du henne privat? De du ser på ihop klipp på tv kan du ju iaf inte jämföra med
Hon verkar iaf vidrig privat av vad jag sett på instagram. Jag har däremot inte träffat henne på riktigt.
2022-05-01, 21:30
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Känns inte som du är så smart. Räcker läsa vad du försvarar. Usch
Ja som vanligt, man vet inget om en person privat men häver ur sig vad som helst. En solklar mobbare värre än andra, som sitter bakom datorn....
2022-05-01, 21:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför 2 Robinson trådar?

Varför 4 lag?
2022-05-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ja som vanligt, man vet inget om en person privat men häver ur sig vad som helst. En solklar mobbare värre än andra, som sitter bakom datorn....

Kärringtätt i dessa dokusåpa-trådar... Sida upp och sida ner handlar om tvärsäkra utlåtanden om vad som är "rätt" och vad som är "fel" hemma från tv-soffan.

90% av inläggen här inne handlar om att fördöma folk som man inte känner och deras beteende. Jisses, hur fan pallar man... Moralens väktare
2022-05-01, 21:41
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Nej jag och andra behöver inte känna henne privat för att uppmärksamma vad hon hänger sig åt och vilken vidrig, elak mobbare hon är. Vi ser det med egna ögon.
Du däremot tjatar om att ingen känner henne privat det är uppenbart att du till varje pris vill försvara henne oavsett. Att du har en koppling till denna hemska människa är bara att beklaga
2022-05-01, 21:42
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Kärringtätt i dessa dokusåpa-trådar... Sida upp och sida ner handlar om tvärsäkra utlåtanden om vad som är "rätt" och vad som är "fel" hemma från tv-soffan.

90% av inläggen här inne handlar om att fördöma folk som man inte känner och deras beteende. Jisses, hur fan pallar man... Moralens väktare

Välkommen du med 8 inlägg just om detta. Haha
2022-05-01, 21:44
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner

Äntligen, håller fullständigt med......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in