2022-05-01, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
I vilket inlägg?

Ett gammalt inlägg från 16 november. Samarbete med Triumph. Hon sitter på stenarna.
Citera
2022-05-01, 10:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fantastiskt och sen alla som skriver att hon sjunger vackert...

Är hennes ”fans” som kommenterar är ju ännu mer blåsta än Linn.
Citera
2022-05-01, 10:56
Medlem
Nu är de på Kolmården. Simon sa ”tre söta små flickor och strålande sol.” Haha visst sa han det? 😂
Citera
2022-05-01, 11:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ett gammalt inlägg från 16 november. Samarbete med Triumph. Hon sitter på stenarna.
Okej, tack.
Citera
2022-05-01, 11:06
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Fast vem bestämmer vad som är relevant?
”Oförmåga att hålla ihop benen” tycker jag är extremt irrelevant. Hennes sexliv är hennes ensak.

Däremot tycker jag absolut det är relevant att kritisera faktumet hur snabbt nya partners involverats i barnens liv och hur snabbt in i relationen dom senaste två barnen blivit till, i min värld är det inte samma sak som ”oförmåga att hålla ihop benen”. Men i ditt fall kanske det bara är hur männen introducerats och nya syskon du syftar till när du skriver så?
Eftersom att hennes öppnande av benen leder till barn som föds in i kaos är det ett verkligt problem och inte bara något att störa sig på. Hade hon legat till höger och vänster på barnfria helger utan att bli gravid hade det varit en annan sak. Relevant vs. inte.
Citera
2022-05-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Eftersom att hennes öppnande av benen leder till barn som föds in i kaos är det ett verkligt problem och inte bara något att störa sig på. Hade hon legat till höger och vänster på barnfria helger utan att bli gravid hade det varit en annan sak. Relevant vs. inte.

Jag ser inte producerande av två barn som något jag skulle beskriva som ”öppnande av benen” eftersom detta är ett uttryck som främst används främst när man ”ligger runt”. Men om det nu är din beskrivning av att bli gravid två gånger med partners man känt i typ en månad så är ju hennes ”öppnande av benen” absolut någonting att kritisera
Citera
2022-05-01, 11:13
Medlem
Citat:
Jag ser inte producerande av två barn som något jag skulle beskriva som ”öppnande av benen” eftersom detta är ett uttryck som främst används främst när man ”ligger runt”. Men om det nu är din beskrivning av att bli gravid två gånger med partners man känt i typ en månad så är ju hennes ”öppnande av benen” absolut någonting att kritisera

Tre barn.
Citera
2022-05-01, 11:15
Medlem
Incendios avatar
Citat:
I Linns(och tråden handlar ju om henne) fall är det ju så. Hon skaffar barn, eller börjar åtminstone drömma om barn, cirka två minuter in i förhållandet. Andra kan ligga med nya partners varje dag utan att bli gravid. I Linns fall har det ju hänt på så kör tid också. Tindra fyller väl fem i höst och ändå har Linn hunnit slagga barn med väldigt ny partner två gånger redan.
Citera
2022-05-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Tre barn.

Nu hade ju Linn och Markus faktiskt ändå varit ihop rätt länge när Tindra blev till. Visst kan man ifrågasätta att skaffa barn när man är så ung, men Juvelia och Belle är ju en helt annan sak iom att de blev till med personer som Linns knappt känner
Citera
2022-05-01, 11:17
Medlem
Citat:
I Linns(och tråden handlar ju om henne) fall är det ju så. Hon skaffar barn, eller börjar åtminstone drömma om barn, cirka två minuter in i förhållandet. Andra kan ligga med nya partners varje dag utan att bli gravid. I Linns fall har det ju hänt på så kör tid också. Tindra fyller väl fem i höst och ändå har Linn hunnit slagga barn med väldigt ny partner två gånger redan.

Jag anser inte att det är att ”ligga runt” att ha sex med EN person och bli gravid efter 2-3 månader.
Vi ser olika på begreppet helt enkelt, men är uppenbart överrens om det skeva i att skaffa barn så snabbt
Citera
2022-05-01, 11:18
Medlem
Citat:

Och denna tråd heter ju också ”skvallertråd” så självklart kommer det diskuteras saker som du inte anser relevanta, och som jag inte anser relevanta.
Citera
2022-05-01, 11:23
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Och denna tråd heter ju också ”skvallertråd” så självklart kommer det diskuteras saker som du inte anser relevanta, och som jag inte anser relevanta.
Ja, diskutera är en sak. Att klaga som om de gällde livet är även annan. Då blir man pojken som ropade varg. När det gäller Linn, som verkligen ger många anledningar till oro, är det osmart att ta udden av det som faktiskt är relevant hands on problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in