2022-04-29, 10:40
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Bristningsgränsen för hur länge gemene man kan hänga brukar vara runt 90-120 sek. 2 minuter är mer än godkänt. Det finns en vanlig "scam" på gator och torg runt om i världen där man får 100$ om man lyckas hänga i 100 sekunder, det visar bara på hur svårt det faktiskt är:

https://www.youtube.com/watch?v=JS5z_dxWeQg&ab_channel=MisterandMissis-K

Stolparna på dom där är lösa så det roterar om du försöker byta grepp, blir betydligt svårare.
2022-05-01, 04:28
  #362
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Mattias lär få det jobbigt i gränslandet med ormarna Shevin och Hayes. Förstår inte hur produktionen helt plötsligt skulle sno till det att två skulle åka ut då Mattias var given att åka som nummer två.
2022-05-01, 08:41
  #363
Medlem
peterZiipens avatar
Shevin beter sig som en fitta in i det sista, kan aldrig vara trevlig.

Skönaste utröstningen i Robinsons historia.
2022-05-01, 09:34
  #364
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Mattias lär få det jobbigt i gränslandet med ormarna Shevin och Hayes. Förstår inte hur produktionen helt plötsligt skulle sno till det att två skulle åka ut då Mattias var given att åka som nummer två.
Ja tvi för den lede vilken taskig sits. Får hoppas han lyckas få med sig Elin på sin sida. "Svenskarna" utmärker sig även i Robinson - ledsamt att se i Robinson och tragiskt att uppleva i vårt samhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Shevin beter sig som en fitta in i det sista, kan aldrig vara trevlig.

Skönaste utröstningen i Robinsons historia.
Ja verkligen en skön utröstning som kryddades av att hon var såå ledsen för Jessicas skull
2022-05-01, 09:48
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja tvi för den lede vilken taskig sits. Får hoppas han lyckas få med sig Elin på sin sida. "Svenskarna" utmärker sig även i Robinson - ledsamt att se i Robinson och tragiskt att uppleva i vårt samhälle.

Ja verkligen en skön utröstning som kryddades av att hon var såå ledsen för Jessicas skull

Är ju uppenbart att man från produktionens sida ville ha ut Mattias till gränslandet. Fanns annars ingen poäng alls med imunitettävlingen. Hayes,en vuxen man som inte ens kan hälsa på en annan vuxen. Så jävla trångsynt.
2022-05-01, 12:06
  #366
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Tommie Hängpung är ju ett riktigt skönt original. Jag hoppas att han får stanna ett tag till.

Och stackars Mattias som nu hamnar i klorna på mobbarduon Shevin och Hayes. Riktig sandlådenivå på de två. Fy fan.
2022-05-01, 12:19
  #367
Medlem
XtraXs avatar
Stod det att tävlingen hette balans men Mattias läste det som polko?
2022-05-01, 12:41
  #368
Medlem
Hoppas vikingen Mattias sätter den där Hayes på plats nu och skickar hem honom för gott. För o inte tala om Shevin usch!
__________________
Senast redigerad av mckenzy 2022-05-01 kl. 12:44.
2022-05-01, 13:00
  #369
Medlem
peterZiipens avatar
Jahopp, då blir det att bänka sig framför Gränslandet nu i veckan. Knappt kollat sen veteranerna lämnade. Mattias kommer alltså behöva umgås med TRE personer som han varit med och röstat ut, varav två heter Hayes och Shevin. Har en känsla av att det här kommer bli bra tv.
2022-05-01, 13:34
  #370
Avslutad
Alltså denna Shevin, hon måste ha komplex för något, hur ska hon klara av det svenska arbetslivet
med denna attityd och märkligt agerande ö-rådet, hon lär får bita i något surt snart. Hon nämnde
även ha sysslat med brottning också innan hon kramade pålen
2022-05-01, 13:50
  #371
Medlem
Fan med, hade gärna sett Mattias i final. Hoppas han kör skiten ur mobbarna på gränslandet. Shevin är årets största idiot. Kommer hon tillbaka till robinson kommer hon gråta över Joels pakt.. Fan vad jag stör mig på henne
2022-05-01, 14:22
  #372
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Fan med, hade gärna sett Mattias i final. Hoppas han kör skiten ur mobbarna på gränslandet. Shevin är årets största idiot. Kommer hon tillbaka till robinson kommer hon gråta över Joels pakt.. Fan vad jag stör mig på henne

Läget ser dock inte bra ut för honom.
Hela grejen med att man ska utse en "förste duellant" i gränslandet som sedan ska välja motståndare är så jäkla dumt. Då får den som inte är förste duellant välja gren och den som väljer gren kommer typ alltid vinna duellen.
Mattias kommer förmodligen väljas ut först för Shevin kommer joina Hayes och Elin kommer säkert glida med.
Om inte Mattias lyckas prata sig till en lottning.

Hayes kan vinna dödsdansen mot Mattias, Elin kan vinna hängning mot Mattias och Shevin har säkert också någon säker gren hon kan vinna.
__________________
Senast redigerad av mendokse 2022-05-01 kl. 14:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in