Citat:
Ursprungligen postat av
threefifty
Fan med, hade gärna sett Mattias i final. Hoppas han kör skiten ur mobbarna på gränslandet. Shevin är årets största idiot. Kommer hon tillbaka till robinson kommer hon gråta över Joels pakt.. Fan vad jag stör mig på henne
Läget ser dock inte bra ut för honom.
Hela grejen med att man ska utse en "förste duellant" i gränslandet som sedan ska välja motståndare är så jäkla dumt. Då får den som inte är förste duellant välja gren och den som väljer gren kommer typ alltid vinna duellen.
Mattias kommer förmodligen väljas ut först för Shevin kommer joina Hayes och Elin kommer säkert glida med.
Om inte Mattias lyckas prata sig till en lottning.
Hayes kan vinna dödsdansen mot Mattias, Elin kan vinna hängning mot Mattias och Shevin har säkert också någon säker gren hon kan vinna.