2022-04-30, 21:46
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ingen här som köpt sex av Sara när hon horade som ung? Var det bra?
Eller är det samma påhitt ifrån henne som när Sjöberg inbillade sig att hans tränare tog han på kuken? Vissa gör allt för uppmärksamhet.
Hon verkar faktiskt ha skrivit ett ganska nyanserat inlägg om prostitution där hon försvarar kvinnors rätt att välja själva.

(FB) Skvaller om Paolo Roberto - "Kungen av Kungsan"
Citera
2022-04-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Gillar inte det Sjöberg håller på med. Är det olagligt att chatta snusk med en gubbe som är 55 i tron att det är en ung person? Visst, omoraliskt, snuskigt, äckligt är det. Men vadå? Rent juridiskt håller väl inget?

Nej det är tyvärr lagligt ännu. Men en ändring kommer troligtvis inom de närmsta åren. En viktig lag eftersom det kommer bli möjligt att lura fram fler svaga män som behöver hjälp med att korrigera sin sexualitet.
Citera
2022-04-30, 22:19
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Vilka ögon. Så vansinnigt förstörd människa. Den tror jag skulle kunna döda.

Ronnie vill ta en bärs med honom. Klappa honom på ryggen och säga: ”I morgon är en ny dag!” Och så skulle de hålla varann om axlarna och vandra sakta mot solnedgången.
Citera
2022-04-30, 22:57
Medlem
Citat:
Jag fortsätter uppsamlingen av de gäddor som ännu inte blivit offentliggjorda här i tråden. Totalt är det fortfarande 11 st. kvar att identifiera men bara 6 rebusrundor kvar att lägga till. Snart bara de riktigt svåra kvar, enligt min uppfattning.

Rebusrunda #16

https://dumpen.se/2022/03/24/mannen-som-hade-brattom-till-nasta-dejt-napp-igen/

Kalle D stämde träff med en 14-årig pojke han ville munknulla ordentligt. Jag antar att det var en pojke han tänkte sig då han frågar i chatten om offret gillar att klä sig som en tjej. Skriver att han bor i Enköping och de stämmer träff i Mörby. Påstår att han är 25 men ser betydligt äldre ut.

Hade tänkt lösa denna själv men går bet på den satans bilen. Problemet är att den röda (eller orange) Golfen han kör är från 80-talet medan biluppgifters avancerade sökfunktion bara sträcker sig tillbaka till 1990. Och varken Ratsit eller Google har gett mig något av värde. Förhoppningsvis lyckas någon av er bättre!

Har du info som kan leda till att hans identitet kan listas ut. Skriv en rebus här i tråden eller skicka ett PM.

ALLA ska fram!

Hittills olösta fall:

Rebusrunda 6: Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 11: Chaffis-Micke i Tumba
Rebusrunda 12: Bajsmannen i Södertälje
Rebusrunda 13: Taconegern i Sundbyberg
Rebusrunda 14: LundFredde
Rebusrunda 15: MarkBigBone i Malmö

Not: Såg att jag glömde länka till Dumpen i Rebusrunda #13. Här kommer den: https://dumpen.se/2022/03/06/skogsgadda-i-staden/
Angående 13 (och jag orkar inte göra det svårt och påhittigt)
Förnamn: Biblisk gestalt som högg huvudet av välkänd jätte.
Mellannamn: God enstavig asiatisk valuta med utbytt vokal.
Efternamn: I den grekiska mytologin en grekisk yngling som var så vacker att han blev kär i sig själv. Här med en något mer spansk klang.
Citera
2022-05-01, 00:00
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasboot
Angående 13 (och jag orkar inte göra det svårt och påhittigt)
Förnamn: Biblisk gestalt som högg huvudet av välkänd jätte.
Mellannamn: God enstavig asiatisk valuta med utbytt vokal.
Efternamn: I den grekiska mytologin en grekisk yngling som var så vacker att han blev kär i sig själv. Här med en något mer spansk klang.
Det var väl en alldeles perfekt avvägd rebus. Dagens ros ska du ha! Och ja, han lever nog upp till sitt narcissistiska jag, den gäddan.

Citera
2022-05-01, 00:01
Medlem
Den senaste upplagda gäddan ”Kent” är ju uppenbart utvecklingsstörd.
Absolut ingen ursäkt att jaga underåriga men att han är särskolemässig finns det knappast någon tvekan om.
Citera
2022-05-01, 00:10
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Absolut ingen ursäkt att jaga underåriga men att han är särskolemässig finns det knappast någon tvekan om.
Leg.Talgoxe fick rätt (i vanlig ordning).

(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen

(Nästan så man börjar misstänka att ...)

I övrigt känns det lite svårt att förstå vad man tror att en psykolog ska kunna göra med en 60-åring i den sociala situationen och mentala tillståndet. Underverk? Känns som om närmast anhöriga borde gripa in och ordna lämpligt boende.
Citera
2022-05-01, 00:21
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Charles Ingvar Jönssons repliker i klippet nedan passar även till Kinky-Ove.

https://youtu.be/UfA8_-7GTSY
"Jag har ett barn, groomat & klart in i minsta detalj"
Citera
2022-05-01, 00:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Det är första gången en gädda dyker upp för andra gången. Klassisk femfemma som behöver vård och övervakning.
Citera
2022-05-01, 00:25
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Det är första gången en gädda dyker upp för andra gången. Klassisk femfemma som behöver vård och övervakning.
Och med exakt en månads mellanrum. Nästa uthängning borde då infalla den 31:e maj. Tror nästan han uppskattar den mänskliga kontakten och avbrottet i tristessen det, trots allt, ger.

I övrigt var Patrik ovanligt mänsklig/sympatisk. Han insåg väl det lönlösa.
Citera
2022-05-01, 00:40
Medlem
Pleurodess avatar
Jisses Tekakan igen, är bara kastrering eller lobotomi som hjälper på den gubben
Citera
2022-05-01, 00:48
Medlem
Andra gången Candyman Kent torskas, gillar dessutom Saras ironi i början. "Är det andra gången vi ses här. Nämen hej "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in