Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Kul! Hoppas jag kommer ihåg att titta.
Har du sett Bournemouth spela något? Har man hittat en ersättare till Aké?
Nej, de har jag faktiskt inte sett i år. Det är bara nu mot slutet av säsongen som jag har fått upp ögonen för Nottingham när jag såg någon match de spelade av en slump och tyckte de spelade riktigt bra.
De påminner lite om hur Dortmund spelade förut faktiskt även om nivån såklart är lägre. Riktigt fartfylld, rak och aggressiv fotboll. Rak fotboll utan att bli långa bollar på Bengt-fotboll också.
Blir kul att se Bournemouth också på tisdag så man får en liten bild över hur de ser ut idag. Det är ju ändå rätt starkt att som en rätt liten klubb som dem kunna vara med och fajtas om Premier league-platserna direkt efter de åker ut liksom. De har ju aldrig ens spelat i PL innan den senaste sejouren.