2022-04-30, 17:56
  #8485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Utan att googla så vet jag att Stones är borta, Walker förmodligen resten utav säsongen. Cancelo tillbaka till Real mötet i alla fall. Blir ''spännande'' och se vem som spelar VB utav Aké och Zinchenko (inför real)



Kuken, utav någon anledning gillar jag Nottingham (fast jag inte sett mycket utav dem) och missar att se dom så ofta. Hoppas verkligen dom tar sig upp.

De möter Bournemouth som ligger tvåa på tisdagskväll. Nottingham ligger ju trea med tre poäng bakom så det kan bli en jävligt rolig match faktiskt. De spelar riktigt underhållande så jag hoppas verkligen de går upp.
Citera
2022-04-30, 17:59
  #8486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
De möter Bournemouth som ligger tvåa på tisdagskväll. Nottingham ligger ju trea med tre poäng bakom så det kan bli en jävligt rolig match faktiskt. De spelar riktigt underhållande så jag hoppas verkligen de går upp.

Åh fan, den måste man ju se!! Älskar se slutspelet, detta blir ju lite preview
Citera
2022-04-30, 18:08
  #8487
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
De möter Bournemouth som ligger tvåa på tisdagskväll. Nottingham ligger ju trea med tre poäng bakom så det kan bli en jävligt rolig match faktiskt. De spelar riktigt underhållande så jag hoppas verkligen de går upp.

Kul! Hoppas jag kommer ihåg att titta.

Har du sett Bournemouth spela något? Har man hittat en ersättare till Aké?
Citera
2022-04-30, 18:11
  #8488
Medlem
Norwich helt utan teoretisk chans att stanna nu, ser vi Pukki i ett lägre mittenlag alt nykomling nästa säs?
Citera
2022-04-30, 18:11
  #8489
Medlem
,

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kul! Hoppas jag kommer ihåg att titta.

Har du sett Bournemouth spela något? Har man hittat en ersättare till Aké?

Nej, de har jag faktiskt inte sett i år. Det är bara nu mot slutet av säsongen som jag har fått upp ögonen för Nottingham när jag såg någon match de spelade av en slump och tyckte de spelade riktigt bra.

De påminner lite om hur Dortmund spelade förut faktiskt även om nivån såklart är lägre. Riktigt fartfylld, rak och aggressiv fotboll. Rak fotboll utan att bli långa bollar på Bengt-fotboll också.

Blir kul att se Bournemouth också på tisdag så man får en liten bild över hur de ser ut idag. Det är ju ändå rätt starkt att som en rätt liten klubb som dem kunna vara med och fajtas om Premier league-platserna direkt efter de åker ut liksom. De har ju aldrig ens spelat i PL innan den senaste sejouren.
__________________
Senast redigerad av BlueballsBosse 2022-04-30 kl. 18:13. Anledning: ,
Citera
2022-04-30, 18:13
  #8490
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Då slipper vi norwich till nästa säsong.. Som vanligt typ. Vet att vi har ett norwich fan här på forumet (så inget ont menat) men hoppas dom stannar nere några säsonger. Tröttsamt med upp och ner lag när det gäller typ samma lag hela tiden.

Intressant och se om Fulham håller sig och om Mitrović kan vara lika farlig framför mål. 41 jävla mål! Visst att championship inte är PL och att man har 4 mer matcher i ligan men ändå, hatten av!
Citera
2022-04-30, 18:17
  #8491
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasetEtomt
Norwich helt utan teoretisk chans att stanna nu, ser vi Pukki i ett lägre mittenlag alt nykomling nästa säs?

Ett år kvar på kontraktet. 32år gammal... Tillbaka till något mittenlag i Tyskland/Spanien eller vänder hem till norden?

Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
De påminner lite om hur Dortmund spelade förut faktiskt även om nivån såklart är lägre. Riktigt fartfylld, rak och aggressiv fotboll. Rak fotboll utan att bli långa bollar på Bengt-fotboll också.

Låter underbart ju. Håller tummarna.
Citera
2022-04-30, 18:20
  #8492
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kul! Hoppas jag kommer ihåg att titta.

Har du sett Bournemouth spela något? Har man hittat en ersättare till Aké?
Bara se 1:a halvlek sen ska du se Liverpool 🥳😊
Citera
2022-04-30, 18:22
  #8493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ett år kvar på kontraktet. 32år gammal... Tillbaka till något mittenlag i Tyskland/Spanien eller vänder hem till norden?

Han har ändå gjort sig ett namn så kan tänka mig att om Burnley klarar kontraktet eller nån av nykomlingarna vilka det nu blir, med tanke på det du säger blir han ju inte oerhört dyr och han själv känner nog att han inte hinner en jojo-vända till
Citera
2022-04-30, 18:24
  #8494
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Utan att googla så vet jag att Stones är borta, Walker förmodligen resten utav säsongen. Cancelo tillbaka till Real mötet i alla fall. Blir ''spännande'' och se vem som spelar VB utav Aké och Zinchenko (inför real)

Ser starkt ut även om De Bruyne & Mahrez börjar på bänken, lite förvånad att Dias startar tanke han precis är tillbaka från skada men ändå belastas hårt.
Citera
2022-04-30, 18:28
  #8495
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ser starkt ut även om De Bruyne börjar på bänken, lite förvånad att Dias startar tanke han precis är tillbaka från skada men ändå belastas hårt.

Man har ''bara'' dessa tre mittbackar som man nu kommer spela. Jag förstår ändå att man kör på med Dias. En utav våran viktigaste spelare och man har haft en jävla hårda matcher och ofta på senare tid. Och det är verkligen nu man ska dra på samma växel som tidigare då vi har ligan i våra händer. En förlust nu skulle verkligen skaka om.

Spelarna får en längre semester nu än förra året.
Citera
2022-04-30, 18:31
  #8496
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Man har ''bara'' dessa tre mittbackar som man nu kommer spela. Jag förstår ändå att man kör på med Dias. En utav våran viktigaste spelare och man har haft en jävla hårda matcher och ofta på senare tid. Och det är verkligen nu man ska dra på samma växel som tidigare då vi har ligan i våra händer. En förlust nu skulle verkligen skaka om.

Spelarna får en längre semester nu än förra året.
Fullt förståeligt men bristningar har en förmåga att gå upp igen om för hög belastning kort efter återkomst. Möjligt Pep tror han kan vila i all bollinnehav och då är det ju lugnt.

Verkar som Pep är måttligt road av alla Liverpool frågor 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in