Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Om man inte får vara glad och peppad som Liverpoolsupporter just nu. När får man då vara det?
En del i att vara ett fan är att drömma och hoppas. En grundläggande del.
Tuff match mot Newcastle idag. Ligger väl tvåa i formtoppen sen nyår typ.
Millner på mittfältet. Sätt en hundring på gult kort. Enklaste pengen någonsin 
..för spelbolaget?
Åh, sköna, vackra, fula, underbara 3p. Ett taggat Newcastle som gärna skickar signal inför nästa säsong mot ett LFC som bara vill få med sig 3p och inte slita för hårt.
Man kan gnälla mycket på Keita, men målet fick han helt rätt. Fan vad fint. Schär försökte filma till sig en VAR-granskning i en duell där HAN är den som är sen in, men det får man väl ta.
Alisson, vilken klippa.
Slita fick man göra, men det blev önskat resultat till sist även om man kanske borde satt en boll till eller två. Riktigt gött! Jag väntar mig inget av Leeds i form av poängtapp, men hoppas de kan ge City en run for their money i varje fall.