2022-04-30, 08:59
Medlem
Den här ”människan” kan ju helt klart inte laga mat iaf det är en sak som är klar. Förhoppningsvis får de stackars flickorna vettig mat hos sina pappor. Hon verkar leva på chark och frukt.
Får ont i magen när man ser hur unge nummer tre redan exploateras och utnyttjas för att tjäna pengar. Alltså fy sjutton vilka men dessa töser kommer få sedan när de växer upp
Citera
2022-04-30, 12:09
Medlem
Uppmaning till Linn
Laga en vettig varm måltid till dina barn mvh
Citera
2022-04-30, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Jorden är inte överbefolkad av mitt folk.
Skaffa barn med Linn du med det är fritt fram har jag hört
Citera
2022-04-30, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Och på senaste bilden när hon ligger i sängen och låtsassover… Simon knäppte denna bild när jag sov. Ja visst du, sure 🤣

L är skolboksexemplet i psykologiböcker om hur människor med onormalt bekräftelsebehov och dålig självkänsla beter sig.. Hade hon velat dela en söt bild hade hon tagit en av de andra som S knäppte, inte en där läckaget från bröstet syns. Men då kan hon ju inte visa hur fantastisk hon är som ammar.. Samma med bilden på bröstpumpen, bilden skriker "Bekräfta mig!".

Personer med de här dragen brukar ha med sig det från sin barndom, så man kan inte annat än att bli lite nyfiken på vad det är i L:s barndom som präglat henne på det här sättet.. Sen är det illa att hon saknar självinsikt och inte söker hjälp, utan "uppfostrar" barnen till att tro att likes och följare är det enda som är viktigt..
Citera
2022-04-30, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
L är skolboksexemplet i psykologiböcker om hur människor med onormalt bekräftelsebehov och dålig självkänsla beter sig.. Hade hon velat dela en söt bild hade hon tagit en av de andra som S knäppte, inte en där läckaget från bröstet syns. Men då kan hon ju inte visa hur fantastisk hon är som ammar.. Samma med bilden på bröstpumpen, bilden skriker "Bekräfta mig!".

Personer med de här dragen brukar ha med sig det från sin barndom, så man kan inte annat än att bli lite nyfiken på vad det är i L:s barndom som präglat henne på det här sättet.. Sen är det illa att hon saknar självinsikt och inte söker hjälp, utan "uppfostrar" barnen till att tro att likes och följare är det enda som är viktigt..

Japp. Så jävla genomskinligt att hon delar en bild där hon påstås sova och Simon knäppte den i smyg när det är uppenbart att det var uppgjort eftersom det hade läckt. För som av en händelse så fick hon ett ”bud” en timme senare på just det hon hade efterfrågat av sina följare. Då fick hon göra lite Nice reklam där. Patetiskt.
Citera
2022-04-30, 13:09
Medlem
Alltså bröstpumpen😂. Det är alltså elvies elektriska pump hon fått skickad till sig och skriver ”wow elvie” om.
Det komiska i detta är att hon använde precis den pumpen när hon pumpade till Juvelia… Så denna pump bör inte vara något ”nytt” för Linn om man säger så.

https://tiingelinn.se/2020/10/22/jag-provade-ersattning/
Citera
2022-04-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Japp. Så jävla genomskinligt att hon delar en bild där hon påstås sova och Simon knäppte den i smyg när det är uppenbart att det var uppgjort eftersom det hade läckt. För som av en händelse så fick hon ett ”bud” en timme senare på just det hon hade efterfrågat av sina följare. Då fick hon göra lite Nice reklam där. Patetiskt.

Jag tolkade det dock som att det hon frågade följarna om var amningskupor… Utesluter dock inte ”slumpen” i att sedan visa upp ett bud med bröstpump
Citera
2022-04-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjorovarfabbe21
Har de kallt hemma eller? Den där kaninoverallen Belle har på sig är svinvarm.

Nej det är den inte. Skärp er för fan ni klagar verkligen på exakt allt.
Citera
2022-04-30, 16:01
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93

Antagligen för att Linn är extremt supersnabb på att out:a sin vardag å framförallt föreställer sej som genuinast, bäst, klokast i hela världen.

Övervägande av oss som följer denna tråden genomskådar henne direkt. Flesta av oss här har själva barn med många års erfarenhet dessutom.

Inte så himla svårt att finna fem fel i varje foto och text hon sänder ut.
Citera
2022-04-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag tolkade det dock som att det hon frågade följarna om var amningskupor… Utesluter dock inte ”slumpen” i att sedan visa upp ett bud med bröstpump
Du tolkar det så för att du är ett lite mindre svagbegåvad fan av Linn.. men jag ska hjälpa dig på traven. Du glömmer bort att Linn är en produkt! Hon vet mycket väl vart och vilka amningskupor dom är bra/dåliga
Citera
2022-04-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Antagligen för att Linn är extremt supersnabb på att out:a sin vardag å framförallt föreställer sej som genuinast, bäst, klokast i hela världen.

Övervägande av oss som följer denna tråden genomskådar henne direkt. Flesta av oss här har själva barn med många års erfarenhet dessutom.

Inte så himla svårt att finna fem fel i varje foto och text hon sänder ut.
Vuxna barn här. Japp så gammal i leken är jag… sambo i 12 år. Då ingen avundsjuka på fröken spring efter mig på gården 😂
Citera
2022-04-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Starta en egen tråd där du klagar ”lite” på Linn då. Här klagar vi på allt sånt man gör när man inte gillar en annan människa PGA DENNA ÄR helt kolko !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in