Citat:
Ursprungligen postat av
E.84
Nä ibland är det så men tycker ändå många verkar logiska, sen finns det alltid undantag.
Det är frågor jag inte kommer besvara .
Det är bra att du är ärlig, du är en av de personer jag har svårt för kan jag iaf säga nu när jag läst tidigare inlägg.
*ler* Jo det kan jag tänka mig. Därför jag ville att du skulle läsa min historik! Det strandraggaren säger om empati stämmer delvis. Men jag kan känna empati för utstötta människor liknande mig själv, eller i min situation. Det kan du också se i mina tidigare inlägg.
Att du genuint inte verkar behärska flashback är en sådan sak som gör dig trovärdig. Får för mig att ditt ex verkar behärska datorer bättre än vad du gör. Därför jag tror att han kunnat göra detta bakom din rygg. Men nu spekulerar jag bara. Vad tror du själv om den saken? Har jag fel?
Förstår barnen vad som hänt? Knepig sak att berätta ärligt talat... I sak har han ju inte begått något brott även om det han skrivit nog kan anses gå emot de flestas moraliska uppfattning om vad som är rätt och fel. Ärligt talat så tror jag att han trisats upp genom att umgås med likasinnade.