2022-04-26, 18:52
Medlem
Tröttnar du inte på dig själv?

Bolaget har utökat antalet rekryteringsplatser från 6 till 10 styckna nu i vår

Senast i slutet av februari presenterades studien ihop med abbott i en videosändning, lyssna in den vettja
Citera
2022-04-27, 07:56
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockmeister

Senast i slutet av februari presenterades studien ihop med abbott i en videosändning, lyssna in den vettja

Det är väl inte det jag tycker är dåligt. Utan förseningen som ökar och ledningen säger ingenting. Det är dåligt. Till och med så dåligt att man kan börja misstänka att företaget mörkar hur svårt de har att få första patient in.
Citera
2022-04-28, 10:31
Medlem
niokilometers avatar
Citat:

Ett publikt aktiebolag som inte svarar på mail(om varför de är försenade). Sjukt dåligt.
Citera
2022-04-30, 08:52
Medlem
Studien ska vara klar i slutet av året, fjärde kvartalet för att vara mer precis så jag förstår inte hur du ids tjata om en försening för tionde gången på en vecka

tror heller inte att du mailat då andra som mailar får svar från bolaget, konstigt att de inte skulle besvara din enkla fråga
Citera
2022-04-30, 10:24
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Studien ska vara klar i slutet av året, fjärde kvartalet för att vara mer precis så jag förstår inte hur du ids tjata om en försening för tionde gången på en vecka

tror heller inte att du mailat då andra som mailar får svar från bolaget, konstigt att de inte skulle besvara din enkla fråga

Det verkar som du tror på allt som sägs på discorden. Har läst där senaste året och det blir bara sämre och sämre där. Ett inre gäng verkar styra så kritiska frågor inte får diskuteras. Tråkig utveckling men det blir så på stängda forum där några få bestämmer vad som får sägas. Antagligen tillhör du dem
Citera
2022-04-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Det verkar som du tror på allt som sägs på discorden. Har läst där senaste året och det blir bara sämre och sämre där. Ett inre gäng verkar styra så kritiska frågor inte får diskuteras. Tråkig utveckling men det blir så på stängda forum där några få bestämmer vad som får sägas. Antagligen tillhör du dem
Du får nog ha mer tålamod om du investerar i Biotech. Det kan utan problem gå flera månader mellan PM från bolagen. Vad gäller Discord eller andra forum blir det inte bättre än vad man själv bidrar med. Ingen kan anklagas för sina egna beslut vad gäller val av aktier eller annat i livet. Jag tror att Cereno kan göra bra ifrån sig men för att jag säger så betyder inte att jag haussar utan jag uttrycker min mening samt tror att alla vuxna människor måste ha kapacitet att göra sina egna val och DD. Ser man reklam för alkohol börjar man då automatiskt att supa?
Citera
2022-04-30, 22:54
Medlem
Jag tror inte på allt som sägs i några discordforum jag försöker skapa en egen uppfattning av det som skrivs där och sånt man kan söka fram, det betyder inte att man är haussig eller okritisk
Citera
2022-05-01, 09:29
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Du får nog ha mer tålamod om du investerar i Biotech. Det kan utan problem gå flera månader mellan PM från bolagen. Vad gäller Discord eller andra forum blir det inte bättre än vad man själv bidrar med. Ingen kan anklagas för sina egna beslut vad gäller val av aktier eller annat i livet. Jag tror att Cereno kan göra bra ifrån sig men för att jag säger så betyder inte att jag haussar utan jag uttrycker min mening samt tror att alla vuxna människor måste ha kapacitet att göra sina egna val och DD. Ser man reklam för alkohol börjar man då automatiskt att supa?

Citat:
Jag tror inte på allt som sägs i några discordforum jag försöker skapa en egen uppfattning av det som skrivs där och sånt man kan söka fram, det betyder inte att man är haussig eller okritisk

Problemet är inte att det tar tid eller tar mer tid än beräknat. Problemet är att företagsledningen inte kommenterar varför de är sena med "första patient in". Det de sagt tidigare är att första patient in skulle vara någon gång innan mitten av mars. I dag är det maj och ledningen är fortfarande tysta. Dåligt.
Citera
2022-05-01, 12:24
Medlem
Det finns inget sista datum för när första patient måste in, hänvisa gärna till något som säger det? sista patienten avgör om det blir en förskjutning av resultatet i det fjärde kvartalet eller ej

du får ha lite tålamod och vänta ett par månader, kan gå hur som helst i forskningsbolag
Citera
2022-05-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Problemet är inte att det tar tid eller tar mer tid än beräknat. Problemet är att företagsledningen inte kommenterar varför de är sena med "första patient in". Det de sagt tidigare är att första patient in skulle vara någon gång innan mitten av mars. I dag är det maj och ledningen är fortfarande tysta. Dåligt.

Om du har investerat borde du sälja av rubbet, det verkar vara ett oseriöst bolag. Om du funderar på att investera, avstå! Dom är trots allt försenade med första patient in, som är ett oerhört kritiskt och viktigt steg.
Citera
2022-05-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Om du har investerat borde du sälja av rubbet, det verkar vara ett oseriöst bolag. Om du funderar på att investera, avstå! Dom är trots allt försenade med första patient in, som är ett oerhört kritiskt och viktigt steg.
Källa på det! Jag kan inte hitta något om en försening!
Edit Ok! Nu förstår jag att du troligtvis är ironisk.
Senast redigerad av Truefighter 2022-05-01 kl. 14:47.
Citera
2022-05-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Källa på det! Jag kan inte hitta något om en försening!
Edit Ok! Nu förstår jag att du troligtvis är ironisk.

Exakt, annars förstår jag inte hans ständiga gnäll över något som med 99% kommer och ske.

Det bästa för honom är att sälja av eftersom bolaget verkar oseriöst och kan inte prestera utifrån sina mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in