2022-04-30, 07:44
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Fido har varit generös med att berätta om sej själv. Det kanske är för tidskrävande att läsa igenom sånt som folk tidigare har skrivit.
Men han har bland annat berättat att han njuter av när barn/unga blir rädda och gråter. Att han tänder på det. Delta gärna i tråden men jag råder dej att söka stöd och råd någon annanstans om du är i behov av det.
Jag har läst igenom en del nu.
Jag ville bara dela med mig från en anhörigs perspektiv, jag får tydligen inte vara med i dumpens anhörig grupp, vilket kanske är lika bra. Många ser bara det som förövaren gör och kastar skit (vilket är förståeligt) men få vet hur konsekvenserna för oss anhöriga blir av en uthäningning.
Jag är inte här för att skydda någon eller kasta skit på nån.
Citera
2022-04-30, 07:48
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag har läst igenom en del nu.
Jag ville bara dela med mig från en anhörigs perspektiv, jag får tydligen inte vara med i dumpens anhörig grupp, vilket kanske är lika bra. Många ser bara det som förövaren gör och kastar skit (vilket är förståeligt) men få vet hur konsekvenserna för oss anhöriga blir av en uthäningning.
Jag är inte här för att skydda någon eller kasta skit på nån.
Var försiktig med fido1986. Lek inte med elden. Han har förutom att han är pedofil även beskrivit att han vill våldta kvinnor. Fall inte för att han verkar tycka synd om dig. Det är bara teater då fido1986 inte har någon empati. Hans mål är bara att komma dig inpå livet och utnyttja situationen att du är en sårbar kvinna.
Citera
2022-04-30, 08:06
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Var försiktig med fido1986. Lek inte med elden. Han har förutom att han är pedofil även beskrivit att han vill våldta kvinnor. Fall inte för att han verkar tycka synd om dig. Det är bara teater då fido1986 inte har någon empati. Hans mål är bara att komma dig inpå livet och utnyttja situationen att du är en sårbar kvinna.
Jo jag har förstått det. Har även nu fattat (är lite trög ibland) hur man läser tidigare inlägg från en specifik.
Citera
2022-04-30, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Den nya typen av fiske är betydligt bättre. Nu haffade de en riktig gris! De behövde inte dra skiten ur honom, tvärtom. Han var drivande och verkade verkligen vilja få till det. Fy fan vad han förtjänade att åka dit. Hoppas livet rasar så det ryker.

Kan vara det bästa fisket hittills. Det är ingen tvekan om att det är ett riktigt svin dom haffade nu. Gillar speciellt att hen går till attack direkt vilket verkar trigga gäddan.
Citera
2022-04-30, 08:26
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Nån som hört/vet nåt om hur det gick med "skodamannen" som avslöjades för några dagar sen?

Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Ingen aning. Han kanske bytt till nåt annat bilmärke för att bli av med stämpeln. Men en gång Skodaman, alltid Skodaman.
Fast grejen är att han är och har aldrig varit ägare till någon blå Skoda. Det är frugan som äger den blåa blixten på filmen. Gäddan äger två fordon; en husbil från 2018 samt en Saab från 1998.

Synd att Patrik i senaste podd-avsnittet 94 gubbar från ca 14:55 och framåt får det att låta som att det var ågäddans Skoda och att den skulle vara nästan ny. Den är från 2016. Det var gäddan med byggfirma i K-skoga som hade en nästan fabriksny bil, en svart Audi, ca 2 månader.

Källa: Ratsit och Biluppgifter samt chattloggar.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-30 kl. 08:51.
Citera
2022-04-30, 08:31
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det är av största vikt att kissmannen blir känd. Synd att Dumpen maskar regnummer.
Dom gör det just pga anledningen att gäddor ibland kommer i bil som någon annan äger. Så förklarade Sara tidigare på Dumpen.
Citera
2022-04-30, 09:02
Medlem
huggormenstids avatar
Ok senaste gäddan, en av de vidrigaste hittills. Aktivt uppsökande, ner i åldrarna.

Vad vet vi:
säger sig vara chef på fraktbolag. Kan vara lögn såklart men värt att kolla upp.

Kör en röd Citroën C3. Kan också vara värt att gå vidare med
Citera
2022-04-30, 09:21
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Kör en röd Citroën C3. Kan också vara värt att gå vidare med
Ja, och är från 2016 eller nyare. Det var det året C3 uppdaterades med plast/gummidetaljer utvändigt på dörrsidor och fram/bak som tidigare funnits på storebror C4 Cactus.
Citera
2022-04-30, 09:25
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja, och är från 2016 eller nyare. Det var det året C3 uppdaterades med plast/gummidetaljer utvändigt på dörrsidor och fram/bak som tidigare funnits på storebror C4 Cactus.

Finns s
7 sådan fordon i Sverige, om Jag fattar det rätt. Har kollat igenom utan nåt att gå på. En intressant grej var att en av dem var ägd av (vad jag fattade det som) ett känt kriminellt nätverk.
Citera
2022-04-30, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Fy satan för den siste.
Urk 🤮.
En sexåring? Vad i helvete?!!
Och djur. Och kiss.
Snacka om att vara helt felknu**ad i huvudet.

Denna herre åker automatiskt upp på topplistan och ligger bekvämt där uppe tillsammans med baskermannen och några andra småbarnssökare.
Citera
2022-04-30, 09:39
Medlem
Strykninmannens avatar
Hundar ungar och lite kiss
Patrik: 'Du ville ju ha djursex... hur tänkte du då?'
Hahahahaha tack Patrik, det gjorde min dag!
Supertrist att konfrontationerna blir så korta oftast, den här skulle kunna bli riktigt kul.

Vilken superdåre
Citera
2022-04-30, 09:52
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Hundar ungar och lite kiss
Patrik: 'Du ville ju ha djursex... hur tänkte du då?'
Hahahahaha tack Patrik, det gjorde min dag!
Supertrist att konfrontationerna blir så korta oftast, den här skulle kunna bli riktigt kul.

Vilken superdåre

Ja den här var fan riktigt rolig, jag ger tummen upp den här gången.
Sex med hundar säger Sara.

Roligast när Patrik på göteborgska säger" djuuursex vill du titta på med mamman...."

Klart farlig gädda som aktivt söker sig till en pedofilmamma.
Senast redigerad av goofer 2022-04-30 kl. 09:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in