2022-04-30, 04:48
Bannlyst
Nån som hört/vet nåt om hur det gick med "skodamannen" som avslöjades för några dagar sen?
Citera
2022-04-30, 05:48
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Nån som hört/vet nåt om hur det gick med "skodamannen" som avslöjades för några dagar sen?

Ingen aning. Han kanske bytt till nåt annat bilmärke för att bli av med stämpeln. Men en gång Skodaman, alltid Skodaman.
Citera
2022-04-30, 05:50
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Peddo-mamman verkar för övrigt bytt karaktär 180 grader. Inget mer glamoröst och glättigt utan bara sur, tvär och misstänksam. Enda förklaringen jag kan komma på till varför han köpte det. (Alternativet vore att han bott under en sten senaste halvåret.)

Ny fiskare väl, inte den karaktären som Sara körde. Hon skrev nånstans att hon va trött på peddochatt o tog en åsusu. Denna fiskare var riktigt bra
Citera
2022-04-30, 05:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Premiumartikel i Expressen där det står att Sara sålde sex som barn. Hur gammal var hon då? Är Dumpen enbart ett projekt för att försöka stilla hennes samvete över att hon valde att sälja sex som ung?
På 2forty2 Facebook finna hela artikeln
Citera
2022-04-30, 05:52
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Den nya typen av fiske är betydligt bättre. Nu haffade de en riktig gris! De behövde inte dra skiten ur honom, tvärtom. Han var drivande och verkade verkligen vilja få till det. Fy fan vad han förtjänade att åka dit. Hoppas livet rasar så det ryker.

Lilla fraktchef👀👑. Bye bye peddo
Nån som har rebus än?
Citera
2022-04-30, 06:19
Medlem
mossadmartins avatar
Den lille kissmannen ser ut som en sån där som sysslar med "manligt mode" och kollar på TV4 Nyhetsmorgon och som gillar sitta på en uteservering och pimpla Rosé och prata mode med sina vänner. Han ser även präktigt PK ut. Kan tänka mig att en massa kvinnor gillar honom och att han går under radarn.

För övrigt brukar jag stanna där när jag åker Sthlm - Jkpg och köpa ett gäng Toms Punchpokaler för att lugna nerverna. Herrbeta heter stället. Tjejerna på macken kallar mig för Pokalmannen.
Jag brukar köpa ett 15-tal pokaler, sen biter jag av chokladlocket och slickar i mig innehållet. Det har blivit något av en tradition.

Det är av största vikt att kissmannen blir känd. Synd att Dumpen maskar regnummer.

Jag är redo för äventyr och hjältedåd. Jag står i stram givakt och är redo att följa Saras minsta vink. Vi ligger i en långdragen fejd med pedofilerna och jag tror vi kommer att segra. Vi har hela jordens befolkning bakom oss, även fast de flesta är lata drönare som bara bryr sig om plånboksfrågor.

Nåja, jag har aluminiumfolien virad kring huvudet och är utvilad och klar, redo för dagens möjliga strid. Jag tvekar inte att bulta och slå på fienden, jag är den sanne frontkämpen. Folien jag bär tillåter mig att ha närkontakt med min organisations moderskepp och även agenter på induviell nivå. Jag kan lätt trumma ihop ett tjog orädda krigare i kampen för det goda, det sanna, det rätta.

Bäva bör ni, era intergalaktiska pedofiler. Hit men inte längre. Jorden förblir människans planet, på den finns ingen plats för reptilianer, pedofiler och shape shifters. Stupar jag i helgen gör jag det med stolthet i bröstet, jag har fullgjort min plikt och gjort vad jag kunnat för mänskligheten. Kampen är snart vunnen, då väntar ett veritabelt himmelrike på vår lilla blå planet. Kamp! Krig! Seger!
Citera
2022-04-30, 06:25
Medlem
Fy satan för den siste.
Urk 🤮.
En sexåring? Vad i helvete?!!
Och djur. Och kiss.
Snacka om att vara helt felknu**ad i huvudet.
Citera
2022-04-30, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Den lille kissmannen ser ut som en sån där som sysslar med "manligt mode" och kollar på TV4 Nyhetsmorgon och som gillar sitta på en uteservering och pimpla Rosé och prata mode med sina vänner. Han ser även präktigt PK ut. Kan tänka mig att en massa kvinnor gillar honom och att han går under radarn.

För övrigt brukar jag stanna där när jag åker Sthlm - Jkpg och köpa ett gäng Toms Punchpokaler för att lugna nerverna. Herrbeta heter stället. Tjejerna på macken kallar mig för Pokalmannen.
Jag brukar köpa ett 15-tal pokaler, sen biter jag av chokladlocket och slickar i mig innehållet. Det har blivit något av en tradition.

Det är av största vikt att kissmannen blir känd. Synd att Dumpen maskar regnummer.

Jag är redo för äventyr och hjältedåd. Jag står i stram givakt och är redo att följa Saras minsta vink. Vi ligger i en långdragen fejd med pedofilerna och jag tror vi kommer att segra. Vi har hela jordens befolkning bakom oss, även fast de flesta är lata drönare som bara bryr sig om plånboksfrågor.

Nåja, jag har aluminiumfolien virad kring huvudet och är utvilad och klar, redo för dagens möjliga strid. Jag tvekar inte att bulta och slå på fienden, jag är den sanne frontkämpen. Folien jag bär tillåter mig att ha närkontakt med min organisations moderskepp och även agenter på induviell nivå. Jag kan lätt trumma ihop ett tjog orädda krigare i kampen för det goda, det sanna, det rätta.

Bäva bör ni, era intergalaktiska pedofiler. Hit men inte längre. Jorden förblir människans planet, på den finns ingen plats för reptilianer, pedofiler och shape shifters. Stupar jag i helgen gör jag det med stolthet i bröstet, jag har fullgjort min plikt och gjort vad jag kunnat för mänskligheten. Kampen är snart vunnen, då väntar ett veritabelt himmelrike på vår lilla blå planet. Kamp! Krig! Seger!

Börja svampen kicka in?
Citera
2022-04-30, 07:12
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin

Stökigt inlägg 😄

Någon som vet vem kissmannen är?
Citera
2022-04-30, 07:26
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Skönt att man inte har barn och är separerad och en sån som den senaste var mammas nya man. Jag är misstänksam som fan av naturen och får ofta skit för det. Titta på den senaste gäddan, en prins Daniel. Människor är kräck.
Tror dessutom prins Daniel är lite äldre än 39. Visst klär sig o sköter utseendet men känns som minst 5 år till. Eventuellt lite till

Ett tvättäkta kräk

Undra sa en flundra vad han ringde Sara o pratade om
Citera
2022-04-30, 07:28
Medlem
BeachBobs avatar
Tänker på den sista gäddan, Hundar ungar och lite kiss. Han skrev att han har en son som snart är utflugen. Det kan inte vara lätt för sonen att läsa Dumpen och sen behöva se sin fader varje dag. Känns nästan som att sonen har förlorat sin far och att all respekt och beundran försvann omgående för fadern. Lider verkligen med sonen.
Citera
2022-04-30, 07:39
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det kan jag tänka mig, helt otroligt att folk engagerar sig för att trakasera familjen också. men jag ser ju själv med egna ögon hur de tänker här inne. Någon logik finns inte.

Hjälper han till något ekonomiskt hemma nu eller får du bära hela lasten själv?

Anledningen att du inte hör av honom, är det att han skäms tror du?

Vet familjen din/hans om det också då antar jag? Hur reagerade dem?

Gud hade svart humor den dagen han formade mig. Får inte diskutera saken här men vill du bilda dig en uppfattning så läs mina första meddelanden, där framkommer nog mest. Kommer inte ihåg allt jag skrivit men har försökt hålla mig så sanningsenlig jag kan om de delar av min person jag delat med mig av. Är det något ytterligare du undrar över om den saken så får du mejla mig.

Nä ibland är det så men tycker ändå många verkar logiska, sen finns det alltid undantag.

Det är frågor jag inte kommer besvara .

Det är bra att du är ärlig, du är en av de personer jag har svårt för kan jag iaf säga nu när jag läst tidigare inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in