Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
I call BS.
Är väll inte så konstigt att möjligheten till en kvadrupel diskuteras här när det pratas om det i alla möjliga studios och reportrar? Är ju inte bara teoretisk framtid som diskuteras utan det är ju en bedrift i sig att vara så överlägsna och kommit så långt i alla turneringar. Jag menar 1 final vunnen och om inget utöver det vanliga händer så spelar Liverpool CL final och även FA cup final.
Det är ju en maktdemonstration som Liverpool stått för iår och det kommer såklart diskuteras vidare så även om Liverpool inte kniper alla titlar.
I andras ögon så ser det mest ut som du är otroligt avundsjuk, jag menar du skriver ju aldrig i tråden förutom när Liverpool eller Invincibles diskuteras och då kommer du alltid med klorna utåt och ska nedvärdera. Har aldrig sett dig skriva något positivt om någon annan klubb än din egen, ryck upp dig grabben och ta något med en klackspark någon gång !
Har märkt ett allmänt fenomen hos Arsenalsupportrar som verkar ha en oro för implodera inombords om man förbiser kritik mot klubben eller ger andra klubbar en komplimang. Är det rädslan för att tappa respekt hos andra rivaler för att man halkat efter så mycket senaste 15 åren som ligger i grunden till detta?
Det som vi firade mest och pratade om var att det blev ett oavgjort resultat på WHL och Arsenal firade ligasegern där. Det var en riktigt rolig händelse. Sen så sjönk det andra in efter en tid.
Ingen nämnde något om 03/04 förrän under hösten/vintern 19/20 när den ökända liverpoolmaffian började gaffla om 0 förluster i ligan. Det gick ju som bekant åt helvete.
Sen dess har detta ämne tagits upp av andra skribenter här inne och ibland har jag besvarat dessa lögner eller en påstådd förminskning av prestationen som sådan. Det är ni, motståndarfansen som tar upp detta ämne hela tiden och ibland så svarar jag.
Jag har hatat Liverpool sen Heysel och allt som klubben och fansen har förstört för engelsk fotboll.
Under den här säsongen har jag exempelvis skrivit om Ramsdale eller varför övergången med Vlahovic inte blev av. Helt ärligt, ingen här inne vill läsa vad vi som håller på Arsenal tycker och tänker. Det är bara att läsa från trådstart fram till idag. Jag har väl knappt skrivit något positivt om mitt lag? Ibland så har jag skrivit att det var kul att Arsenal gjorde mål eller att Saka + ESR gjorde mål. Detta slås ner på en gång. Det är numer bara foolsen som skriver i matchtråden när Arsenal spelar.
Jag har +200 inlägg sen 2005, jag är ingen aktiv postare.
Jag är väl medveten om var min klubb befinner sig just nu inom engelsk fotboll. Jag pratar om detta på andra ställen och i andra miljöer.
Det enda jag ser från din sida är deluded inlägg om ditt lag och sen så reagerar du på andras inlägg och väldigt ofta vill du prata om annat än den du citerar (så även i denna citering) och målstolpar flyttas. Jag kallar dig för trådens dunning-kruger. Du har skrivit mycket dumheter här sen 2010.