Citat:
Ursprungligen postat av
Mineralvatten91
Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14.
Jag håller med om att tjejer som har något år kvar till 15 kan se sexiga ut, rent visuellt. Därifrån är det dock ett väldigt stort gap till att som vuxen faktiskt försöka komma innanför trosorna på dem.
Vad jag hänger upp mig på här är påståendet att när man känner en impuls som många andra också sannolikt kan känna, så är det rätt att leva ut den impulsen. Mer specifikt i detta fall, om många vuxna män tycker petite flickor/kvinnor med släta ansikten är sexiga, så är det ok att ragga på minderåriga med dessa egenskaper. En person i nedre tonåren är helt enkelt inte tillräckligt utvecklad mentalt för detta.
För övrigt har det hänt mycket kul sen jag läste i tråden senast! Smilfinken Calle i svarta Skodan av-slöjad och Gäddhänget "av-florad". Den där Gäddhänget är ju bara för rolig när han tar till harvärjan med byxlinningen halvvägs ner över arslet!
Undrar om han kommer att få bonus-strul nu när hans droganvändande kommer till allmän kännedom? Lite pisseprov hade suttit fint tycker jag. Tydligen var suget efter en psykedelisk upplevelse starkare än suget efter tonårsfitta, han missade ju en date för han åt svamp istället: "Stack till flempan för att fixa röka, slutade med att jag var bäng på svamp i flera timmar" var hans ursäkt för att inte möta upp. Ett drömscenario hade förstås varit om han kommit dit under svamp-ruset, så vi fått se en riktig snetripp.