2022-04-29, 21:50
Medlem
Men även de som tänker de ska knulla någon fjortis. Jag ogillar ju Dumpen, samtidigt skulle jag kunna tänka mig göra värre grejer än att hänga ut. Den där adliga muppen, fy fan vad han hade fått pröjsa.
Citera
2022-04-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Fattar inte att ni klagar på att pedofiler hängs ut eller på vilket sätt det görs!

Gör det själv på ditt sätt eller sluta klaga på Patrik och Sara, de är modiga och kämpar på FÖR ATT SKYDDA ALLA BARN!

Självklart tycker jag att pedofilernas anhöriga ska hållas utanför. Tycker också att snuskgubbarnas identitet ska komma ut till allmänheten både för att de ska stå där med skammen och omgivningen varnas. Tyvärr kan det då inte undvikas att närstående blir kända just som närstående till någon som raggar minderåriga på nätet. MEN DE ANHÖRIGA ÄR JUST ANHÖRIGA OCH INTE SKYLDIGA!
Alla har vi väl våra knäppgökar i släkten...eller???

MEN betydligt värre tror jag alla närstående skulle känna att pedofilen lyckas träffa ett barn och begå ett brott mot barnet. OCH bli dömd OCH uthängd.

ALLA NORMALT FUNTADE fattar ju att det inte är de anhöriga som ska straffas eller stå till svars för vad snuskgubben håller på med!

Skydda ALLA barn? Nä, då utsätter man inte familj efter familj för detta. Det är förbryllande att en mamma som Sara (ja, jag har högre förväntningar på mammahjärtan än pappahjärtan) inte har några betänkligheter att smula sönder dessa stackars barns liv. De flesta som upplevt kärleken till ett barn får ont i magen av tanken på vilken mardröm dessa barn hamnar i. Det rimmar vansinnigt illa att säga sig jobba för barn och samtidigt förstöra vissa barns liv. Vissheten att pappa är pedofil är nog jobbig utan att allt ska vara blottat till allmän beskådan.
NEJ, pedofilerna behöver inte hängas ut. Det skulle fungera utmärkt att anonymisera filmerna och diskret informera berörda parter. Men kickarna som publiciteten ger verkar vara det som styr. Att majoriteten av påhejarna består av mindre begåvat folk tycks inte utgöra någon varningsklocka. Hur man lyckas intala sig som kompetent till den grad att man ställer sig över en samlad expertis, som menar att detta är fel väg att gå, övergår mitt förstånd.
Citera
2022-04-29, 21:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Fast självmordet nämns och Sara svarar med att jämföra Dumpen med Skatteverket, sedan får ju folk göra sin egen bedömning. Stridslöv är föredömlig som journalist.
Nu menade jag vad som stod i rubriken och i ingressen på det som var gratis att läsa. Men nu släpper vi det.
Citera
2022-04-29, 22:05
Medlem
Föreställ er följande att du var pappa eller mamma och du hittade en riktig chatt mellan din fjortisdotter och en sån som han adelsmongot … Vad hade du gjort? Jag tagit första bästa pågatåg hem till fanskapet och gjort ett kontrakt honom och mig emellan där han för evigt var min lilla slav där han hade tvingats ge upp sina besparingar till mig och ta feta lån i mitt namn. Dessa mongon vill ha järnåldern och de ska de få också.
Citera
2022-04-29, 22:08
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Föreställ er följande att du var pappa eller mamma och du hittade en riktig chatt mellan din fjortisdotter och en sån som han adelsmongot … Vad hade du gjort? Jag tagit första bästa pågatåg hem till fanskapet och gjort ett kontrakt honom och mig emellan där han för evigt var min lilla slav där han hade tvingats ge upp sina besparingar till mig och ta feta lån i mitt namn. Dessa mongon vill ha järnåldern och de ska de få också.

Samhällsbärare Ronnie skulle high-five:a honom och bjuda på en öl! Det löser sig skulle han säga. Ingen fara! Ska du sova över? Din buse!
Citera
2022-04-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Samhällsbärare Ronnie skulle high-five:a honom och bjuda på en öl! Det löser sig skulle han säga. Ingen fara! Ska du sova över? Din buse!

Men jag hade låtit tatuera in ”hora” i pannan på min dotter också och undrat vad jag är för far som har lyckats skapa en så ohängd ungjävel. Människor är bajs.
Citera
2022-04-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Skydda ALLA barn? Nä, då utsätter man inte familj efter familj för detta. Det är förbryllande att en mamma som Sara (ja, jag har högre förväntningar på mammahjärtan än pappahjärtan) inte har några betänkligheter att smula sönder dessa stackars barns liv. De flesta som upplevt kärleken till ett barn får ont i magen av tanken på vilken mardröm dessa barn hamnar i. Det rimmar vansinnigt illa att säga sig jobba för barn och samtidigt förstöra vissa barns liv. Vissheten att pappa är pedofil är nog jobbig utan att allt ska vara blottat till allmän beskådan.
NEJ, pedofilerna behöver inte hängas ut. Det skulle fungera utmärkt att anonymisera filmerna och diskret informera berörda parter. Men kickarna som publiciteten ger verkar vara det som styr. Att majoriteten av påhejarna består av mindre begåvat folk tycks inte utgöra någon varningsklocka. Hur man lyckas intala sig som kompetent till den grad att man ställer sig över en samlad expertis, som menar att detta är fel väg att gå, övergår mitt förstånd.

Du har helt gått vilse i argumenten, kanske är det tårarna för alla stackars barn som förblindar dig?

Alla människor styrs av konsekvenser. Och om det inte finns några negativa konsekvenser att ragga barn på internet som våra gäddor gör finns det inget som hindrar dessa män att fortsätta med det.

Förövrigt misstänker jag starkt att du också har ett osunt intresse för barn och att det är därför du hoppas att dumpen ska sluta med sin verksamhet.
Senast redigerad av Granit66 2022-04-29 kl. 22:22. Anledning: tillägg
Citera
2022-04-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION

Varför har du högre förväntningar på mammahjärtan än pappahjärtan? Kvinnor är lika mycket skit som män. Kvinnor kommer bara undan mer med sitt skit.

”Kvinnan är ett tempel byggd över ett avlopp.” Tertullianus.
Citera
2022-04-29, 22:23
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Men jag hade låtit tatuera in ”hora” i pannan på min dotter också och undrat vad jag är för far som har lyckats skapa en så ohängd ungjävel. Människor är bajs.

Mmm, sen hade jag visat en studie som förklarar att det är naturligt att en äcklig gubbfitta ska skriva meddelanden i månader till henne som 12-åring, because reasons.
Citera
2022-04-29, 22:34
Bannlyst
Dumpen räddar inga.

De enda dem gör är att hänga ut folk som ej aldrig haft en chans endå på dessa tjejer.

Jag tycker Dumpen borde enbart hänga ut rediga pedofiler det vill säga de som söker kontakt med barn riktiga barn inte tonåringar. I usa får man inte ens längre kalla attraktion till könsmogna individer för en störning. Då de ej är de, däremot är pedofil de.

Så är de ej mer rimligt att de ge sig på faktiska Pedofiler?

Det dom gör just nu är att hänga ut lite gubbbsjuka män som inbillar sig de har en chans på unga tjejer.

Ja är emot hatet till Hebofiler och Ebofiler. Det känns inte rätt de ska få de hatet. De är fullt normala män! Varför förstår inte folket?

Frågan är om vi någonsin kommer få en ett liberalt samhälle..
Citera
2022-04-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Du har helt gått vilse i argumenten, kanske är det tårarna för alla stackars barn som förblindar dig?

Alla människor styrs av konsekvenser. Och om det inte finns några negativa konsekvenser att ragga barn på internet som våra gäddor gör finns det inget som hindrar dessa män att fortsätta med det.

Förövrigt misstänker jag starkt att du också har ett osunt intresse för barn och att det är därför du hoppas att dumpen ska sluta med sin verksamhet.

Herregud, det är orimligt och lågt att insinuera att alla som har invändningar mot Dumpens metoder har sexuellt intresse av barn. Usch. Känns galet att ens svara dig.
Nej, jag är däremot mamma och tycker, till skillnad från Dumpen, att ALLA barn ska skyddas. Och att konsekvenserna ska drabba pedofilen och inte de anhöriga mer än nödvändigt. Det borde väl rimligen räcka med konsekvensen att förlora familj och arbete.
Citera
2022-04-29, 22:39
Medlem
Det här med att se kvinnor som bättre och vänare är en stor del i problemet. Om adelsfjollan hade sett vilken analhora till fru han har där hemma hade han ju inte knåpat ihop sina sjuka idéer om horiga fjortisar. Tror fan det stämmer på många av gäddorna att de sätter kvinnor på en piedestal och ser sig nöd och tvungna i sina överkulturella sjuka hjärnor att hitta horiga HVB-fittor eller degenererade peddomammor. Sigmund Freud är mitt vittne på att det är så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in