2022-04-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det var värst. Är alla som går på peddo-mamman klonade? Mackan, Migrän-Martin och nu denna.

Fast det är långt ändå mellan Mackan och Migrän-Martin. Den ena ekonom och den andra popsnöre. Den här nya svärmorsdrömmen hamnar väl nånstans mittemellan.
Citera
2022-04-29, 20:40
Medlem
Fattar inte att ni klagar på att pedofiler hängs ut eller på vilket sätt det görs!

Gör det själv på ditt sätt eller sluta klaga på Patrik och Sara, de är modiga och kämpar på FÖR ATT SKYDDA ALLA BARN!

Självklart tycker jag att pedofilernas anhöriga ska hållas utanför. Tycker också att snuskgubbarnas identitet ska komma ut till allmänheten både för att de ska stå där med skammen och omgivningen varnas. Tyvärr kan det då inte undvikas att närstående blir kända just som närstående till någon som raggar minderåriga på nätet. MEN DE ANHÖRIGA ÄR JUST ANHÖRIGA OCH INTE SKYLDIGA!
Alla har vi väl våra knäppgökar i släkten...eller???

MEN betydligt värre tror jag alla närstående skulle känna att pedofilen lyckas träffa ett barn och begå ett brott mot barnet. OCH bli dömd OCH uthängd.

ALLA NORMALT FUNTADE fattar ju att det inte är de anhöriga som ska straffas eller stå till svars för vad snuskgubben håller på med!
Senast redigerad av Meze 2022-04-29 kl. 20:45.
Citera
2022-04-29, 20:45
Medlem
Skönt att man inte har barn och är separerad och en sån som den senaste var mammas nya man. Jag är misstänksam som fan av naturen och får ofta skit för det. Titta på den senaste gäddan, en prins Daniel. Människor är kräck.
Citera
2022-04-29, 20:49
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Det finns, i alla fall teoretiskt, en möjlighet att Sara en vacker dag konfronterar en "gädda" som verkligen inte har NÅGOT att förlora, och som går fullständigt bananer på henne. En gädda, som likt "Mannen som ville träffa Patrik Sjöberg" har "kniven i fickan". Och gör jobbet ordentligt. Riktig gädda - bär alltid kniv. Eller åtminstone skär sönder hennes däck. Då hade världen sluppit se denna tragiska och obehagliga WT-individ förstöra ordentliga mäns liv. Undrar hur det låter när Sara skriker. Jag gissar att det låter komiskt och "garvframkallande". Adjöss med Dumpen, för vem vågar konfrontera efter det?

Detta är enbart spekulation, så kom inte med offerkoftan och snacka om att man hotar. Återigen - enbart spekulation! Detta är inget hot, utan enbart spekulation om ett teoretiskt utfall.
Citera
2022-04-29, 20:49
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Fattar inte att ni klagar på att pedofiler hängs ut eller på vilket sätt det görs!

Gör det själv på ditt sätt eller sluta klaga på Patrik och Sara, de är modiga och kämpar på FÖR ATT SKYDDA ALLA BARN!

Självklart tycker jag att pedofilernas anhöriga ska hållas utanför. Tycker också att snuskgubbarnas identitet ska komma ut till allmänheten både för att de ska stå där med skammen och omgivningen varnas. Tyvärr kan det då inte undvikas att närstående blir kända just som närstående till någon som raggar minderåriga på nätet. MEN DE ANHÖRIGA ÄR JUST ANHÖRIGA OCH INTE SKYLDIGA!
Alla har vi väl våra knäppgökar i släkten...eller???

MEN betydligt värre tror jag alla närstående skulle känna att pedofilen lyckas träffa ett barn och begå ett brott mot barnet. OCH bli dömd OCH uthängd.

ALLA NORMALT FUNTADE fattar ju att det inte är de anhöriga som ska straffas eller stå till svars för vad snuskgubben håller på med!
Standardsvaret på ditt standardinlägg blir väl att (långtifrån) alla är normalt funtade. Sen kan ju i synnerhet barn som bekant vara väldigt grymma mot varandra.

Finns garanterat minst en mobbare i varje klass/skola som tacksamt tar emot den ammunition som Dumpen tillhandahåller. Inklusive lustiga öknamn och allt.
Citera
2022-04-29, 20:51
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Ett tips till de som känner att de vill göra "skillnad" som ni idealister så fint brukar uttrycka er: nästa gång Dumpen söker fiskare, anmäl ert intresse och gå med. Bli riktiga mästerfiskare som snärjer den ene gäddan efter den andre med ert listiga chattande. Men se till att varna dem INNAN det är dags för träff. Ring upp dem, eller skicka ett meddelande som ni inte sparar så Sara och Patrik kan se det, där ni typ bara meddelar: "Jag kommer från Dumpen. Åk absolut inte till den avtalade träffen. Radera dina chattloggar och dra, om det sen är dit pepparn växer eller till en anonym peddogrupp kvittar lika. Vad du än gör, dyk inte upp på den avtalade mötesplatsen". Så får Sara stå där och leta förgäves efter gäddan som lovade att dyka upp.

Men det kommer ju inte resultera i självmord eller krossar liv för peddot? Förstår inte hur det ska vara bättre? Blir det inte en nettoförlust för samhället?
Citera
2022-04-29, 20:52
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Men det kommer ju inte resultera i självmord eller krossar liv för peddot? Förstår inte hur det ska vara bättre? Blir det inte en nettoförlust för samhället?

Det är ju just det som är bra!
Citera
2022-04-29, 20:55
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Det är ju just det som är bra!

Har svårt att se vad samhället ska med massa vidriga peddo-svin till? Det är liksom precis som förortsgangsters, att samhället tjänar på att de skjuter av varandra. Alla Svenssons firar när ännu en pedofil blåser skallen av sig eller gängkriminelle som blir skjuten av en 17-åring.

Samhället gör en nettovinst!
Citera
2022-04-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ett tips till de som känner att de vill göra "skillnad" som ni idealister så fint brukar uttrycka er: nästa gång Dumpen söker fiskare, anmäl ert intresse och gå med. Bli riktiga mästerfiskare som snärjer den ene gäddan efter den andre med ert listiga chattande. Men se till att varna dem INNAN det är dags för träff. Ring upp dem, eller skicka ett meddelande som ni inte sparar så Sara och Patrik kan se det, där ni typ bara meddelar: "Jag kommer från Dumpen. Åk absolut inte till den avtalade träffen. Radera dina chattloggar och dra, om det sen är dit pepparn växer eller till en anonym peddogrupp kvittar lika. Vad du än gör, dyk inte upp på den avtalade mötesplatsen". Så får Sara stå där och leta förgäves efter gäddan som lovade att dyka upp.

Jag vill ge dig feedback på ditt inlägg. Av alla inlägga du skriver förstår man din agenda och det brukar vara roande på många sätt men detta inlägget vara bara för svagt. Omständligt och utan poäng. Kom igen bättre kan du.
Citera
2022-04-29, 20:57
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag vill ge dig feedback på ditt inlägg. Av alla inlägga du skriver förstår man din agenda och det brukar vara roande på många sätt men detta inlägget vara bara för svagt. Omständligt och utan poäng. Kom igen bättre kan du.

Hallå kritisera inte JVVF-kingen
Citera
2022-04-29, 20:57
Medlem
Vaginalketchups avatar
Vad hände med Skoda mannen?
Tog han sin husbil och åkte eller är han kvar i Östhammar och gråtrunkar ?
Verkar ju av. Kommentarerna på dumpen inte vara första gången hans försöker få in sin lilla pytte snorre i unga flickor.
Citera
2022-04-29, 20:58
Medlem
BeachBobs avatar
Dumpen är på väg att bli accepterad. Tyckte intervju i Expressen tyder på att media är på väg att acceptera Dumpen som ett seriöst initiativ. Nu läste jag visserligen bara början då det var en betal artikel men det lät positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in