2022-04-29, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Funderat på hur någon skulle reagera om de råkar konfrontera fel person på plats. Tänk att man ska hämta upp sin flickvän och det råkar vara på den gata Dumpen ska möta upp en gädda.

Man råkar också ha samma färg på bilen som gäddan har. Man parkerar och sms:ar till flickvännen att hon kan komma ner. Tjejer är som tjejer är så hon svarar hon ”bara ska sminka sig lite snabbt”.

När man sitter där och väntar så knackar det på rutan. Där står Patrik och Sara med telefon i högsta hugg.

”Du är här för att träffa ett barn!”, säger sara.

”Öh.. nä” får man bara fram.

”Det är ingen idé! Vi har loggarna! Vill du läsa loggarna?” Fortsätter Sara

”Vad gör du här då? Va? Kom på nåt bra nu om du ändå ska ljuga” säger Patrik

”Jag ska hämta min tjej..” hinner man bara få ut när Patrik hoppar in igen.

”Ååh du kör med den. Konstig att alla kör med den. Första gången också va? Haha Ditt äckel”

Flickvännen dröjer. Paniken växer. Vad gör man? Drar därifrån? Får man chans att reda ut misstaget?

Mest bara nyfiken. Oddsen för det ska hända är ju minimal så mest ett tankeexperiment.

Vad hade ni gjort?

Ringt polisen. Och stämt dem om de lagt upp videos!
Citera
2022-04-29, 17:36
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Om det dessutom är så som den nyreggade medlemmen skrev att dennes brorson farit sådär illa efter uthängningen, får de ohängda slynglar och skitmänniskor som utsätter anhöriga för detta lidande stå till svars för sina motbjudande handlingar. Den som ger sig på en anhörig på det viset har också gjort sig förtjänt av en rak höger.

Ja det är klart? Dom kan ju inte skilja på rätt och fel dom heller. Vilket också nämnts flertalet gånger i tråden.
Citera
2022-04-29, 17:37
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara i Expressen
Ja. Samtidigt, ska Skatteverket lägga ner för att folk tar livet av sig på grund av skatteskulder? Det funkar ju inte, säger Sara Nilsson.
Snacka om rökridå.

En bättre jämförelse hade varit en organisation som fångade in och hängde ut "skattesmitare" via fejkade "skatteexperter" som uppmanade/lockade folk att deklarera fel. En sån organisation hade nog fått lägga ner ganska omgående om de uthängda tog livet av sig.
Citera
2022-04-29, 17:38
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Min moral är gigantisk... Det är därför ni inte gillar Jasmine! Ni tycker ju att pedofiler är high life. Tragiskt.

Puss och kram
Gigantisk vet jag inte, men som jag insinuerat i flertalet inlägg är den åtminstone "dubbel" i jämförelse med de flesta.
Citera
2022-04-29, 17:39
Medlem
huggormenstids avatar
Vore väl kul om fredagskvällen bjöd på gädda?
Citera
2022-04-29, 17:40
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Var på facebook närmare bestämt? Dumpen har väl, vad jag fattat, kontakt med åtminstone närmast anhöriga.

Om E.84 var fejk borde väl den "riktiga E.84" flaggat för det för länge sen. Har det skett, menar du?

Det står i en privat grupp för oss frimurare.
Citera
2022-04-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Dumpen är ingen poliskår eller domarväsende, det är civila som agerar folkdomstol. .

Dumpen och dess anhängare gillar när det är på det sättet. Precis som i Indien och Afrika, där man eldar upp tjuvar och pedofiler på närmsta torg. Neandertalarfasoner. Men vad kan man förvänta sig sig av pundarna Patrik och Sara. Inte många hjärnceller i behåll efter decennier av narkotikamissbruk. Men frågar vi dem så har de rätt, och alla världens forskare och barnrättsorganisationer fel
Citera
2022-04-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Sara är ju redigt frustrerad över att män inte längre vill ha henne och måste därför få ut sin frustration över männen. Det märks tydligt att hon både gillar och går igång på de hon gör. Det handlar inte om att hon bryr sig om ”barnen” utan mer om att män inte längre tittar åt hennes håll och hon ser tonårs tjejer som stor konkurrens och enda anledningen för kvinnor som henne att få någon uppmärksamhet ärrat göra så majoriteten av alla man tycker de är fel hjärntvätta folk de är fel. Vilket rent biologiskt de självklart ej är.

En proffesionell personen beter sig inte som hon gör. Dumpen skapar mer problem än de löser .De hänger bara ut personer med lite fantasi som troligtvis inte har rört en tonårs tjej på 20 år. Detta är bara för tjäna pengar och gör att två pundare ska få ut sin frustration.

Det där stämmer inte, jag ville ha henne. Jag tycker hon är fin om man ska fördjupa sig lite i det ämnet. Ganska tuff också. Jag är svag för tuffa och starka kvinnor med skinn på näsan. Skulle kunna skriva en lång hyllningstext till henne men det är så ot. Är hon intresserad så kan hon få det via pm
Citera
Medlem
huggormenstids avatar
Senaste gäddan, gäddhänget, jag tycker man hör honom ropa något i trappen? Försökt lyssna flera gånger men inte kunnat höra. Nån annan som hör?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid

Ja, den mytomspunna och gäckande Mr Vulcano hade varit nåt.
Citera
2022-04-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Det är oftast WT-pack och kriminella som hatar pedofiler. Undrar varför? Förmodligen för att de vet med sig att de själva uppvisar så stora brister så de desperat måste visa att de ÅTMINSTONE tar avstånd ifrån folk som tänder sexuellt på baaarn!

Bra beskrivning som stämmer väl in på pundar-Patrik och pundar-Sara
Citera
2022-04-29, 17:44
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Borde det inte vara repris-gäddan med strap-on härnäst? De borde väl vara två buskis-gäddor efter två "guy next door"-gäddor, kan man tycka. Eller vulkanutbrottet en vecka försenat?

Men jag vet inte. Har tappat tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in