Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4555
Det är tydligt att du nyligen skapade ditt konto och väljer att skriva på flashback om det här. Ett försök till manipulativ smutskastning av dumpen.
Jag har all sympati för alla anhöriga, som faktiskt är anhöriga. Anhöriga som inte driver en smutskastningskampanj på flashback mot några som engagerat sig extremt för att lokalisera en pedofil, en pedofil som dessutom påstår att han varit på sina egna barn. Inte en sund människa skulle få för sig att gå in på flashback och skriva om detta.
Det är ganska genomskinligt och inte första gången gäddorna skapar konto.
Men kör ditt race, men låt bli mina inlägg.
Hoppas för allt i världen att dessa barn, eller några andra barn heller för den delen, någonsin ska behöva träffa denna äckliga pedofil igen. Är du anhörig på riktigt borde ditt fokus ligga där, och INTE på flashback där du enbart får sympati från peddokramare och pedofiler.
Kanske ska kolla historiken på dom som faktiskt skriver till dig? Och sen ifrågasätta varför dom helt plötsligt bryr sig så mycket.
Adjö
Jag är ingen gädda, jag fullkomligt äcklas av män som möter upp träff med barn och jag har redan klargjort att jag tar avstånd från min brors gärning helt. Jag har sagt upp min bekantskap med honom och det har även hans fru gjort.
Det är klandervärt på alla sätt med dessa män som vill möta upp barn. Vad är det du inte förstår? Hur kan du beskylla mig för att vara en "gädda" när jag inte ens har skrivit något om männen ifråga förutom att dom beter sig vidrigt åt?
Min brorson och hans mammas liv har dock slagits i spillror på grund av Dumpen, deras offentliga uthängning drabbar anhöriga och speciellt i fall där barn är involverade. En numera sjukskriven mamma och ett barn som vägrar lämna hemmet och som nu undervisas tillfälligt hemma och som har förlorat vänner och fotbollen. Det är konsekvenserna när man hänger ut en man med känsliga familjeförhållanden.
Jag skiter fullständigt i vad som händer med min bror men jag skiter verkligen inte i vad som händer med min oskyldiga brorson på grund av empatistörda människor som du. Och komiskt nog verkar dessa "peddokramare" som du kallar dom vara mindre empatistörda som du. Men med tanke på att du kallade mig för pedofil med så säger det mer om dig än någon annan.
Skaffa dig en riktig hobby som inte går ut på att trakassera oskyldiga barn och deras oskyldiga anhöriga.