Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Ja det var en verklig att hon både överlevde och hittades.
För sin egen del. Däremot var det otur för MGM att så skedde. Meningen var ju att hon skulle avlida därför berättade han för henne att han också mördat sin hustru. När hon inte hade avlidit så återvände f*nskapet och kastade ner stenar på henne. Ett dygn till nere i gruvhålet hade hon inte överlevt.
Hade hon inte hittats så hade hade MGM ånyo klarat sig undan mord. Jag har svårt att tänka mig att han började att mörda när han först kom till Sverige. Han var ju ändå ca 35 år när kom hit. Han kan mycket väl redan mördat i Afghanistan och/eller i Iran. Den här mannen kan mycket väl vara en seriemördare.
Om han sagt till henne innan han knuffade ner henne att han mördat sin hustru, visar det ju på en extrem sadistisk sida. Det räcker inte med att döda henne, utan hon ska lida. Båda misshandlas, våldtas och utsättas för extrem psykisk terror.
En fruktansvärd människa!
Nu misstänker jag att han inte är en sådan där "seriemördare som väljer ut offer som han dödar utifrån sina sjukliga behov av att mörda. Men jag håller med dig att det finns en möjlighet att med det här psyket (likgiltighet för andras liv, lösa problem genom att döda) att det finns andra som har fått sätta livet till.
I hemlandet, eller här i Sverige.
Det värsta är väl att det inte kommer att finnas möjlighet att red ut sådant. Många av flyktingarna har flyttat runt, en del kanske inte ens finns i Sverige. Han själv manipulativ och snor runt med sina förklaringar som än den ena, än den andra kanske har köpt.
Hemskt att han fått ha hand om barn. Han har säkert skadat dom för livet genom inte bara mord på sin fru (förmodligen) utan säkerligen en känslolös uppfostran.