2022-04-29, 13:49
Avslutad
Det kan låta hemskt, men om feministernas påtvingade norm (att män och unga tjejer inte ska vara ihop) inte skulle finnas så skulle en finnig, lite överviktig fjortis i 9 av 10 fall vinna över en snygg 30-årig kvinna. Så är det.
Citera
2022-04-29, 13:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det står på Facebook att Kepsmannen trollar runt på olika ställen och utger sig för att vara anhörig.

Skoj att se dig nykter! Eller vaknar du berusad och fortsätter?

Okej, tycker iof att hon verkar trovärdig. Har dem några bevis förutom att hon inte är odelat positiv till Dumpen? Något hon i så fall inte är ensam om.

Har ju varit flera tidningsartiklar som gestaltar de anhörigas lidande.
Citera
2022-04-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Är det enbart på grund av att brorsan din har blivit uthängd på Dumpen som du har sagt upp bekantskapen med honom, eller finns det något rationellt skäl till det?

Det är ett enormt svek av honom att möta upp en 14 åring, även fast hans chatt inte hade sexuella inslag så borde mötet aldrig ha ägt rum. Han hade barn och fru hemma.

Jag är inte intresserad av att diskutera om min brors klandervärda gärning egentligen, utan mer om Dumpens hemska förhållningssätt till oskyldiga barn och nära och kära.
Citera
2022-04-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Det här är nog det mest logiska ja läst i hela denna tråden. Både forskning och våra instinkter är bevis på det är en fullkomligt naturlig attraktion.

Jag snackade även med min mormor om detta ämne bara för få en uppfattning hur de tidigare har varit.Och vi pratade dels om feminism så som metoo och även åldergränser för sex genom historien då vi är rätt öppna. Hon tillhör den generationen då allting inte va så hypat kring ålderskillnader och sex med tjejer eller killar som råkade vara tonåringar.

Hon sa till och med att : Ska ja va ärlig så va jag nog mest nöjd med mitt utseende mellan 14-15 års åldern de tycker jag nog fortfarande gällande unga tjejer i tonåren att då är kvinno kroppen i sitt esse.

Lika så tjej kompisar jag har som är 25, dom säger att dom önskar de såg ut som 16 igen. Betyder de att dem önskar att de såg ut som barn? Nej de betyder de önskar att se ut som unga kvinnor som är i sin peak så att säga.

Alltid varit naturligt kommer alltid vara så länge vi är människor. Lagen och den falska moralen vi idagens samhälle byggt upp har inget att göra med vad som är naturligt rent biologiskt att göra.

Feminismen har gått för långt, de kommer aldrig ge sig om de får fortsätta. Vissa länder har höjt till 20 gällande byxmyndigheten. Även om de är ovanligt. Ser inte folk vart vi är påväg? In i en feministisk diktatur! Är de de dit vill nå?

Jag tycker de rimligaste hade varit att sätta tonår som byxmyndighet. Att då borde man få välja vem man vill vara med. De finns redan öh emot våldtäkt en samtyckeslag. Jag tycker man borde låta de som vill ha sex med varandra ha det.Dem som står fast vi sin överdrivna moral få i så fall gilla läget.
Tycker man att det ska vara ok att som vuxen ha sex med 13-pringar och är missnöjd med den svenska åldersgränsen kan man ju välja att flytta till land där föräldrar till 13-åringar tycker det är ok med att 36-åriga pojkvänner sitter hemma i soffan .
Citera
2022-04-29, 13:58
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det står på Facebook att Kepsmannen trollar runt på olika ställen och utger sig för att vara anhörig.

Ja det har vi spekulerat om här också. Ger chans åt idioterna i tråden att glänsa och sabotera för dumpen.
Citera
2022-04-29, 14:02
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Det är korrekt att det jag nyss skrev, det skrevs av just mig. Jag har inte påstått att du skrivit det.

Det var dock ett svar till ditt inlägg, där du (och inte jag) skrev:
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget.
Detta var i sin tur ditt svar på en annan användares inlägg, där denne (och inte du eller jag) skrev:
Så ännu ett litet barn har drabbats av mobbing, trakasserier och misshandel.

Ja det är väl helt okej?
Pappan är ju pedo, såklart sonen skall ha stryk i skolan.

Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!

Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?

Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.

Men kolla upp först om det finns barn som kan ta skada.

Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.

Jaså Sara har sålt sig i sin ungdom för att få pengar till knark?
Ja då har hon alltså pundat långt mer än de tio år hon själv sa från början.

Trovärdigheten på den kvinnan är noll.
Om du med formuleringen "En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget", i detta sammanhang, inte menade att relativisera att ett barn anhörigt till en av Dumpen uthängd person mobbas eller trakasseras, med hänvisning till att det finns andra barn som har blivit utsatta för våldtäkt vilka därmed har det värre, så får du gärna förklara vad du menade. Det är nämligen svårt att göra en annan tolkning av vad du (och inte jag) skrev.

Och oaktat vad du menade är jag mycket intresserad av svaret på frågan jag ställde tidigare, nämligen hur många våldtäkter mot barn Dumpen har förhindrat?

Jag orkar inte ens läsa det du skrev. Men du försöker få det till att jag skulle tycka mobbning var ok, det var inte det jag skrev. Jag jämförde enbart om ett barn får en dum kommentar, mot att samma eller ett annat barn blir våldtaget. Tycker det är ganska korkat att ens ta upp mobbning i sammanhanget när det handlar om våldtäkt av barn. Där är mitt fokus. Hade jag haft ett barn i min närhet som blivit mobbat hade det givetvis varit fruktansvärt och jag hade antagligen velat prata med mobbaren. Hade ett barn i min närhet blivit våldtagen av en pedofil, ja det tänker jag inte ens gå in på. Sluta vrida och vända på det som skrivs
Citera
2022-04-29, 14:06
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag orkar inte ens läsa det du skrev. Men du försöker få det till att jag skulle tycka mobbning var ok, det var inte det jag skrev. Jag jämförde enbart om ett barn får en dum kommentar, mot att samma eller ett annat barn blir våldtaget. Tycker det är ganska korkat att ens ta upp mobbning i sammanhanget när det handlar om våldtäkt av barn. Där är mitt fokus. Hade jag haft ett barn i min närhet som blivit mobbat hade det givetvis varit fruktansvärt och jag hade antagligen velat prata med mobbaren. Hade ett barn i min närhet blivit våldtagen av en pedofil, ja det tänker jag inte ens gå in på. Sluta vrida och vända på det som skrivs
Du är helt hopplös, i ordets rätta bemärkelse. Jag ger upp.

Fokusera på du.
Citera
2022-04-29, 14:10
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Du är helt hopplös, i ordets rätta bemärkelse. Jag ger upp.

Fokusera på du.

Ha en fantastiskt dålig dag hjärtat 😊
Citera
2022-04-29, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555

Det är inte bara en "dum kommentar" som min brorson har fått höra, han har blivit grovt mobbad och misshandlad. Varför förminskar du ett oskyldigt barns lidande? Han är inte skyldig till något och ingen våldtäkt har ägt rum, du relativiserar och förminskar hans utsatthet för något han varken har gjort eller är ansvarig för. Det är ett barn som inte ens klarar av att lämna sitt hem och som har förlorat alla sina vänner, sin trygghet, sin hobby (fotbollen) efter att han har mobbats och misshandlats och misstänliggjorts för något han är totalt oskyldig för.

Jag är uppriktigt talat orolig för hans hälsa och vad för risker hans psykiska mående kan innebära för fysiska skador. Sluta förminska barns lidande.
Citera
2022-04-29, 14:23
Medlem
Gubbmagens avatar
Intervjuv i Expressen med Sara och Patrik: https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler

Tyvärr bakom betalvägg.

Några citat:
Citat:
Sara Nilsson var bara ett barn när hon sålde sex till äldre män och gick ner sig i ett heroinmissbruk. 20 år senare trodde hon att livet var över, men i dag skiner solen och Sara har hittat sitt livsprojekt: Att konfrontera och hänga ut män som vill ha sex med unga flickor. För att få kontakt med männen utger sig ”fiskarna” bakom Dumpen för att vara barn. – Det barnet jag är när jag fiskar på nätet, det är jag som liten, säger Sara Nilsson.

Citat:
I februari var det en man som begick självmord en månad efter att han blivit uthängd som pedofil på Dumpen. Hans sambo har i Aftonbladet berättat om hatet och hoten som sköljde in efter uthängningen, och om ilskan och sorgen över Dumpens agerande. Sara Nilsson och Patrik Sjöberg beskriver händelsen som tragisk, men deras sätt att arbeta förblir oförändrat. – Det kan ju ha varit vi som gav honom sista knuffen, det är mycket möjligt, säger Patrik Sjöberg.

– Ja. Samtidigt, ska Skatteverket lägga ner för att folk tar livet av sig på grund av skatteskulder? Det funkar ju inte, säger Sara Nilsson.

Citat:
När solen går ner över Malmö den här dagen har Sara och Patrik lyckats konfrontera och filma tre män. En utanför Systembolaget på Jägersro, en annan på Söderkulla. Den tredje ”stod och smög i en gränd utanför ett parkeringshus”.
Citera
2022-04-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Det är inte bara en "dum kommentar" som min brorson har fått höra, han har blivit grovt mobbad och misshandlad. Varför förminskar du ett oskyldigt barns lidande? Han är inte skyldig till något och ingen våldtäkt har ägt rum, du relativiserar och förminskar hans utsatthet för något han varken har gjort eller är ansvarig för. Det är ett barn som inte ens klarar av att lämna sitt hem och som har förlorat alla sina vänner, sin trygghet, sin hobby (fotbollen) efter att han har mobbats och misshandlats och misstänliggjorts för något han är totalt oskyldig för.

Jag är uppriktigt talat orolig för hans hälsa och vad för risker hans psykiska mående kan innebära för fysiska skador. Sluta förminska barns lidande.

Det här kanske vore något att gå ut media med?
Citera
2022-04-29, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Det här kanske vore något att gå ut media med?
Media lär inte ta upp det om det inte går att styrka att det hänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in