Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4555
Jag skrev inget av det du nyss skrev. 😊
Det är korrekt att det jag nyss skrev, det skrevs av just mig. Jag har inte påstått att du skrivit det.
Det var dock ett svar till ditt inlägg, där du (och inte jag) skrev:
En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget.
Detta var i sin tur ditt svar på en annan användares inlägg, där denne (och inte du eller jag) skrev:
Så ännu ett litet barn har drabbats av mobbing, trakasserier och misshandel.
Ja det är väl helt okej?
Pappan är ju pedo, såklart sonen skall ha stryk i skolan.
Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!
Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?
Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.
Men kolla upp först om det finns barn som kan ta skada.
Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.
Jaså Sara har sålt sig i sin ungdom för att få pengar till knark?
Ja då har hon alltså pundat långt mer än de tio år hon själv sa från början.
Trovärdigheten på den kvinnan är noll.
Om du med formuleringen "En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget", i detta sammanhang,
inte menade att relativisera att ett barn anhörigt till en av Dumpen uthängd person mobbas eller trakasseras, med hänvisning till att det finns
andra barn som har blivit utsatta för våldtäkt vilka därmed har det värre, så får du gärna förklara vad du menade. Det är nämligen svårt att göra en annan tolkning av vad du (och inte jag) skrev.
Och oaktat vad du menade är jag mycket intresserad av svaret på frågan jag ställde tidigare, nämligen hur många våldtäkter mot barn Dumpen har förhindrat?