2022-04-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Kopiera bara in hela beskrivningen av det tunna tyget i Google så borde du få rätt träff där från Wikipedia.
Jag fick hjälp på pm 🙂 jag kan tillägga att början på efternamnet är det medel i tandkräm som skyddar tänderna. Alltså inte silke som jag var så säker på 😒
Citera
2022-04-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det borde verkligen arbetsgivaren få veta....
Ja jag antar väl att dumpen redan gjort det. Men jag antar väl att du kan ring eller maila och påpeka vad du sett på dumpen. Förmodligen är arbetsgivaren intresserad att få veta, en sådan här anställd kan ju får hela verksamheten i KK.
Citera
2022-04-29, 08:51
Medlem
goofers avatar
Så ännu ett litet barn har drabbats av mobbing, trakasserier och misshandel.

Ja det är väl helt okej?
Pappan är ju pedo, såklart sonen skall ha stryk i skolan.

Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!

Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?

Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.

Men kolla upp först om det finns barn som kan ta skada.

Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.

Jaså Sara har sålt sig i sin ungdom för att få pengar till knark?
Ja då har hon alltså pundat långt mer än de tio år hon själv sa från början.

Trovärdigheten på den kvinnan är noll.
Citera
2022-04-29, 08:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är inte naturligt att tända på en "välutvecklad tonåring". Eller skulle du tända på en 13-14årig kille? För det är ju det peddosarna i tråden menar, dom pratar inte om någon 18-19 åring här.

Sluta tycka synd om dig själv nu. De enda sympatier du får här är av äckel, dom ser sin chans att spotta ytterligare på dumpen men du fattar väl att dom skiter i dig. Vakna upp eller sök hjälp
Du, vi normalt funtade människor skiter inte i E84 eller andra drabbade anhöriga.
Men vi pissar på sådana som dig som skiter I att oskyldiga barn hängs ut och blir mobbade och misshandlade i skolan.
Vi pissar på knarkare som levt hela livet som kriminella och bara ställt till elände för allt och alla.
Helt plötsligt kommer de på att de skall rädda barn från pedofiler.

Ni som applåderar oskyldiga drabbades elände borde ta er en rejäl funderare om hur er empatiska förmåga fungerar.
Citera
2022-04-29, 08:58
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Ja det är väl helt okej?

Ni på dumpen och ni som hejar på eller ännu värre swishar era pengar till dessa knarkare har oskyldiga barns lidande på eran samvete!

Det här är en konsekvens av uthängningarna, varför ser man inte att barn oskyldigt kommer att drabbas?

Visst jag skrattade också när sista gäddan tappade brallorna och Benny hill spelade i huvudet, så stor komik.

Det blir hyckleri om man säger sig skydda barn från pedofiler men låter oskyldiga barn utsättas för grova trakasserier på grund av uthängningar.

En dum kommentar från en snorunge i skolan är väl väldigt mycket bättre än att ett barn blir våldtaget. Lägg ner med alla era äckelfasoner nu. Ni har snart lyckats få e84 att framstå som pedofil också med eran vidriga hjärntvätt.
Nu orkar jag fan inte med detta mer idag. Grattis, ni slipper Jasmine resten av dagen
Citera
2022-04-29, 08:59
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Du, vi normalt funtade människor skiter inte i E84 eller andra drabbade anhöriga.
Men vi pissar på sådana som dig som skiter I att oskyldiga barn hängs ut och blir mobbade och misshandlade i skolan.
Vi pissar på knarkare som levt hela livet som kriminella och bara ställt till elände för allt och alla.
Helt plötsligt kommer de på att de skall rädda barn från pedofiler.

Ni som applåderar oskyldiga drabbades elände borde ta er en rejäl funderare om hur er empatiska förmåga fungerar.

Ni borde pissa på pedofiler men det nämnde du inte ens. Jag behöver inte säga mer än så. Adjö
Citera
2022-04-29, 09:04
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendely
Har en rebus på Calle:

Delar förnamn med Ladulås.
Norges näst största stad + hästfot = efternamn.

Kan du verifiera det med en bild på nåt sätt? Den MB som man finner vid bildgoogling är inte lik denna Calle
Citera
2022-04-29, 09:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Ja det är väl helt okej?

Läs artikeln igen. Jag får inte den tidslinjen till mer än tio år. Som ung o modell först. Sen efter att sambon tsgit livet av sig o huset brann ner. Är du läskunnig hade du givetvis kunnat räkna ut detta med simpel logik
Citera
2022-04-29, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Kan va så men vem vet. Men att tända på barn är så fel. Vad får man ut av att utnyttja en typ 7 åring eller ett spädbarn? Förstår tanken med en välutvecklad tonåring även om det är fel.
Men dom bryr dig ju inte om anhöriga vilket har för mig blivit väldigt tydligt.

Håller me, spädbarn och 7 åringar där har ja ingen aning vad som rör sig i deras huvud.Inte bara är de sjukt äckligt och konstigt. Det är även onaturligt, och långt ifrån människans normala instinkter. Dessa behöver däremot hjälp, vård om de skulle hjälpa. I dessa fall tror jag bara de bara är en obalans i hjärnan de har någon gång i livet uppstått en kemisk reaktion av något slag pga all skit folk äter 🤔?

Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14. Även Patrik själv. Är 100 på de, däremot pga lagen och sociala normer så skulle nog större majoriteten säga nej fast om de hade en 100 % garanti att ingen skulle få reda på de .. hur många män skulle då säga nej till en välutvecklad söt 14 åring på sommaren?
Senast redigerad av Mineralvatten91 2022-04-29 kl. 09:11.
Citera
2022-04-29, 09:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Kan du verifiera det med en bild på nåt sätt? Den MB som man finner vid bildgoogling är inte lik denna Calle
Jag har varit inne på denna n stund också men försöker bekräfta. Bilderna känns gamla o viss likhet finns.
Vore bra om nån kan pm mer bekräftelse
Citera
2022-04-29, 09:13
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Håller me, spädbarn och 7 åringar där har ja ingen aning vad som rör sig i deras huvud.Inte bara är de sjukt äckligt och konstigt. Det är även onaturligt, och långt ifrån människans normala instinkter. Dessa behöver däremot hjälp, vård om de skulle hjälpa. I dessa fall tror jag bara de är ögon ibland i hjärnan de har någon gång i livet uppstått en kemisk reaktion 🤔?

Däremot tonårs tjejer jag säger de som andra inte vågar säga, som kan va väldigt attraherande. Även om de anses fel i mångas ögon så är det fullkomligt normalt till och med forskning bekräftar detta. Att de ens ska behövas forskning för något sådan uppenbart. Alla män mer eller mindre tittar på 14 åringar dagligen utan att veta om de är 14. Även Patrik själv. Är 100 på de, däremot pga lagen och sociala normer så skulle nog större majoriteten säga nej fast om de hade en 100 % garanti att ingen skulle få reda på de .. hur många män skulle då säga nej till en välutvecklad söt 14 åring på sommaren?
14 åringar är allt annat än välutvecklade. Deras hjärna för att bedöma risker o rätt o fel är långt ifrån välutvecklade. Att en normal vuxen man finner en 14 årig tjej som attraktiv håller jag inte med om alls. Finns inget sexigt med någon som inte är välutvecklad i sin personlighet o mognad. Att de fått lite tuttar o rumpa har inget med en normal sexuell attraktion men för den narcisstiskt lagda kanske. Den som ser till sin egen lust främst utan andra känslor. Visst. Men det är inte normalt för ser. Snarare tvärtom om. Det är fortfarande barn vi snackar om
Citera
2022-04-29, 09:16
Medlem
Alkoholist som blivit nykter = tagit tag i livet, superhjälte
Knarkare som blivit nykter = samma sak
Gängmedlem som hoppat av = samma sak
Spelmissbrukare...
Shoppingmissbrukare...

Uthängd av Dumpen = fredlös, döden är för mild dom...

Sociala normer kan vara ganska underliga. Vi älskar att hata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in